Ogłoszenie z dnia 2021-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00188731/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Szkolenie dla kadry zarządzającej w zakresie kompetencji miękkich oraz szkolenie z zakresu języka obcego-intensywny kurs języka angielskiego(...) Oznaczenie sprawy:IA1/U/21/23/EK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Akademicka 2A
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/ 237-13-34, 13-35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: IA1@polsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.administracja.polsl.pl/zamowienia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Szkolenie dla kadry zarządzającej w zakresie kompetencji miękkich oraz szkolenie z zakresu języka obcego-intensywny kurs języka angielskiego(...) Oznaczenie sprawy:IA1/U/21/23/EK2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6cfb70ed-1ac5-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247213
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000229/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.36 IA1/U/21/23 Szkolenie dla kadry zarządzającej w zakresie kompetencji miękkich oraz szkolenie z zakresu języka obcego - intensywny kurs języka angielskiego; poziom średniozaawansow.( gr.U111, gr.U105)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia jest finansowany zgodnie z umową numer POWR-03.05.00-00-Z098/17-00 w ramach projektu Politechnika Śląska jako Centrum Nowoczesnego Kształcenia opartego o badania i innowacje. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00188731/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IA1/U/21/23/EK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1347409,86 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 72826,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Szkolenie dla kadry zarządzającej w zakresie kompetencji miękkich.2. Terminy wykonania szkolenia: do 84 dni (12 tygodni) od dnia zawarcia umowy.
Zajęcia muszą odbywać się od poniedziałku do piątku od godz. 14.00, zgodnie
z harmonogramem realizacji zajęć przygotowanym przez Zamawiającego (dostarczonym po zawarciu umowy) uwzgledniającym powyższe godziny.
Terminy pierwszych szkoleń będą ustalone po zawarciu umowy. Zamawiający informuje, że ze względu na zaistniałą sytuację zagrożenia epidemiologicznego dopuszcza możliwość zdalnego przeprowadzenia szkolenia do momentu ustania w/w zagrożenia.
Terminy szkoleń będą ustalane na bieżąco w trakcie realizacji zamówienia, w ten sposób, że Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy terminy, ilość grup oraz miejsce odbywania się szkoleń, nie później niż na dwa tygodnie przed planowanym terminem każdego szkolenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 38190,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Szkolenie z zakresu języka obcego – intensywny kurs języka angielskiego poziom średniozaawansowany dla kadry kierowniczej i administracyjnej PŚ.2. Terminy wykonania szkolenia: do 84 dni (12 tygodni) od dnia zawarcia umowy.
Zajęcia muszą odbywać się od poniedziałku do piątku od godz. 14.00, zgodnie
z harmonogramem realizacji zajęć przygotowanym przez Zamawiającego (dostarczonym po zawarciu umowy) uwzgledniającym powyższe godziny.
Terminy pierwszych szkoleń będą ustalone po zawarciu umowy. Zamawiający informuje, że ze względu na zaistniałą sytuację zagrożenia epidemiologicznego dopuszcza możliwość zdalnego przeprowadzenia szkolenia do momentu ustania w/w zagrożenia.
Terminy szkoleń będą ustalane na bieżąco w trakcie realizacji zamówienia, w ten sposób, że Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy terminy, ilość grup oraz miejsce odbywania się szkoleń, nie później niż na dwa tygodnie przed planowanym terminem każdego szkolenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 34635,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zespół Ekspertów Manager Pelczar Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6790145692
7.3.3) Ulica: Czyżówka 14/ 0.9
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-526
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER PELCZAR SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER PELCZAR SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9720,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9720,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szymon Bukal prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą BUKAL CORPORATE TRAINING AND TRANSLATIONS Szymon Bukal
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6412464143
7.3.3) Ulica: K. Goduli 36
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-712
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUKAL CORPORATE TRAINING AND TRANSLATIONS SZYMON BUKAL
jakie przetargi wygrała firma
BUKAL CORPORATE TRAINING AND TRANSLATIONS SZYMON BUKAL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Remont toalety damskiej w CKS Mrowisko wraz z naprawą posadzki sceny i garderób sali teatralnej. Znak sprawy: DZPZ.284.11.2025.HP
- Zakup wraz z dostawą trumien dla potrzeb działalności pogrzebowej Zakładu Pogrzebowego MZUK w Gliwicach.
- Świadczenie usług kremacji zwłok
- 4WOG-1200.2712.29.2025 Usługi restauracyjne w formie przygotowania i dostarczenia czterech posiłków dziennie dla żołnierzy z jednostek wojskowych, w poddziale na 6 części
- ZP.261.4.2025 Remont schodów zewnętrznych budynku przy ul. Zawiszy Czarnego 1f w Gliwicach
- Bieżące utrzymanie zieleni w pasach drogowych - Zadanie nr 5
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Ziemi Dobrzyńskiej w Nadrożu
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług doradczych/konsultacyjnych, superwizji oraz coachingu realizowanych w ramach projektu Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Toruniu
- Świadczenie usług szkoleniowych, animacyjnych oraz konsultacji dla rodzin zastępczych z terenu Małopolski podczas 6-dniowego turnusu terapeutycznego
- Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem z egzaminem UDT
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. ABC Przedsiębiorczości
- Przygotowanie i przeprowadzenie prelekcji podczas konferencji "Innowacje - Pomiary - Akredytacje"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.