eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice ŚląskieNajem urządzeń oświetlenia ulicznego



Ogłoszenie z dnia 2021-10-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Najem urządzeń oświetlenia ulicznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ząbkowice Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718461

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 15

1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabkowiceslaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zabkowiceslaskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Najem urządzeń oświetlenia ulicznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73211676-aef9-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00246959

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000862/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Najem urządzeń oświetlenia ulicznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048042/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 304, 305 pkt 1 oraz art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 tj. ze zm.).
Na terenie Gminy Ząbkowice Śląskie znajdują się punkty oświetleniowe, które stanowią własność lub są we władaniu Wykonawcy Tauron Nowe Technologie S.A. Wrocław. W związku z uczestnictwem Gminy Ząbkowice Śląskie w projekcie dotyczącym modernizacji przedmiotowego oświetlenia zachodzi konieczność zawarcia umowy najmu urządzeń objętych w/w inwestycją. Niniejsze zamówienie może być zawarte wyłącznie z Wykonawcą Tauron Nowe Technologie S.A. Wrocław z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów. W niniejszej sprawienie nie istnieje rozwiązanie alternatywne, czy zastępcze.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 420000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa nadana zamówieniu:

Najem urządzeń oświetlenia ulicznego.

2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

Główny kod CPV:
98300000-6 Różne usługi
50232100-1 Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
44212300-2 Konstrukcje i ich części
44212225-2 Słupy

3. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest najem urządzeń oświetlenia ulicznego zlokalizowanego na terenie Gminy Ząbkowice Śląskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiący załącznik do niniejszego zaproszenia.

4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Termin wykonania zamówienia: okres realizacji modernizacji przedmiotu najmu – zgodnie z wynegocjowanymi warunkami umownymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44212225-2 - Słupy

44212300-2 - Konstrukcje i ich części

50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 615567,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 615567,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 615567,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tauron Nowe Technologie Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991076556

7.3.3) Ulica: ul. Plac Powstańców Ślaskich 20

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-314

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 615567,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.