eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraKompleksowa dostawa i dystrybucja energii elektrycznej dla Archiwum Państwowego w Zielonej Górze



Ogłoszenie z dnia 2022-07-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa i dystrybucja energii elektrycznej dla
Archiwum Państwowego w Zielonej Górze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ARCHIWUM PAŃSTWOWE W ZIELONEJ GÓRZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Aleja Wojska Polskiego 67A

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-762

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 683299801

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@archiwum.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.archiwum.zgora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://apzg.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


archiwum państwowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa i dystrybucja energii elektrycznej dla
Archiwum Państwowego w Zielonej Górze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a87a8b2e-f607-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00247073

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00217402/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Kompleksowa dostawa i dystrybucja energii elektrycznej dla Archiwum Państwowego w Zielonej Górze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00225474/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAK.26.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla Archiwum Państwowego w Zielonej Górze, Al. Wojska Polskiego 67a.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca wyłoniony w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania przygotuje w oparciu o projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy określone w rozdziale 20 SWZ, umowę szczegółową na rzecz zamawiającego, określającą zakres świadczeń tożsamych z zobowiązaniem zawartym w ofercie wykonawcy oraz zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ firma najwyżej oceniona ENEA S.A. ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań uchyliła się od podpisania umowy. W związku z tym nie można spełnić warunku określonego w art. 263 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert złożonych w postępowaniu, gdyż oferta firmy:
1. ENTRADE Sp. z o.o., ul. Poznańska 86/88, 05-850 Jawczyce została odrzucona. Podstawa prawna: art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie faktyczne: wykonawca na wezwanie zamawiającego z dnia 6 lipca 2022 r. nie złożył na ePUAP do wyznaczonego terminu brakującego oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu składanego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, stanowiącego załącznik nr 3a do SWZ;
2. HEKLA Energy Sp. z o.o., ul. Zabłocie 25/40, 30-701 Kraków została odrzucona. Podstawa prawna: art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie faktyczne: wykonawca na wezwanie zamawiającego z dnia 6 lipca 2022 r. nie złożył na ePUAP zamawiającego do wyznaczonego terminu dnia poprawionego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 3a do SWZ oraz nie złożył wyjaśnień w zakresie podania w Formularzu oferty w pkt 3, że jego oferta prowadzi do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;
3. Firma ENEA S.A. ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań dnia 8 lipca 2022 r., pomimo wezwania do złożenia dokumentów na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale 9 pkt 4 SWZ, poinformowała zamawiającego o braku możliwości podpisania umowy z powodu wzrostu cen energii w okresie ostatnich 5 dni i nie złoży wymaganych dokumentów.
W związku z powyższym postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 7, w związku z art. 263 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202986,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 302683,32 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 7, w związku z art. 263 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.