Og³oszenie z dnia 2024-03-15
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00292613/01 - Wynik z dnia 2024-04-19
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego, zakup etyliny i oleju napêdowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Fabianki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866844
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Fabianki 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Fabianki
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-811
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@fabianki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.fabianki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opa³owego, zakup etyliny i oleju napêdowego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-119f1453-e2b5-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00246936
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00049009/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Dostawa oleju opa³owego, zakup etyliny i oleju napêdowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-119f1453-e2b5-11ee-a01e-f641a8763d5f3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-119f1453-e2b5-11ee-a01e-f641a8763d5f
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami:
- Sylwia Wnukiewicz – e-mail: inwestycje@fabianki.pl tel.: 54-251-72-28
- Iwona Wielgopolan – e-mail: zp@fabianki.pl tel.: 54-251-72-43
3. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-119f1453-e2b5-11ee-a01e-f641a8763d5f
Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
4. Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-119f1453-e2b5-11ee-a01e-f641a8763d5f
5. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
6. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
7. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
8. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia, o którym mowa w pkt 8, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
9. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia, o którym mowa w pkt 8, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje siê jako za³±cznik),
lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
10. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1233), Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków jakie mo¿na wpisaæ w formularzu og³oszenia - pozosta³e wiadomo¶ci znajduj± siê w SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest /Gmina Fabianki, Fabianki 4, 87-811 Fabianki/;
2.W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê
z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Dostawa oleju opa³owego, zakup etyliny i oleju napêdowego” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
2. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
3. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
4. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
5. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): - nie przys³uguje Pani/Panu:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.1.6.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie bêdzie obejmowa³o:
Cz. I
- dostawê oleju opa³owego do kot³owni olejowej UG Fabianki w ilo¶ci - do 35.000 l nie mniej ni¿ 25.000 l;
- dostawê oleju opa³owego do kot³owni SP Cyprianka w ilo¶ci - do 22.000 l nie mniej ni¿ 16.000 l;
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszenia przewidywanych ilo¶ci paliw odpowiednio do potrzeb. Powy¿sze nie implikuje roszczeñ ze strony Wykonawcy
Dostawca jest zobowi±zany dostarczyæ zamawiaj±cemu ka¿dorazowo dla danej partii oleju opa³owego atest.
Wymagane dane techniczne:
olej opa³owy:
- warto¶æ opa³owa nie mniejsza ni¿ 42,6 MJ/kg;
- zawarto¶æ siarki nie wiêksza ni¿ 0,2 % m/m;
- gêsto¶æ w 15 oC nie wiêksza ni¿ 0,860 g/m3;
Dostawca dostarczy paliwo autocystern± z zalegalizowanym przez Urz±d Miar i jako¶ci z przep³ywomierzem.
Olej opa³owy winien posiadaæ atest.
Wskazane jest aby oferenci – dostawcy podali parametry fizyko – chemiczne dostarczonego przez siebie oleju opa³owego.
W przypadku dostarczenia oleju opa³owego z³ej jako¶ci , koszty zwi±zane z napraw± i konserwacj± oraz ewentualnymi naprawami kot³owni olejowej obci±¿aj± dostawcê.
Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e mo¿e dokonaæ z udzia³em dostawcy komisyjnego pobierania próbek oleju opa³owego, celem poddania ocenie laboratoryjnej zgodno¶ci z norm±. Powy¿sze dotyczy równie¿ paliwa do samochodów s³u¿bowych.
Dostawca zobowi±zany jest zagwarantowaæ ci±g³o¶æ i terminowo¶æ dostaw w okresie sezonu grzewczego 2024/2025.
Miejsce dostawy oleju opa³owego:
- kot³ownia olejowa UG Fabianki;
- kot³ownia olejowa SP Cyprianka
Wielko¶æ i termin dostawy bêdzie okre¶la³ ka¿dorazowo zamawiaj±cy – telefonicznie lub za pomoc± faxu.
Podczas tankowania zamawiaj±cy zabezpieczy obecno¶æ przedstawiciela Urzêdu Gminy Fabianki i SP Cyprianka, który zobowi±zany jest wy³±czyæ piec i sprawdziæ ilo¶æ dostarczonego paliwa odnotowuj±c w ksi±¿ce eksploatacji kot³owni olejowej.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiaj±cy kierowa³ siê bêdzie nastêpuj±cymi kryteriami i wagami:
kryterium cena - 60 %
termin wykonania dostawy od dnia zg³oszenia – 40%
Kryterium „cena”
W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna ilo¶æ punktów jak± mo¿e osi±gn±æ oferta w kryterium cena, wynosi 60 pkt.
Punkty bêd± przyznawane wed³ug nastêpuj±cych zasad:
Cena = (cena oferowana minimalna brutto/cena badanej oferty) x 60 pkt
Kryterium „termin wykonania dostawy od dnia zg³oszenia”
Minimalny termin wykonania dostawy, wymagany przez Zamawiaj±cego to 3 dni. Je¿eli wykonawca w z³o¿onej ofercie nie poda terminu dostawy Zamawiaj±cy do oceny przyjmie okres 3 dni. Je¿eli wykonawca zaoferuje d³u¿szy termin ni¿ 3 dni, jego oferta zostanie odrzucona.
Zamawiaj±cy bêdzie punktowaæ termin dostawy w nastêpuj±cy sposób:
- zmniejszenie terminu o jeden dzieñ – 20 pkt.
- skrócenie terminu o dwa dni - 40 pkt.
Maksymalna ilo¶æ punktów w kryterium „termin wykonania dostawy od dnia zg³oszenia” – 40 pkt.
Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska najwy¿sz± sumê punktów w powy¿szych kryteriach
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie bêdzie obejmowa³o:
Cz. II
- zakup oleju napêdowego w ilo¶ci - do 120.000 l nie mniej ni¿ 80.000 l;
- zakup etyliny – benzyny Pb 95 w ilo¶ci - do 3.000 l nie mniej ni¿ 2.300 l;
Tankowanie oleju napêdowego i etyliny odbywaæ siê bêdzie sukcesywnie na stacjach paliw wskazanych przez dostawcê.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napêdowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiaj±cy kierowa³ siê bêdzie nastêpuj±cymi kryteriami i wagami:
kryterium cena - 20 %
Maksymalna ilo¶æ punktów jak± mo¿e osi±gn±æ oferta w kryterium cena, wynosi 20 pkt.
Punkty bêd± przyznawane wed³ug nastêpuj±cych zasad:
Cena = (cena oferowana minimalna brutto/cena badanej oferty) x 20 pkt
kryterium najwy¿szy upust - 80 %
Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e osi±gn±æ oferta w kryterium „najwy¿szy upust”, wynosi 80 pkt.
Punkty bêd± przyznawane wed³ug nastêpuj±cych zasad:
Najwy¿szy upust = (upust badanej oferty/najwy¿szy zaoferowany upust) x 80 pkt
Zamówienie zostanie udzielone temu dostawcy, który uzyska najwy¿sz± sumê punktów w powy¿szych kryteriach
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 80
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w niniejszej SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca (dotyczy wy³±cznie wykonawcy, który bêdzie sk³ada³ ofertê na czê¶æ I zamówienia – dostawê oleju opa³owego) musi wykazaæ siê dysponowaniem minimum 1 autocysterny, która odmierza ilo¶æ dostarczonego paliwa, z zalegalizowanym przez Urz±d Miar i Jako¶ci przep³ywomierzem. Warunek zostanie uznany za spe³niony na podstawie dokumentów - wykazu sprzêtu potrzebnego do realizacji zamówienia, na zasadzie spe³nia/nie spe³nia.
Wykonawca (dotyczy wy³±cznie wykonawcy, który bêdzie sk³ada³ ofertê na czê¶æ II zamówienia – dostawa oleju napêdowego i etyliny) dysponuje stacj±, na której tankowane bêd± pojazdy – w odleg³o¶ci 8 km od siedziby Przedsiêbiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o, mieszcz±cej siê w Fabiankach 87b, 87-811 Fabianki. Chodzi o dojazd do stacji paliw Wykonawcy drogami publicznymi, z ewentualn± przepraw± przez zaporê wodn± na rz. Wi¶le we W³oc³awku - Warunek zostanie uznany za spe³niony, na podstawie dokumentów – wpisu w formularzu ofertowym, na zasadzie spe³nia/nie spe³nia
(W przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie ww. warunek podmioty mog± spe³niaæ ³±cznie)
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami; – wzór „Wykaz sprzêtu potrzebnego do realizacji niniejszego zamówienia” stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ
3. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 2 pkt 2, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania ma osoba , której dotyczy informacja albo dokument, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dotyczy informacja lub dokumant, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2, zastêpuje siê je w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowi±cy Za³±cznik nr 1do SWZ (przy czym Wykonawca mo¿e sporz±dziæ ofertê wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmowaæ dane wymagane dla oferty w SWZ i za³±cznikach).2) O¶wiadczenia, dot. przes³anek do wykluczenia z postêpowania – wzór stanowi za³±cznik nr 2 do niniejszej swz
W przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy wykonawca
3) O¶wiadczenie, dotycz±ce warunków udzia³u w postêpowaniu – wzór stanowi za³±cznik nr 3 do niniejszej swz,
4) O¶wiadczenie dot. wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie – wzór stanowi za³±cznik nr 4 do niniejszej swz (je¿eli dotyczy).
5) Zobowi±zanie lub inne dokumenty, do udostêpnienia zasobów – wzór stanowi za³±cznik nr 6 do niniejszej swz (je¿eli dotyczy).
6) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy).
Pe³nomocnictwo sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie elektronicznej kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ notarialnie - w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie niniejszego zamówienia pod warunkiem spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu2. Oferta wspólna musi zostaæ przygotowana i z³o¿ona w nastêpuj±cy sposób:
1) Partnerzy musz± ustanowiæ i wskazaæ Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca siê aby Pe³nomocnikiem by³ jeden z Partnerów.
2) Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Partnerów.
3. Partnerzy musz± udokumentowaæ spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z dyspozycjami zawartymi w niniejszej SWZ
4. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem
5. Najpó¼niej w dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi zamawiaj±cemu umowê reguluj±c± wspó³pracê wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Przewiduje siê mo¿liwo¶æ zmiany umowy, w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:- nast±pi wywieraj±ca bezpo¶redni wp³yw na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowi±zuj±cego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporz±dzenia, w tym zmiana stawki VAT) ;
- w wyniku urzêdowej zmiany stawki podatku VAT . Nale¿ny podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto w fakturze wg stawki zgodnej z obowi±zuj±cym prawem w dniu wystawienia faktury.
- wyst±pi zmiana wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej nastêpuj±cej w wyniku dozwolonego przekszta³cenia podmiotu b±d¼ dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. ³±czenie, dzielenie, przekszta³cenie spó³ek)
- wyst±pi konieczno¶æ: zmiany podwykonawcy,
- wyst±pi konieczno¶æ zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawarte przez Zamawiaj±cego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotycz±cych realizacji projektu
- rezygnacja przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniós³ w zwi±zku z wynikaj±cymi z umowy planowanymi ¶wiadczeniami;
- przewiduje siê mo¿liwo¶æ zmiany ceny oleju opa³owego – waloryzacja – zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy, stanowi±cym za³±cznik do niniejszej specyfikacji
- nast±pi skrócenie lub wyd³u¿enie trwania umowy do momentu wykorzystania ilo¶ci któregokolwiek z paliw;
Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych:
- zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno – organizacyjn± umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);
zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów miêdzy stronami;
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-25 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: http://ezamówienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-25 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-04-23
INNE PRZETARGI FABIANKI
- Budowa stawu pe³ni±cego funkcje zbiornika retencyjnego w miejscowo¶ci Che³mica Ma³a
- Przebudowa stawu pe³ni±cego funkcjê zbiornika retencyjnego w miejscowo¶ci Skórzno
wiêcej: przetargi FABIANKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bezgotówkowy zakup paliw p³ynnych przy u¿yciu kart flotowych dla KMPSP w Tychach"
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do kot³owni olejowej w Domu Pomocy Spo³ecznej w Lelowie I - 2025
- Dostawa paliw p³ynnych dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie do posiadanych pojazdów oraz sprzêtu na okres 36 miesiêcy
- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego typu lekkiego dla potrzeb grzewczych OSRiR w Kaliszu
- Dostawa oleju opa³owego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w D±browie..
- Dostawy paliw p³ynnych oraz ¶rodka przeznaczonego do redukcji ilo¶ci szkodliwych substancji zawartych w spalinach realizowane w systemie bezgotówkowym
wiêcej: Benzyna bezo³owiowa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.