Ogłoszenie z dnia 2022-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00063117/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-21
- 2022/BZP 00070331/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-28
- 2022/BZP 00072717/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa dygestoriów i komór laminarnych na rzecz Zamawiającego w ramach projektu „Centrum Badawczo Wdrożeniowe Silesia LabMed” (RZP/TP/6/22)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289035
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-055
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@sum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sum.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sum.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa dygestoriów i komór laminarnych na rzecz Zamawiającego w ramach projektu „Centrum Badawczo Wdrożeniowe Silesia LabMed” (RZP/TP/6/22)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bc4dcd2-8fbf-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00246906
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010888/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Komory laminarne, dygestoria
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Centrum Badawczo Wdrożeniowe Silesia LabMed” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063117/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP/TP/6/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 340504,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa dygestoriów i komór laminarnych na rzecz Zamawiającego.Pakiet 1: Dygestorium chemiczne.
Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w Specyfikacji asortymentowo – cenowej stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ oraz w Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 3.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne
4.5.5.) Wartość części: 39000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa dygestoriów i komór laminarnych na rzecz Zamawiającego.Pakiet 2: Komora laminarna do pracy z wrażliwym materiałem biologicznym.
Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w Specyfikacji asortymentowo – cenowej stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ oraz w Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 3.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne
4.5.5.) Wartość części: 65344,32 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa dygestoriów i komór laminarnych na rzecz Zamawiającego.Pakiet 3: Komora z laminarnym nawiewem filtrowanego powietrza. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w Specyfikacji asortymentowo – cenowej stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ oraz w Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 3.3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne
4.5.5.) Wartość części: 65344,32 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa dygestoriów i komór laminarnych na rzecz Zamawiającego.Pakiet nr 4: Komora z laminarnym nawiewem powietrza.
Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w Specyfikacji asortymentowo – cenowej stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ oraz w Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 3.4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne
4.5.5.) Wartość części: 113696,29 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa dygestoriów i komór laminarnych na rzecz Zamawiającego.Pakiet nr 5: Komora z laminarnym nawiewem powietrza z pompą próżniową. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w Specyfikacji asortymentowo – cenowej stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ oraz w Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 3.5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne
4.5.5.) Wartość części: 57119,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47970,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47970,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47970,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VWR International Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 583-27-05-185
7.3.3) Ulica: ul. Limbowa 5
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-175
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47970,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71807,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71807,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71807,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Danlab Danuta Katryńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6852047455
7.3.3) Ulica: ul. Handlowa 6A
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-399
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71807,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71014,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 483882,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71014,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Danlab Danuta Katryńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 685-204-74-55
7.3.3) Ulica: ul. Handlowa 6A
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-399
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71014,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79061,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131757,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79061,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MERAZET S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 777-000-13-87
7.3.3) Ulica: ul. J. Krauthofera 36
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-203
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79061,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33952,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65827,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33952,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MERAZET S.A.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 777-000-13-87
7.3.3) Ulica: ul. J. Krauthofera 36
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-203
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33952,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- zapewnienie sprawności, w tym przeglądy techniczne, konserwacja i serwis techniczny, systemu sygnalizacji pożarowej oraz systemu klap i okien oddymiających
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie kart abonamentowych dla pracowników RCKiK w Katowicach i osób towarzyszących
- Remont instalacji hydrantowej w Katowickim Centrum Edukacji Zawodowej im. Powstańców Śląskich - Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Katowicach
- Najem urządzeń drukujących i kserujących
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników OHP i młodzieży spoza OHP
- Przeprowadzenie kursu z podstaw pneumatyki przemysłowej w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT W BUDYNKU GŁÓWNYM KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KRAŚNIKU
- Przebudowa garażu na terenie Głównego Urzędu Statystycznego z dostosowaniem do wymogów ochrony przeciwpożarowej.
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń na przedszkole. Przebudowa i modernizacja pomieszczeń na żłobek.
więcej: Urządzenia wentylacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.