Ogłoszenie z dnia 2021-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00189418/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Jesienno - zimowe utrzymanie porządku i czystości terenów, chodników, nieruchomości stanowiących własność Spółki oraz własność Miasta, zarządzanych przez ZGMTBS Sp. z o.o. w Szczecinku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330582529
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Władysława Cieślaka 6 B
1.5.2.) Miejscowość: Szczecinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-400
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgm@zgm-tbs.szczecinek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm-tbs.szczecinek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zgm-tbs.szczecinek.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Jesienno - zimowe utrzymanie porządku i czystości terenów, chodników, nieruchomości stanowiących własność Spółki oraz własność Miasta, zarządzanych przez ZGMTBS Sp. z o.o. w Szczecinku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f8fe06d-1c37-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247065
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00189418/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TRI/609/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia rozliczanego ryczałtem jest: jesienno - zimowe utrzymanie porządku i czystości terenów, chodników, nieruchomości stanowiących własność Spółki oraz własność Miasta, zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwo Społecznego Sp. z o. o. ul. Cieślaka 6b w Szczecinku
2. Wykaz terenów zawierają załączniki Nr 1, Nr 2, Nr 3, Nr 4 do niniejszej SWZ.
3. Powierzchnia terenów ogółem wynosi – 85.014,57 m2 w tym:
a) powierzchnie podwórek 12.433,53 m2
b) powierzchnie chodników wewnątrz osiedlowych 9.180,96 m2
c) dojścia do budynków 1.633,73 m2
d) tereny zielone (trawniki) 44.789,50 m2
e) parkingi i drogi 13.645,21 m2
f) tereny na których znajdują się pojemniki na śmieci
oraz dojścia do tych pojemników 3.331,64 m2
4. Długość chodników w ciągach pieszo-jezdnych (według załączników
Nr 1, Nr 2, Nr 3 i Nr 4) wynosi 3.021,60 mb
Szczegółowy zakres usług obejmuje:
1. Jesienno - zimowe utrzymanie terenów prowadzone jest w miesiącach październik, listopad, grudzień, styczeń, luty, marzec
i kwiecień obejmuje:
1) zamiatanie/ oczyszczanie z wszelkich nieczystości dróg, chodników, dojść do budynków, zasieków śmietnikowych oraz
pozostałych terenów utwardzonych, łącznie z ich odchwaszczaniem,
2) usuwanie uschniętych nasadzeń, kwiatów itp.,
3) grabienie/zbieranie liści opadłych z drzew,
4) sprzątanie posesji, kompleksów garażowych, zasieków śmietnikowych, wsypów piwnicznych, oraz placów przy pojemnikach na
śmieci łącznie ze zgromadzonym sprzętem agd., meblami, gruzem, gałęziami i pozostałymi odpadami oraz innymi
nieczystościami,
5) opróżnianie na obsługiwanych terenach koszy osiedlowych / ulicznych z częstotliwością min. 1 raz w tygodniu oraz na bieżąco
w przypadku przepełnienia ( ok. od 30 do 36 szt.),
6) usuwaniu śniegu i lodu oraz posypywaniu piaskiem lub innym dopuszczonym do stosowania środkiem, w celu zapobiegania
śliskości i zapewnienia bezpiecznych warunków poruszania się pojazdów i pieszych po drogach, parkingach, chodnikach,
podjazdach dla niepełnosprawnych, stopniach schodowych do budynków (od strony ulicy i posesji) oraz dojściach do budynków,
garaży i śmietników (również, gdy powierzchnia dojścia nie jest wyodrębniona z powierzchni np. podwórza lub trawnika),
poprzez:
- zapewnienie wszystkich materiałów potrzebnych do zwalczania śliskości zimowej, których odpowiednia ilość powinna być
zgromadzona przed rozpoczęciem sezonu zimowego,
- usuwanie świeżego opadu śniegu (opad nocny - do godz. 6:00 rano, w ciągu dnia niezwłocznie po jego powstaniu),
- usuwanie gołoledzi i śliskości zimowej (powstałej w nocy - do godz. 6:00 rano, w ciągu dnia niezwłocznie po jej powstaniu),
- uprzątnięcie błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z chodników, schodów, podjazdów dla niepełnosprawnych oraz
dojść do budynków oraz śmietników minimum raz dziennie,
- oczyszczenie chodników, schodów i podjazdów dla niepełnosprawnych oraz dojść do budynków z piasku lub innego
dopuszczonego do stosowania środka użytego do likwidacji śliskości
7) dowóz piasku do piaskownic i jego wymiana w kwietniu (około 10 piaskownic),
8) transport wszystkich nieczystości/odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, na wysypisko wraz z opłata za
składowanie tj. zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M-KOMPLEKS Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6731910435
7.3.3) Ulica: Klasztorna
7.3.4) Miejscowość: Szczecinek
7.3.5) Kod pocztowy: 78-400
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-10-25 do 2022-05-098.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZCZECINKA
- "Utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na terenie miasta Szczecinek"
- Zakup i sukcesywna dostawa 600 wyprawek dla noworodków do Szpitala w Szczecinku Sp. z o.o.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1267Z na odc. od m. Spore przez m. Nowe Gonne do miejsca włączenia w przyszłą drogę S-11.
więcej: przetargi w Szczecinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- "Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej, wykaszanie działek gminnych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice" - z podziałem na zadania
- Świadczenie usług polegających na sprzątaniu, utrzymaniu w porządku i czystości terenów zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości, IV części
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanych w Ostrołęce, Radomiu i Warszawie.
- Utrzymanie czystości i porządku na drogach gminnych i powiatowych w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka
- Usługa polegająca na sprzątaniu i utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego terenów zewnętrznych nieruchomości (...)
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.