eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstródaZakup 9 osobowego mikrobusu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla ZPSWR w Ostródzie



Ogłoszenie z dnia 2024-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup 9 osobowego mikrobusu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla ZPSWR w Ostródzie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Ostródzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.ostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.ostroda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/powiat-ostrodzki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup 9 osobowego mikrobusu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla ZPSWR w Ostródzie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84aec249-c0f5-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00247004

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046891/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup mikrobusu dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych dla ZPSWR w Ostródzie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00090913

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AN.272.1.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup 9 osobowego mikrobusu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych (dalej ZPSWR) w Ostródzie, zgodnie z parametrami technicznymi oraz innymi wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia (dalej OPZ) stanowiącym zał. nr 4 do SWZ oraz zgodnie z projektem umowy (załącznik nr 3 do SWZ) .
2. Przedmiot zamówienia jest niepodzielny z przyczyn technicznych, tj. stanowi jednolitą niepodzielną całość.
3. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje:
1) Przekazanie fabrycznie nowego mikrobusu Zamawiającemu odbędzie się w siedzibie Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 14.
2) Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie ofertowej koszt dostawy fabrycznie nowego mikrobusu zgodnego z wymaganiami określonymi w zał. nr 4 do SWZ, do miejsca jego odbioru wskazanego w pkt 1.
3) Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie ofertowej koszt oznakowania mikrobusu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym oraz wymaganiami Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (dalej PFRON), w szczególności koszt oklejenia samochodu emblematami informującymi o przewozie osób niepełnosprawnych.
4) Wykonawca udzieli gwarancji na:
a) zespoły elektryczne, elektroniczne i mechanizmy (łącznie z układem jezdnym, przeniesienia napędu i zawieszeniem) w okresie nie krótszym niż 24 miesiące;
b) trwałość lakieru w okresie nie krótszym niż 36 miesięcy;
c) perforację blach nadwozia w okresie nie krótszym niż 60 miesięcy,
licząc od daty protokólarnego bezusterkowego odbioru mikrobusu przez Zamawiającego.
5) Wraz z przekazaniem mikrobusu, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu:
a) wyciąg z aktualnego świadectwa homologacji typu WE uzyskanego dla oferowanego pojazdu samochodowego, przedmiotu jego wyposażenia lub części, w tym na rampę manualną z siłownikami zamontowaną z tyłu pojazdu do wprowadzania wózków inwalidzkich, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy,
b) książkę serwisową,
c) instrukcję obsługi pojazdu.
6) Zamawiający dopuszcza możliwość rejestracji pojazdu zgodnie z homologacją fabryczną jako kompletnego 9 – osobowego pojazdu samochodowego (8 miejsc siedzących dla pasażerów+ kierowca), a następnie zmianę przeznaczenia zarejestrowanego pojazdu na samochód przeznaczony do przewozu osób niepełnosprawnych (poszerzone badanie techniczne po pierwszej rejestracji), uzyskując homologację typu WE na pojazd przystosowany do przewozu jednocześnie 1 osoby na wózku inwalidzkim.
7) Wykonawca musi zapewnić świadczenie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego w autoryzowanej przez producenta mikrobusu stacji obsługi, oddalonej od siedziby użytkownika samochodu wskazanego w pkt 1, nie dalej niż o 100 km.
8) Postanowienia pkt 7 nie zwalniają Wykonawcy z obowiązku zapewnienia Zamawiającemu, w razie potrzeby, serwisu gwarancyjnego na terenie całej Polski.
9) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ rozumiany jako minimalne wymagania i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 99 ust. 5 i 6 ustawy Pzp.
10) Przez rozwiązania równoważne, o których mowa w pkt 9, należy rozumieć rozwiązania o tym samym przeznaczeniu oraz cechach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych odpowiadających cechom technicznym, jakościowym i funkcjonalnym wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, lub lepszych, oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem, pochodzeniem, źródłem lub szczególnym procesem, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez danego wykonawcę. Zaoferowane przez Wykonawcę rozwiązania równoważne muszą odpowiadać opisowi przedmiotu zamówienia pod względem:
a) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji);
b) parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
11) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239380,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 391004,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239380,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toyota & Lexus Centrum Wrocław Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 020857297

7.3.3) Ulica: ul. Legnicka 164-168

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-206

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239380,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.