eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomZakup oraz sukcesywna dostawa leków dla potrzeb Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup oraz sukcesywna dostawa leków dla potrzeb Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Radomska Stacja Pogotowia Ratunkowego w Radomiu

1.3.) Oddział zamawiającego: Radomska Stacja Pogotowia Ratunkowego w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670206286

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tochtermana 1

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 483624847 / 483626389

1.5.8.) Numer faksu: +48 483624847

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pogotowie@pogotowie.radom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.radom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

2.1. http://www.pogotowie.radom.pl/art,115,przetargi.html 2.2 www.miniportal.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup oraz sukcesywna dostawa leków dla potrzeb Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe2a538e-e56f-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00246943

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00119625/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa - leki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00195005/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RSPR/TP/D-2/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków dla potrzeb Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 2 do SWZ.
6. Szczegółowe wymagania w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 .
7. Oferowane produkty farmaceutyczne muszą być dopuszczone do obrotu, w rozumieniu ustawy z dnia 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 974 ze zm.) - tj. posiadać pozwolenie Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, wyrobów medycznych i produktów biobójczych lub Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego z aktualną datą ważności oraz identyfikujący producenta i typ wyrobu.
8. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w polskich złotych (PLN). Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.
9. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego (tj. do siedziby Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu przy ul. Tochtermana 1).
10. Zamawiający wymaga dostawy leków w jednostkach miary takich jak w opisie przedmiotu zamówienia i formularzu asortymentowo-cenowym.
11. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.

I. Szczegółowe wymagania realizacji zamówienia określone w opisie przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca dostarczy sukcesywnie asortyment wymieniony w zamówieniu, w terminie do 4 dni roboczych od złożenia zamówienia na swój koszt i ryzyko do magazynu, siedziby Zamawiającego, ul. Tochtermana 1, 26-600 Radom.
2. Zamówienie będzie realizowane w dni robocze (od poniedziałku do piątku w godzinach od godziny 8:00 do godziny 14:00. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy w odpowiednio oznaczonych i oryginalnych opakowaniach (nie dotyczy opakowania zbiorczego do transportu dostawy) , a każda partia towaru musi zawierać:
a) nazwę asortymentu,
b) okres ważności,
c) nr serii,
d) nazwę i adres producenta lub dystrybutora,
e) znak CE na instrukcji, opakowaniu handlowym i jeżeli to możliwe na samym wyrobie.
4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania produktów farmaceutycznych odpowiedniej jakości, które to produkty muszą być dopuszczone do obrotu, w rozumieniu ustawy z dnia 06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne (t. jedn. Dz.U. z 2021r.poz.1977 ) - tj. posiadać pozwolenie Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji produktów Leczniczych, wyrobów Medycznych i produktów biobójczych lub Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego z aktualną datą ważności oraz identyfikujący producenta i typ wyrobu.
5. Wykonawca posiada zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego zgodnie z ustawą Prawo Farmaceutyczne dnia 06.09.2001r. (tekst jednolity DZ.U. z 2004 r nr 53, poz. 533 z późn. zm.)
6. Wykonawca posiada zezwolenie na obrót hurtowy środków odurzających, substancji psychotropowych lub prekursorów grupy I-R wydane przez Ministra właściwego do spraw zdrowia zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 roku o przeciwdziałaniu narkomanii (tekst jednolity DZ.U. z 2005 r. nr 179, poz.1485 z późn. zm.).
7. Wykonawca, który będzie realizował umowę jest zobowiązany do dostarczenia wraz z pierwszą dostawą zezwoleń opisanych w pkt. 4,5,6. Zamawiający uzna, że zezwolenia są wiążące dla każdej kolejnej dostawy.
8. W przypadku braku dołączenia wraz z pierwszą dostawą wymaganych zezwoleń Zamawiający zwróci dostawę Wykonawcy.
9. Wykonawca będzie zobowiązany do zrealizowania ponownie tej dostawy wraz z wymaganymi zezwoleniami na cito, a w przypadku jej braku Zamawiający odstąpi od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. W takim przypadku będą miały zastosowanie klauzule kar umownych określone w & 9 ust. 1 pkt. b umowy.
10. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych lub braków ilościowych Zamawiający powiadomi Wykonawcę w terminie 4 dni od dnia dostawy w formie pisemnej, mailem lub faxem.
11. Wykonawca zobowiązuje się po otrzymaniu reklamacji w formie pisemnej, mailem, faxem w ciągu 4 dni roboczych wymienić na swój koszt i ryzyko towar wadliwy na wolny od wad, lub uzupełnić brakującą ilość asortymentu.
12. Za tożsamość, jakość, termin ważności dostarczonego towaru odpowiada Wykonawca.
13. Wykonawca gwarantuje wysoką jakość dostarczonego towaru będącego przedmiotem umowy.
14. Gwarancji podlegają uszkodzenia powstałe podczas transportu lub inne uszkodzenia wynikające z gwarancji producenta.
15. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za wady przedmiotu umowy powstałe na skutek niewłaściwego postępowania Zamawiającego tzn. postępowania niezgodnego z instrukcją producenta.
16. Wykonawca gwarantuje trwałość przedmiotu umowy i udziela następującej gwarancji:
a) 12 miesięcy od daty otrzymania towaru przez Zamawiającego lub
b) jeżeli producent ustali dłuższy okres gwarancji, gwarancji na okres zgodny z okresem gwarancji udzielonej przez producenta lub połowy okresu jego ważności.
17. Do obowiązków Wykonawcy należy wniesienie przedmiotu dostawy, przez pracowników Wykonawcy, do pomieszczenia wskazanego przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
18. Oferowane przez Wykonawcę ceny asortymentu powinny być nie wyższe niż ceny ustalone na podstawie art. 9 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. ustawy o refundacji leków (t.jedn. DZ.U. z 2022 r. poz. 463) , środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych Dz.U.2017 poz. 1844.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 539739,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 539739,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 539739,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URTICA Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799

7.3.3) Ulica: KRZEMIENIECKA 120

7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW

7.3.5) Kod pocztowy: 54-613

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 539739,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.