eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choszczno"DOSTAWA I ZAKUP SAMOCHODU 9 OSOBOWEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„DOSTAWA I ZAKUP SAMOCHODU 9 OSOBOWEGO
DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Aktywności Zawodowej "Szansa" w Choszczno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382020558

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Drawieńska 54

1.5.2.) Miejscowość: Choszczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaz@choszczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaz.choszczno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

zaz@choszczno.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„DOSTAWA I ZAKUP SAMOCHODU 9 OSOBOWEGO
DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d20a1df2-002d-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00247144

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00146810/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 DOSTAWA I ZAKUP SAMOCHODU 9 OSOBOWEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W uprzednio prowadzonym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-d1189117-cca9-11ec-aa46-6a814e8de928

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2022.ZAZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 242297,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 9 osobowego na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej „Szansa” w Choszcznie, fabrycznie nowego wyprodukowanego w 2022 r. przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym przystosowanego do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 1 do zaproszenia do negocjacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242297,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 242297,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242297,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Bursiak Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292386428

7.3.3) Ulica: ul. Pabianicka 119/131

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-490

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242297,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.