eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrzywińŚwiadczenie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Adaptacja zabytkowego budynku szkoły w miejscowości Bieżyń na Gminne Centrum Nauki"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania: „Adaptacja zabytkowego budynku szkoły w miejscowości Bieżyń na Gminne Centrum Nauki”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzywiń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Krzywiń

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-010

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 517 05 25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@krzywin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzywin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/krzywin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania: „Adaptacja zabytkowego budynku szkoły w miejscowości Bieżyń na Gminne Centrum Nauki”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12c72ae9-e89b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00246847

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003512/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Adaptacja zabytkowego budynku szkoły w miejscowości Bieżyń na Gminne Centrum Nauki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny, Poddziałanie 9.3.2. Inwestowanie w rozwój infrastruktury kształcenia zawodowego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00203933/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIG.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy nadzór inwestorski dotyczący realizacji zadania pn. „Adaptacja zabytkowego budynku szkoły w miejscowości Bieżyń na Gminne Centrum Nauki „wraz z uzyskaniem zgód na użytkowanie.
PRACE DO WYKONANIA W ZAKRESIE PLANOWANEJ INWESTYCJI PODLEGAJĄCE KOMPLEKSOWEMU NADZOROWI INWESTORSKIEMU:
Zakres zadania:
I. Zagospodarowanie terenu wokół budynku:
Planuje się wykonać jezdnię placu manewrowego przy zjeździe z drogi powiatowej z kostki betonowej oraz stanowiska postojowe z ażurowej kostki betonowej.
Przewiduje się także wykonanie chodnika wokół budynku, stanowiącego dojście do obu wejść oraz placu o funkcji rekreacyjno- wypoczynkowej oraz wykonanie małej architektury.
Zaplanowane jest także wykonanie oświetlenia zewnętrznego budynku, budowy zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej oraz instalacji centralnego ogrzewania.
Przewidziane do wykonania jest także zagospodarowanie zieleni, poprzez zachowanie i uporządkowanie istniejącej zieleni renowację istniejących trawników, wykonanie nowych nasadzeń w formie żywopłotów i ozdobnych krzewów.
Planuje się rozbiórkę części istniejącego ogrodzenia z siatki metalowej i metalowymi słupami oraz wymianę furtki w ogrodzeniu – o szerokości 2 m, a także bramy wjazdowej – na bramę o szerokości 4m. Przy zjeździe z drogi powiatowej planuje się zmianę przebiegu ogrodzenia.
II. Roboty na budynku:
a. opis architektoniczny
Przewidziane do realizacji są następujące roboty:
- Ociepleniu budynku od wewnątrz
- Wymianie stolarki okiennej i drzwiowej
- Wymianie pokrycia dachu
- Przebudowie i remoncie wewnątrz budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza budynku;
- Wymianie wewnętrznych instalacji: elektrycznej, wod-kan, c.o.
- Wykonaniu instalacji teletechnicznych
- Montażu zewnętrznej platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych
b. Instalacje sanitarne:
- Przebudowa instalacji wody, w tym wody zimnej i ciepłej wody użytkowej
- Wykonanie instalacji hydrantowej
- Przebudowa instalacji kanalizacyjnej
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej
c. Instalacje elektroenergetyczne:
- Zasilanie budynku,
- Rozdzielnica główna RG budynku,
- Instalacja oświetlenia podstawowego i awaryjnego,
- Instalacja siły i gniazd wtykowych,
- Instalacja odgromowa i uziemiająca,
- Ochrona przeciwporażeniowa,
d. Instalacje teletechniczne:
- główne trasy kablowe w budynku,
- instalacja dzwonka – elektroniczna woźna,
- okablowanie strukturalne (IT),
- sieć WIFI,
- sieć kamer IP (IP Cam),
- instalacja oddymiania klatki schodowej (OD),
- instalacja sygnalizacji alarmu pożarowego (SSP).
Nie przewiduje się instalacji sygnalizacji włamania i napadu (SSWIN).
Ponadto Wykonawca winien współpracować z Wykonawcom robót budowlanych przy uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu lub zgłoszeniu zakończenia budowy wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku sprzeciwu od tego zgłoszenia, zgodnie z Rozdziałem 5b ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w tym dokonać wszelkich czynności formalne i prawne niezbędne do zakończenia budowy.

2. Dokumentacje techniczne dotyczące inwestycji objętej usługą nadzoru, dostępne są na stronie Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/krzywin. Poniżej bezpośredni link do przetargu o udzielenie zamówienia na zadanie „Adaptacja zabytkowego budynku szkoły
w miejscowości Bieżyń na Gminne Centrum Nauki”:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/600205
3. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE W SZCZEGÓLNOŚCI:
1) Organizowanie i sprawowanie pełnego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (t.j. Dz.U.2019.1186);
2) Kontrole terminowości i rzeczowego wykonania robót zawartych w ramach zadania;
3) Reprezentowanie Inwestora w relacjach z Wykonawcą robót budowlanych, organami zewnętrznymi służb architektoniczno-budowlanych, instytucjami kontrolnymi oraz z przedstawicielami Inwestora odpowiedzialnymi za przedmiotową inwestycję;
4) Koordynowanie prac inspektorów branżowych zgodnie z treścią projektu Umowy;
5) Kontrole zgodności procesu inwestycyjnego z obowiązującym prawem;
6) Wykonywanie innych czynności nie zawartych w SIWZ, które będą konieczne do prawidłowej realizacji Części zamówienia nr I i/lub Części zamówienia nr II oraz zabezpieczających interesy Zamawiającego;
7) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej;
8) Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez Wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót;
9) Sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie;
10) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji, urządzeń technicznych;
11) Wydawanie kierownikom budowy lub kierownikom robót poleceń, potwierdzonych pisemnie, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych;
12) Żądanie od kierowników budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę;
13) Przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót;
14) Potwierdzanie ilości wykonanych robót;
15) Potwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze;
16) Organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań, w których będą uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w realizację zadania, w tym także na wniosek Zamawiającego;
17) Nadzór nad realizacją poszczególnych etapów robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nadzory Budowlane Jakub Świętek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9950124448

7.3.3) Ulica: ul. Ogrodowa 4A

7.3.4) Miejscowość: Granowo

7.3.5) Kod pocztowy: 62-066

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.