Ogłoszenie z dnia 2023-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00177454/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostawa i montaż systemu instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Okręgowego w Opolu przy ul. Plebiscytowej 3a
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Opolu
1.3.) Oddział zamawiającego: Sąd Okręgowy w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Daszyńskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-064
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@opole.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-69ca0d28-daad-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż systemu instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Okręgowego w Opolu przy ul. Plebiscytowej 3a2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69ca0d28-daad-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246865
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00123497/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Dostawa i montaż systemu klimatyzacji w budynku Sądu Okręgowego w Opolu przy ul. Plebiscytowej 3a
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00177454
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: G-2502-5/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 220400,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne wykonywane w formule zaprojektuj i wybuduj pn.: „Dostawa i montaż systemu instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Okręgowego w Opolu przy ul. Plebiscytowej 3a”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SWZ.
3. Program Funkcjonalno–Użytkowy został zawarty w Załączniku Nr 1a do SWZ.
4. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonane w czynnym obiekcie budynku Sądu Okręgowego w Opolu przy ul. Plebiscytowej 3a, 45–359 Opole, na działce nr 2/23 stanowiącej własność Skarbu Państwa w Trwałym Zarządzie Sądu Okręgowego w Opolu. Budynek wpisany jest do ewidencji zabytków.
5. Z uwagi na szczególny charakter działalności Sądu Okręgowego w Opolu i wykonywanie prac w obiekcie użyteczności publicznej, niektóre prace i tzw. „ prace głośne”, tzn. zakłócające normalne funkcjonowanie pracy Sądu Okręgowego w Opolu Wykonawca będzie wykonywał w godzinach popołudniowych, tj. po godzinie 15:30 – po zakończeniu godzin urzędowaniu Sądu Okręgowego w Opolu maksymalnie do godziny 20.00 lub w wyjątkowych wypadkach w dni, które są dla Sądu Okręgowego w Opolu dniami wolnymi od pracy. Dokładny termin (dzień, godzinę) tych prac Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym na co najmniej dwa dni przed terminem wykonywania tych robót.
6. Wykonawca na etapie przygotowywania oferty, zobowiązany jest do opracowania koncepcji wstępnej stanowiącej Załącznik nr 2A oferty, który to załącznik po wyborze najkorzystniejszej oferty stanie się dla Wykonawcy podstawą do wykonania dokumentacji projektowej.
7. Realizację przedmiotu umowy podzielono na następujące etapy:
1) etap 1 – Wykonanie dokumentacji projektowej,
2) etap 2 :
a) Wykonanie robót budowlanych,
b) Dostawa urządzeń,
c) Montaż dostarczonych urządzeń,
d) Konfiguracja wykonanego systemu klimatyzacji,
e) Szkolenie pracowników Zamawiającego (grupa objęta szkoleniem – max 5 osób).
8. Przedmiot zamówienia należy wykonać i oddać do użytku zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, z zachowaniem najwyższej staranności, z zachowaniem obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi przepisami, w szczególności ustawą Prawo budowlane, obowiązującymi Polskimi Normami i dopuszczenia
do stosowania w Rzeczypospolitej Polskiej oraz w krajach Unii Europejskiej i innych krajach na mocy umów stowarzyszeniowych zawartych z Unią Europejską.
9. Na podstawie art. 95 ust. 1 PZP Wykonawca zobowiązuje się, że tak on jak i jego podwykonawcy skierują do wykonania robót budowlanych objętych umową osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w zakresie wykonywania następujących czynności dotyczących realizacji zamówienia:
roboty sanitarne
bowiem wykonanie tych czynności w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy.
10. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa w Rozdziale IV ust. 10 SWZ oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem w/w osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określają postanowienia Projektu Umowy.
11. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi 36 miesięcy licząc od bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy.
12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę robót budowlanych, jednak w przypadku zamiaru wykonania robót przy udziale podwykonawców zastosowanie mają odpowiednie postanowienia zawarte w SWZ oraz w Projekcie umowy.
13. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej. Udział w wizji lokalnej nie jest wymagany do złożenia oferty.
Termin wizji lokalnej ustala się indywidualnie dla każdego Wykonawcy. W celu udziału w wizji lokalnej Wykonawcy są zobowiązani do przekazania listy osób uczestniczących w wizji zawierającej: imię i nazwisko oraz nazwę firmy na adres emailowy: oddzial.gospodarczy@opole.so.gov.pl Podczas wizji lokalnej nie będą udzielane odpowiedzi na pytania. Pytania należy przesłać po zakończeniu wizji, zgodnie z zapisami SWZ. Zamawiający nie przewiduje konieczności odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których
mowa w art. 131 ust. 2 PZP.
14. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia, w tym warunki gwarancji oraz reklamacji określono w Projekcie umowy wraz z jego załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344804,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 454485,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 344804,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dragos Enterprise Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010383762
7.3.3) Ulica: ul. Wały Dwernickiego 117/121 P213
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
10% - Spacecode Michał Chłąd
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344804,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- TP.D.AS.70.24 Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
- Dostawy pieczywa i bułki tartej
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony budynków i urządzeń dot. nieruchomości położonej w miejscowości Opole, obręb Zakrzów, woj. opolskie, przy ul. Michała Korneckiego 140, z możliwością wznowienia.
- Zakup i dostawa osprzętu do zabiegów krioablacji guzów nerek przy wykorzystaniu ciekłego azotu wraz z użyczeniem konsoli na bieżące potrzeby Oddziału Urologii USK W Opolu.
- Naprawa aparatu RTG Optima XR 240 firmy GE - wymiana detektora 10 cmx12cm.
- Świadczenie usług sprzątania na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury drogowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Chełmiec
więcej: Urządzenia klimatyzacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.