eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TuszynBudowa żłobka wraz z wyposażeniem - zapewnienie opieki dla najmłodszych na terenie Gminy Tuszyn.



Ogłoszenie z dnia 2024-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa żłobka wraz z wyposażeniem - zapewnienie opieki dla najmłodszych na terenie Gminy Tuszyn.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648304

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 2/4

1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 232 13 82 wew. 42

1.5.8.) Numer faksu: 42 614 30 69

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@tuszyn.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminatuszyn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa żłobka wraz z wyposażeniem - zapewnienie opieki dla najmłodszych na terenie Gminy Tuszyn.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce105193-a634-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00247256

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048316/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Budowa żłobka wraz z wyposażeniem – zapewnienie opieki dla najmłodszych na terenie Gminy Tuszyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00579744

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2710.29.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa żłobka wraz z wyposażeniem w systemie zaprojektuj i wybuduj w miejscowości Tuszyn, ul. 3 Maja 49, obręb 8, dz. nr ew. 124/1.
2. Ogólne właściwości funkcjonalno – użytkowe : Budynek parterowy, bez podpiwniczenia z dachem dwu-, wielospadowym lub płaskim, przewidziany do realizacji w technologii tradycyjnej lub, w przypadku stropodachu, ze stropem żelbetowym, oparty na rzucie dostosowanym do możliwości lokalizacyjnych na działce, w tym korzystnego usytuowania względem stron świata, ukształtowania terenu oraz zachowania odpowiedniej odległości od istniejących obiektów, zgodnie z przepisami pożarowymi.
3. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej składającej się z projektu architektoniczno-budowlanego, projektów technicznych / wykonawczych oraz przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego i STWiORB, uzyskanie wszystkich wymaganych prawem zgód, opinii, uzgodnień i decyzji. Projekty techniczne należy wykonać dla poszczególnych branż. Zakres obejmuje również wykonanie dokumentacji geologicznej uwzględniającej badanie podłoża pod projektowane obiekty. Szczegółowe wymagania dot. dokumentacji projektowej zawarte są w PFU.
a) Dokumentację projektową należy sporządzić zgodnie z:
rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2022 r., poz. 1679),
rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454),
rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2021 r. poz. 2458),
rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126),
ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682, z późn. zm.),
oraz innymi obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej.
b) w dokumentacji projektowej należy zastosować jedynie materiały, urządzenia i wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z Prawem Budowlanym (posiadające wymagane certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, deklaracje właściwości użytkowych, atesty).
c) przed wykonaniem dokumentacji Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przedstawienia Zamawiającemu koncepcji architektoniczno – przestrzennej projektowanego obiektu. Koncepcja podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego.
2) Uzyskanie pozwolenia na budowę obiektu.
3) Wykonanie robót budowlanych na podstawie projektów technicznych i pozwolenia na budowę, w wyniku których ma powstać obiekt, służący do spełniania funkcji, wynikających z PFU, określającego program obiektu o takich cechach funkcjonalno-użytkowych.
4) Prowadzenie nadzoru autorskiego przy realizacji zadania.
5) Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na trzy etapy, zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym, w tym:
- I etap, którego zakres stanowi 30% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy, z terminem realizacji do dnia 30.06.2024 r.,
- II etap, którego zakres stanowi 30% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy, z terminem realizacji do dnia 30.10.2024 r.,
- III etap, stanowiący pozostały do realizacji zakres zamówienia (40%), do wykonania w terminie do dnia 10.12.2024 r.
Wykonawca w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy, w uzgodnieniu z Zamawiającym sporządzi harmonogram rzeczowo – finansowy realizacji przedmiotu zamówienia (zwany dalej „Harmonogramem”). Harmonogram musi określać termin realizacji oraz zakres poszczególnych etapów zamówienia. Wypłata transz I i II wynagrodzenia nastąpi każdorazowo po zakończeniu wydzielonych zgodnie z ww. podziałem zakresów rzeczowych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, a wypłata III transzy nastąpi po zakończeniu realizacji zamówienia. Wysokość wypłat transz wynagrodzenia Wykonawcy nie może przekroczyć wartości zakresów rzeczywiście wykonanych w ramach transz. Zmiana Harmonogramu nie niosąca za sobą zmian terminu zakończenia robót nie jest zmianą istotną i wymaga jedynie pisemnej akceptacji przedłożonego Harmonogramu przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w Programie Funkcjonalno – Użytkowym Dokument ten służy do określenia zakresu prac projektowych oraz robót budowlanych.
Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i wykonania niezbędnych prac budowlanych i odtworzeniowych zgodnie z PFU, wymaganiami powszechnie obowiązującego prawa, aktualnymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
Przedmiotowe zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków budżetu państwa - dotacja celowa przeznaczona na dofinansowanie zadań własnych jednostek samorządu terytorialnego. Zadanie realizowane przez Gminę Tuszyn: „Budowa żłobka gminnego wraz z wyposażeniem – zapewnienie dla najmłodszych na terenie Gminy Tuszyn”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8667149,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15548849,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8667149,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Ekoenergia Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8361777984

7.3.3) Ulica: Sierakowice Prawe 141D

7.3.4) Miejscowość: Skierniewice

7.3.5) Kod pocztowy: 96-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część robót: budowlanych, instalacyjnych, rozbiórkowych, zagospodarowania terenu, wyposażenia.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8667149,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.