Og³oszenie z dnia 2022-07-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00254903/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-14
- 2022/BZP 00307449/01 - Wynik z dnia 2022-08-17
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE HOTELARSKICH US£UG NOCLEGOWYCH
NA TERENIE KRAKOWA DLA NARODOWEGO CENTRUM NAUKI
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Narodowe Centrum Nauki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121361537
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Twardowskiego 16
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-312
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 3419001
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ncn.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ncn.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Wspieranie dzia³alno¶ci naukowej w zakresie badañ podstawowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE HOTELARSKICH US£UG NOCLEGOWYCH
NA TERENIE KRAKOWA DLA NARODOWEGO CENTRUM NAUKI
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cff30cd3-fd17-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00247288
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00058830/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.8 Hotelarska us³uga noclegowa na terenie Krakowa dla cz³onków Rady (czê¶æ I) oraz dla Ekspertów i go¶ci NCN (czê¶æ II) w okresie sierpieñ 2022 – lipiec 2023
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zamowienia.sidaspzp.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiaj±cy korzysta w niniejszym postêpowaniu z Platformy SIDAS, która umo¿liwia Wykonawcy z³o¿enie oferty w postêpowaniu, a tak¿e
komunikacjê z Zamawiaj±cym. Dostêp do platformy jest dla Wykonawcy bezp³atny. Podgl±d i pobieranie dokumentacji postêpowania nie wymaga logowania. W celu komunikacji z Zamawiaj±cym i z³o¿enia oferty w postêpowaniu nale¿y za³o¿yæ konto na stronie: https://app.sidaspzp.pl/rejestracja/wykonawcaSzczegó³owe informacje o sposobie porozumiewania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami zwarte s± w Rozdziale 11 SWZ. Wnioski o wyja¶nienie tre¶ci SWZ mo¿na przekazywaæ za po¶rednictwem Platformy SIDAS lub na adres: zamowienia.publiczne@ncn.gov.pl Adres elektroniczny Platformy: https://zamowienia.sidaspzp.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie SIDAS:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 1 Mb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ ram min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych: Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 – lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana przegl±darka internetowa w najnowszych wersjach, np.: Firefox, Chrome, Opera,d) w³±czona obs³uga JavaScript,e) zainstalowany program do obs³ugi formatów .pdf np. Acrobat
Reader,f) dopuszczalne formaty przes³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB to: png, jpg, jpeg,gif, doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx, odt, ods, odp, odf, pdf, zip, rar, 7zip, txt, ath, xml, dwg, xades, tar, 7z,eml, msg,g) czas serwera jest synchronizowany z czasem udostêpnionym przez G³ówny Urz±d Miar.2.
Wykonawca sk³ada ofertê w postêpowaniu wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy SIDAS, która zapewnia zachowanie integralno¶ci, autentyczno¶ci, nienaruszalno¶ci danych i ich poufno¶ci w ramach wymiany i przechowywania informacji, w tym zapewniaj±cych mo¿liwo¶æ zapoznania siê z ich tre¶ci±
wy³±cznie po up³ywie terminu na ich sk³adanie;3. Wykonawca, który zamierza z³o¿yæ ofertê w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi za³o¿yæ konto Wykonawcy na Platformie SIDAS. Rejestracji konta Wykonawcy mo¿na dokonaæ na stronie:https://app.sidaspzp.pl/rejestracja/wykonawca Instrukcja zak³adania konta na Platformie SIDAS
oraz sk³adania oferty i zasad komunikacji znajduje siê w „Instrukcji u¿ytkownika systemu PZP 1.3 –Wykonawca” dostêpnej pod adresem: https://sidaspzp.pl/wp-content/uploads/2020/07 Madkom_PZP_wykonawca_1.3.pdf4. Oferta pod rygorem niewa¿no¶ci musi
byæ sporz±dzona w formie elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach: .pdf, doc, .docx;oferta wraz z za³±cznikami musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim. Ka¿dy dokument sk³adaj±cy siê na ofertê lub z³o¿ony wraz z ofert± sporz±dzony w jêzyku innym ni¿ polski musi byæ z³o¿ony wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.5.Oferta musi byæ opatrzona podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Wykonawcê, tj. osobê (osoby) dzia³aj±c± w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we w³a¶ciwym rejestrze albo osobê (osoby) upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy na podstawie pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do
reprezentowania Wykonawcy.6. Tajemnica przedsiêbiorstwa - w przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postêpowaniu przekazywane przez Wykonawcê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku (odpowiednia nazwa pliku).7. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, o¶wiadczenia, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego
zasoby, dokumenty, pe³nomocnictwo okre¶lone w Rozdziale 10 SWZ sporz±dza siê w postaci elektronicznej w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17.02.2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, z
uwzglêdnieniem rodzajów przekazywanych danych oraz przekazuje w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.8. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone w Rozdziale 10 SWZ (nie dotyczy oferty),
przekazywane w postêpowaniu, sporz±dza siê w postaci elektronicznej w formatach danych okre¶lonych w przepisach o których mowa w pkt 7, lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy zrealizowa³ obowi±zek informacyjny w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy zrealizowa³ obowi±zek informacyjny w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DSO.271.5.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦wiadczenie hotelarskiej us³ugi noclegowej na terenie Krakowa dla cz³onków Rady
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie us³ugi noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy wybierze najkorzystniejsz± ofertê, spo¶ród ofert
z³o¿onych w postêpowaniu, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w Rozdziale 19 SWZ. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± ³±czn± liczbê punktów po zsumowaniu punktów uzyskanych w kryteriach K1-K2. 2.
Wszystkie obliczenia punktów bêd± dokonywane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. 3. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: kryterium K1 - Cena oferty brutto - waga 80%; kryterium K2 -Warunki anulowania rezerwacji - waga 20%; 4.Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, przyznaj±c punkty w ramach kryterium, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% =1 punkt
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki anulowania rezerwacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦wiadczenie hotelarskiej us³ugi noclegowej na terenie Krakowa dla Ekspertów i go¶ci NCN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie us³ugi noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy wybierze najkorzystniejsz± ofertê, spo¶ród ofert
z³o¿onych w postêpowaniu, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w Rozdziale 19 SWZ. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± ³±czn± liczbê punktów po zsumowaniu punktów uzyskanych w kryteriach K1-K2. 2.
Wszystkie obliczenia punktów bêd± dokonywane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. 3. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: kryterium K1 - Cena oferty brutto - waga 80%; kryterium K2 -Warunki anulowania rezerwacji - waga 20%; 4.Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, przyznaj±c punkty w ramach kryterium, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% =1 punkt
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki anulowania rezerwacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. W celu oceny zdolno¶ci Wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy wykazania spe³nienia nastêpuj±cych warunków udzia³u w postêpowaniu:1) w zakresie zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie;
2) w zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie;
3) w zakresie sytuacji finansowej i ekonomicznej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie;
4) w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce, minimalne warunki w zakresie zdolno¶ci technicznej i zawodowej:
a) DLA CZʦCI I: W celu wykazania spe³nienia powy¿szego warunku Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy wykazania, ¿e dysponuje odpowiednim zasobem w postaci:
− hotelu o standardzie min. czterogwiazdkowym (kategoryzacja obiektów hotelarskich uzyskana zgodnie z wymaganiami Rozporz±dzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których s± ¶wiadczone us³ugi hotelarskie (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2166 z pó¼n. zm.) okre¶lonymi w Za³±czniku nr 1 do rozporz±dzenia; zlokalizowanym w Krakowie w obszarze zaznaczonym na mapie zamieszczonej odpowiednio w Za³±czniku 1 (czê¶æ I) oraz
− który posiada pokoje jednoosobowe lub dwuosobowe do pojedynczego wykorzystania, o minimalnym metra¿u 17 m2, wyposa¿one w ³azienkê z pe³nym wêz³em sanitarnym, klimatyzacjê, telefon, czajnik elektryczny, lodówkê, TV, bezp³atny dostêp do Internetu, przystosowane do pracy biznesowej oraz
− posiada dobr± komunikacjê z centrum miasta, przez co nale¿y rozumieæ co najmniej jedno bezpo¶rednie po³±czenie ¶rodkami miejskiej komunikacji publicznej z Dworcem G³ównym PKP w Krakowie oraz przynajmniej jedno bezpo¶rednie po³±czenie ¶rodkami komunikacji publicznej z siedzib± Narodowego Centrum Nauki (nazwa przystanku: Rondo Grunwaldzkie),
b) DLA CZʦCI II: W celu wykazania spe³nienia powy¿szego warunku Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy wykazania, ¿e dysponuje odpowiednim zasobem w postaci:
hotelu o standardzie min. czterogwiazdkowym (kategoryzacja obiektów hotelarskich uzyskana zgodnie z wymaganiami Rozporz±dzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których s± ¶wiadczone us³ugi hotelarskie (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2166 z pó¼n. zm.) okre¶lonymi w Za³±czniku nr 1 do rozporz±dzenia; zlokalizowanym w Krakowie w obszarze zaznaczonym na mapie zamieszczonej odpowiednio w Za³±czniku 1 (czê¶æ II) oraz
który posiada pokoje jednoosobowe lub dwuosobowe do pojedynczego wykorzystania, o minimalnym metra¿u 17 m2, wyposa¿one w ³azienkê z pe³nym wêz³em sanitarnym, klimatyzacjê, telefon, czajnik elektryczny, lodówkê, TV, bezp³atny dostêp do Internetu, przystosowane do pracy biznesowej oraz
posiada dobr± komunikacjê z centrum miasta, przez co nale¿y rozumieæ co najmniej jedno bezpo¶rednie po³±czenie ¶rodkami miejskiej komunikacji publicznej z Dworcem G³ównym PKP w Krakowie.
2. Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
3. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy bêdzie dokonana w oparciu o z³o¿one przez Wykonawcê o¶wiadczenia i dokumenty (z zastrze¿eniem art. 128 ustawy Pzp).
4. Wykonawca mo¿e zostaæ wykluczony przez Zamawiaj±cego na ka¿dym etapie postêpowania o udzielenie zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga w niniejszym postêpowaniu z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Sk³adane wraz z ofert±: 1. zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego
zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie
dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby. (UWAGA: dotyczy sytuacji, w której
Wykonawca powo³uje siê na zasoby podmiotu udostêpniaj±cego zasoby w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu) 2. o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia, z którego bêdzie wynika³o, które czê¶ci zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy w przypadku wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych do¶wiadczenia. (UWAGA: dotyczy sytuacji gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie
zamówienia)
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga w niniejszym postêpowaniu z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
OFERTA POWINNA ZAWIERAÆ:1) formularz oferty sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do SWZ; 2) opis hotelu w którym maj± byæ ¶wiadczone us³ugi wraz z informacj± o podstawie dysponowania tym zasobem, sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 7 do SWZ, 3) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiuwarunków udzia³u w postêpowaniu – sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 4 do SWZ (je¿eli dotyczy: tak¿e o¶wiadczenia innych Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz o¶wiadczenie podmiotów udostêpniaj±cych zasoby – je¿eli Wykonawca powo³uje siê na te zasoby);4) (je¿eli dotyczy) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Wzór o¶wiadczenia zawarty jest w Za³±czniku nr 6 do SWZ, 5) (je¿eli dotyczy) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, 6) dokument potwierdzaj±cy umocowanie osoby podpisuj±cej ofertê do dzia³ania w imieniu Wykonawcy – odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego
w³a¶ciwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych
dokumentów formularzu oferty; 7) (je¿eli dotyczy) pe³nomocnictwo, w przypadku podpisania oferty przez pe³nomocnika –dotyczy to równie¿ przypadków sk³adania oferty przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, czyli np. uczestników konsorcjum, wspólników spó³ki cywilnej.
Pe³nomocnictwo musi zawieraæ w swojej tre¶ci zakres umocowania oraz jednoznacznie okre¶laæ czynno¶ci do których pe³nomocnik jest upowa¿niony.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty.3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia nie musz± posiadaæ okre¶lonej formy prawnej w celu z³o¿enia oferty.4. Zamawiaj±cy nie okre¶la dla Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wymagañ
zwi±zanych z realizacj± zamówienia w inny sposób ni¿ w odniesieniu do pojedynczych Wykonawców.5. Zapisy w SWZ oraz za³±cznikach dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:1) brak podstaw do wykluczenia musi wykazaæ ka¿dy z Wykonawców oddzielnie;2) warunek , o którym mowa w Rozdziale 6 pkt 4 musi spe³niaæ co najmniej jeden Wykonawca – ten, który wykona zamówienie do realizacji którego zdolno¶ci te s± wymagane.7.
W przypadku wykazania spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu o którym mowa w ust. 6 pkt 2 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. 8. Je¿eli w niniejszym postêpowaniu zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.9. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego
wykonania przez poszczególnych Wykonawców kluczowych zadañ dotycz±cych prac zwi±zanych z rozmieszczeniem i instalacj±.10. Po z³o¿eniu oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zmawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem wyznaczonym do reprezentowania Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana istotnych postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty mo¿e nast±piæ za zgod± Stron wyra¿on± w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:1) przed³u¿enia okresu na jaki umowa zosta³a zawarta w stosunku do okresu, o którym mowa w § 3 ust. 1 w przypadku niewykorzystania maksymalnej liczby rezerwacji, o której mowa w § 1 ust. 3 w terminie, o którym mowa w § 3 ust. 1, przy czym okres o jaki w takim przypadku zostanie przed³u¿ony czas trwania umowy nie przekroczy 3 m-cy (dla czê¶ci I) / 6 m-cy (dla czê¶ci II);
2) zmian zwi±zanych ze zmianami powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa obowi±zuj±cych w dniu zawarcia umowy;
3) zmiany podwykonawców, w szczególno¶ci zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp. Zmiana umowy odbywa siê na zasadach okre¶lonych w § 8;
4) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug. W przypadku zmiany wysoko¶ci podatku VAT, cena jednostkowa brutto zostanie zmieniona odpowiednio do zmian wysoko¶ci podatku VAT i bêdzie obowi±zywaæ od dnia wej¶cia w ¿ycie zmienionej stawki VAT, cena jednostkowa netto pozostanie bez zmian;
5) zmiany rachunku bankowego, o którym mowa w § 5 ust. 4.
2. Zmiany do umowy mo¿e inicjowaæ zarówno Zamawiaj±cy jak i Wykonawca, sk³adaj±c w formie pisemnej wniosek do drugiej Strony, zawieraj±cy w szczególno¶ci opis zmiany i jej uzasadnienie.
3. W terminie 7 dni Wykonawca lub Zamawiaj±cy (w zale¿no¶ci od przypadku) zaakceptuje, b±d¼ odrzuci przes³an± propozycjê zmiany umowy, b±d¼ w tym terminie wyst±pi do Strony wystêpuj±cej z propozycj± zmian przesy³aj±c zmodyfikowan± propozycjê zmian, zawieraj±c± w szczególno¶ci opis zmiany i jej uzasadnienie.
4. W przypadku up³ywu terminu podanego w ust. 3 traktuje siê, i¿ propozycja wprowadzenia zmian zosta³a odrzucona.
5. Ka¿da zmiana do umowy wymaga formy pisemnej i musi byæ dokonana poprzez sporz±dzenie zmiany do umowy w formie aneksu.
6. Ka¿da ze Stron zobowi±zana jest do niezw³ocznego powiadomienia drugiej Strony o zmianach danych drugiej Strony (w tym podwykonawców Wykonawcy) maj±cych wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy, w szczególno¶ci zmianie adresu czy NIP. Dopuszczalne jest przes³anie informacji o ww. zmianach na adresy poczty elektronicznej wskazane w § 13 ust. 4 pkt 1 i 2. Zmiany takie nie stanowi± zmiany umowy i dla swojej skuteczno¶ci nie wymagaj± zawarcia aneksu do umowy.
7. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem postanowieñ niniejszego paragrafu jest niewa¿na.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-19 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy SIDAS dostêpnej pod adresem: https://zamowienia.sidaspzp.pl, loguj±c siê na uprzednio za³o¿one konto
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-19 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-08-17
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postêpowania na podstawie przes³anek okre¶lonych w art. 7 ust. 1 specustawy sankcyjnej, zastrzega, w toku prowadzonego postêpowania, mo¿liwo¶æ samodzielnego weryfikowania aktualno¶ci listy sankcyjnej, o której mowa w art. 2 pkt 1 ustawy sankcyjnej (dostêp pod adresem: https://www.gov.pl/web/mswia/lista-osob-i-podmiotow-objetych-sankcjami ), czy te¿ weryfikacji ogólnodostêpnych rejestrów, w tym Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, Krajowego Rejestru S±dowego oraz w Centralnym Rejestrze Beneficjentów Rzeczywistych (dostêp pod adresem: https://crbr.podatki.gov.pl/adcrbr/#/wyszukaj. W uzasadnionych przypadkach Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ innych koniecznych dokumentów i o¶wiadczeñ, w szczególno¶ci po¶wiadczonego przez Wykonawcê za zgodno¶æ z orygina³em wyci±gu z ksiêgi udzia³ów (art. 188 KSH) lub rejestru akcjonariuszy (art. 328(1) KSH).INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Us³uga transportu studentów i pracowników Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Ko³³±taja w Krakowie
- Zakup wraz z dostaw± materia³ów zu¿ywalnych niezbêdnych do przeprowadzenia analiz izotopowych w Wydzia³owym Laboratorium WGGiO¦ DE-dzp.272-213/25
- Us³uga pe³nienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacj± inwestycji pn. Budowa ¿³obka przy ul. Jab³onkowskiej 29a, Budowa ¿³obka przy ul. Dzia³owskiego, Budowa ¿³obka przy ul. Wadowskiej
- Remont korytarza I piêtra w pawilonie C-4 AGH w Krakowie- DE-dzp.272-203/25
- ¦wiadczenie na rzecz Polskiego Wydawnictwa Muzycznego us³ug kurierskich krajowych i zagranicznych
- "¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Ma³opolskiego Oddzia³u Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie ma³opolskim"
wiêcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga organizacji wycieczki
- ¦wiadczenie us³ugi hotelarskiej wraz zapewnieniem noclegu, wy¿ywienia oraz sal konferencyjnych podczas szkolenia dla 50 osób.
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleñ w ramach projektu pn. "Efekt synergii - koordynacja lubuskiego w³±czenia spo³ecznego" w podziale na czê¶ci (...)
- Organizacja wizyt studyjnych dla studentów Wydzia³u Nauk Spo³ecznych
- Us³ugi hotelarskie dla Teatru Dramatycznego im. Gustawa Holoubka
- ¦wiadczenie us³ugi hotelowej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem bazy rekreacyjno-sportowej dla uczniów klas sportowych (VIII b) - 20 uczestników w terminie 26.05.2025 r. - 31.05.2025 r.
wiêcej: Hotelarskie us³ugi noclegowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.