eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaTermomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A - numer postępowania: 60/ZP/23



Ogłoszenie z dnia 2024-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A – numer postępowania: 60/ZP/23

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola

1.3.) Oddział zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. "Solidarności" 90

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-003

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wola.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A – numer postępowania: 60/ZP/23

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76d59d36-a494-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00246828

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00518899/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00573768

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 60/ZP/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 585604,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Charakterystyka obiektu oraz informacja dotycząca realizacji robót.
a) Obiekt posiada pięć kondygnacji nadziemnych i jedną podziemną. Bryła posiada nieregularny kształt oparty na rzutach prostokątnych w którego skład wchodzą trzy segmenty główne, łącznik komunikacyjny oraz hala sportowa. Budynek szkoły kryty dachem płaskim (stropodach). W segmentach głównych są zlokalizowane ciągi komunikacyjne, sale lekcyjne, holl główny, pokoje biurowe (pokój nauczycielski, sekretariat i inne), pomieszczenie pielęgniarki, sale gimnastyczne, szatnie, zespoły sanitarne, cztery klatki schodowe, pomieszczenia techniczne oraz aula z zapleczem.
W łączniku komunikacyjnym zlokalizowane są szatnie, zespoły sanitarne, ciągi komunikacyjne i pokoje nauczycielskie. W hali sportowej zlokalizowane są sale gimnastyczne oraz magazyny.
Powierzchnia użytkowa 8 243,73 m2, kubatura brutto 44 056,77 m3, max. liczba osób użytkujących budynek < 700. Budynek zlokalizowany jest na działce nr ew. 25 z obrębu nr 6-03-06. ujęty w gminnej ewidencji zabytków nieruchomych na podstawie zarządzenia nr 2998/2012 z dnia 24.07.2012r. w sprawie założenia ewidencji zabytków Miasta Stołecznego Warszawy wchodzącego w skład osiedla Muranów Południowy.
b) Roboty budowlane będą prowadzone w czynnym obiekcie, będącym budynkiem zespołu szkół. Zamawiający oświadcza, a Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że nie przewiduje się wyłączenia z funkcjonowania czynnego obiektu Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego. Organizacja robót musi uwzględniać specyfikę obiektu, wynikające stąd ograniczenia i nie może zakłócać pracy placówki. Szczególną dbałość należy zachować na ciągach komunikacyjnych oraz obszarze przyległym do prowadzonych robót, które muszą być zachowane w czystości. Przed rozpoczęciem prac należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu oraz Użytkownikowi (Dyrektor placówki) plan organizacji robót zapewniający najmniejszą uciążliwość dla placówki.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, między innymi, niżej wymienionych robót budowlanych:
2.1) roboty rozbiórkowe i demontażowych w zakresie:
a. przebicia w stropach
b. wykonanie otworu w ścianie korytarzowej
c. wybicie otworu wentylacyjnego w ścianie zewnętrznej

2.2) Roboty branży budowlanej w zakresie:
a. wydzielenie pomieszczenia z pom. siłowni ścianą murowaną
b. wykonanie komina wentylacji
c. obudowa kanału i pionu wentylacyjnego
d. malowanie

2.3) Roboty branży instalacji elektrycznych w zakresie:
a. wykonanie instalacji oświetleniowej
b. demontaż istniejącej rozdzielnicy
c. montaż rozdzielnic w budynku szkoły
d. montaż instalacji fotowoltaicznej.

3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania, dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określają:

3.1) Dokumentacja projektowa pn. „Projekt techniczny instalacji fotowoltaicznej o mocy 50 kWp na budynku „A” Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A w Warszawie” opracowany przez biuro projektowe A.W. Aleksandra Wróbel, ul. Gen. Mariana Coopera 9E/9, 01-315 Warszawa oraz „Projekt wykonawczy przeniesienia rozdzielnicy głównej RG NN z łącznika budynku Bursy do budynku szkoły dla Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A w Warszawie” opracowany przez biuro projektowe A.W. Aleksandra Wróbel, ul. Gen. Mariana Coopera 9E/9, 01-315 Warszawa, obejmująca:
a) Projekt techniczny instalacji fotowoltaicznej o mocy 50 kWp,
b) Projekt wykonawczy przeniesienia rozdzielnicy głównej RG NN,
c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (2 szt.);
d) Przedmiary robót, służące do celów informacyjnych (3 szt.),
która stanowi załącznik nr 10 do SWZ.

3.2) Projektowane postanowienia umowy, zwane dalej także wzorem umowy - stanowiące załącznik nr 6 do SWZ.

4) Informacja o podziale/braku podziału zamówienia na części.
Zamawiający nie dokonuje podziału niniejszego zamówienia na części gdyż taki podział groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
Wspólna dla obu zakresów dokumentacja wykonawcza została opracowana przez jedną pracownię projektową. Roboty branży elektrycznej stanowią przeważająca część ww. zamówienia a realizacja przeniesienia i rozbudowy rozdzielnicy elektrycznej jest m.in. wynikiem decyzji o wykonaniu instalacji fotowoltaicznej.
Ponadto Zamawiający ustanawia jednego kierownika robót branży instalacji elektrycznych dla całości zamówienia, w celu prawidłowej jego koordynacji.
Dodatkowo informujemy, że wartość zamówienia wskazuje, że o jego udzielenie mogą ubiegać się Wykonawcy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.


5) Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100), przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową jak i deliktową.

6) Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 720.293,69 zł.

7) Gwarancja i rękojmia:
Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia do 60 miesięcy.
Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz Rozdział XIV SWZ.
Okres rękojmi wynosi 60 miesięcy - § 11 ust. 3 wzoru umowy.

8) Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej.

9) Podwykonawcy: wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa, Zamawiający zawarł we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262690-4 - Remont starych budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 648980,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 919000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 648980,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIGO SYSTEM sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7963012466

7.3.4) Miejscowość: Zakrzew

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 648980,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.