eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleDostawa i montaż systemu instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Okręgowego w Opolu przy ul. Plebiscytowej 3a



Ogłoszenie z dnia 2023-06-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostawa i montaż systemu instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Okręgowego w Opolu przy ul. Plebiscytowej 3a

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Opolu

1.3.) Oddział zamawiającego: Sąd Okręgowy w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Daszyńskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-064

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@opole.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-69ca0d28-daad-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż systemu instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Okręgowego w Opolu przy ul. Plebiscytowej 3a

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69ca0d28-daad-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246865

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00123497/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Dostawa i montaż systemu klimatyzacji w budynku Sądu Okręgowego w Opolu przy ul. Plebiscytowej 3a

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00177454

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: G-2502-5/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 220400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne wykonywane w formule zaprojektuj i wybuduj pn.: „Dostawa i montaż systemu instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Okręgowego w Opolu przy ul. Plebiscytowej 3a”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SWZ.
3. Program Funkcjonalno–Użytkowy został zawarty w Załączniku Nr 1a do SWZ.
4. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonane w czynnym obiekcie budynku Sądu Okręgowego w Opolu przy ul. Plebiscytowej 3a, 45–359 Opole, na działce nr 2/23 stanowiącej własność Skarbu Państwa w Trwałym Zarządzie Sądu Okręgowego w Opolu. Budynek wpisany jest do ewidencji zabytków.
5. Z uwagi na szczególny charakter działalności Sądu Okręgowego w Opolu i wykonywanie prac w obiekcie użyteczności publicznej, niektóre prace i tzw. „ prace głośne”, tzn. zakłócające normalne funkcjonowanie pracy Sądu Okręgowego w Opolu Wykonawca będzie wykonywał w godzinach popołudniowych, tj. po godzinie 15:30 – po zakończeniu godzin urzędowaniu Sądu Okręgowego w Opolu maksymalnie do godziny 20.00 lub w wyjątkowych wypadkach w dni, które są dla Sądu Okręgowego w Opolu dniami wolnymi od pracy. Dokładny termin (dzień, godzinę) tych prac Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym na co najmniej dwa dni przed terminem wykonywania tych robót.
6. Wykonawca na etapie przygotowywania oferty, zobowiązany jest do opracowania koncepcji wstępnej stanowiącej Załącznik nr 2A oferty, który to załącznik po wyborze najkorzystniejszej oferty stanie się dla Wykonawcy podstawą do wykonania dokumentacji projektowej.
7. Realizację przedmiotu umowy podzielono na następujące etapy:
1) etap 1 – Wykonanie dokumentacji projektowej,
2) etap 2 :
a) Wykonanie robót budowlanych,
b) Dostawa urządzeń,
c) Montaż dostarczonych urządzeń,
d) Konfiguracja wykonanego systemu klimatyzacji,
e) Szkolenie pracowników Zamawiającego (grupa objęta szkoleniem – max 5 osób).
8. Przedmiot zamówienia należy wykonać i oddać do użytku zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, z zachowaniem najwyższej staranności, z zachowaniem obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi przepisami, w szczególności ustawą Prawo budowlane, obowiązującymi Polskimi Normami i dopuszczenia
do stosowania w Rzeczypospolitej Polskiej oraz w krajach Unii Europejskiej i innych krajach na mocy umów stowarzyszeniowych zawartych z Unią Europejską.
9. Na podstawie art. 95 ust. 1 PZP Wykonawca zobowiązuje się, że tak on jak i jego podwykonawcy skierują do wykonania robót budowlanych objętych umową osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w zakresie wykonywania następujących czynności dotyczących realizacji zamówienia:
roboty sanitarne
bowiem wykonanie tych czynności w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy.
10. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa w Rozdziale IV ust. 10 SWZ oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem w/w osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określają postanowienia Projektu Umowy.
11. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi 36 miesięcy licząc od bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy.
12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę robót budowlanych, jednak w przypadku zamiaru wykonania robót przy udziale podwykonawców zastosowanie mają odpowiednie postanowienia zawarte w SWZ oraz w Projekcie umowy.
13. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej. Udział w wizji lokalnej nie jest wymagany do złożenia oferty.
Termin wizji lokalnej ustala się indywidualnie dla każdego Wykonawcy. W celu udziału w wizji lokalnej Wykonawcy są zobowiązani do przekazania listy osób uczestniczących w wizji zawierającej: imię i nazwisko oraz nazwę firmy na adres emailowy: oddzial.gospodarczy@opole.so.gov.pl Podczas wizji lokalnej nie będą udzielane odpowiedzi na pytania. Pytania należy przesłać po zakończeniu wizji, zgodnie z zapisami SWZ. Zamawiający nie przewiduje konieczności odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których
mowa w art. 131 ust. 2 PZP.
14. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia, w tym warunki gwarancji oraz reklamacji określono w Projekcie umowy wraz z jego załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344804,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 454485,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 344804,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dragos Enterprise Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010383762

7.3.3) Ulica: ul. Wały Dwernickiego 117/121 P213

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-202

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

10% - Spacecode Michał Chłąd


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344804,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.