Ogłoszenie z dnia 2023-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00125295/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi portierskie, ochrony mienia, monitorowania wraz z konserwacją systemu sygnalizacji włamania (SSW) i telewizji dozorowej (CCTV)[...] w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001094670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Nowy Targ
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-141
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp.dz@um.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/umw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi portierskie, ochrony mienia, monitorowania wraz z konserwacją systemu sygnalizacji włamania (SSW) i telewizji dozorowej (CCTV)[...] w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc7b53e6-b8df-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246958
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016111/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.32 Usługi portierskie, ochrony mienia, monitorowania wraz z konserwacją systemu sygnalizacji włamania (SSW) i telewizji dozorowej (CCTV)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00125295
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TPUS/10/2023/WOU
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje realizację usług w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia przy:ul.Kotlarskiej 41
ul.Bernardyńskiej 5
Pl.Nowy Targ 1-8
Al.M.Kromera 44
Sukiennice 9, 10 ( w tym Rynek Ratusz 7-9)
Rynek 13
ul.P.Włodkowica 20
ul.G.Zapolskiej 4
ul.Świdnickiej 53
ul.W.Bogusławskiego 8,10
Al.Karkonoskiej 45
ul.Szczytnicka 47
ul.Kuźnicza 56
ul. Kuźnicza 43-45
ul.Komuny Paryskiej 39-41
ul.Hubska 8-16 + Archiwum
Pl. Orląt Lwowskich 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79710000-4 - Usługi ochroniarskie
50324100-3 - Usługi w zakresie konserwacji systemu
4.5.5.) Wartość części: 1733974,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje realizację usług w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia zlokalizowanych przy ulicy:ul. Strzegomskiej 148
ul. Muchoborskiej 1
ul. Nowodworskiej 19 – parking
ul. Ostrowskiego - parking
4.5.3.) Główny kod CPV: 79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79710000-4 - Usługi ochroniarskie
50324100-3 - Usługi w zakresie konserwacji systemu
4.5.5.) Wartość części: 1319270,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1582331,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2247536,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1582331,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ERA Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: NOVIA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 627-24-05-145
7.3.3) Ulica: ul. Katowicka 16B
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1582331,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1424578,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1609090,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1424578,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ERA Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: NOVIA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 627-24-05-145
7.3.3) Ulica: ul. Katowicka 16B
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1424578,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO NAWILŻACZY POWIETRZA DLA SOI JASTRZĘBIE (3 ZADANIA)
- Dostawa odczynników do izolacji, wykrywania oraz znakowania cząstek na podstawie umowy ramowej
- Dostawa środków do dezynfekcji, formaliny, wapna sodowanego
- "Usługa wsparcia dla oprogramowania Kaseya VSA."
- TERMOMODERNIZACJA I REMONT BUDYNKU WIELORODZINNEGO PRZY UL. WIĘCKOWSKIEGO 21 WE WROCŁAWIU
- DOSTAWA MONITORA DO POMIARÓW HEMODYNAMICZNYCH - 1 KPL.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Koszalinie
- Ochrona osób i mienia w obiektach Województwa Podlaskiego
- Zabezpieczenie imprezy masowej i ochrona mienia imprezy WIANKI NAD WISŁĄ 2025 na 40 000 uczestników w dniu 21 czerwca 2025 r. w Multimedialnym Parku Fontann w Warszawie
- ZP/17/2025 Ochrona fizyczna osób i mienia w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
- Świadczenie usług i dostaw na potrzeby organizacji wydarzenia Antidotum Airshow Leszno 2025 (II)
- Świadczenie całodobowej, stałej, bezpośredniej, fizycznej ochrony osób i mienia,monitoring sygnałów alarmowych, interwencja samochodowej grupy interwencyjnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.