Ogłoszenie z dnia 2021-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00189008/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej na potrzeby ZDP w 2022r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W GOLUBIU-DOBRZYNIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340310272
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. PTTK 11
1.5.2.) Miejscowość: Golub-Dobrzyń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-400
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 56 683 22 86
1.5.8.) Numer faksu: 56 475 60 64
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@golub-dobrzyn.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.golub-dobrzyn.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_golub_dobrzyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej na potrzeby ZDP w 2022r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9254b7e3-1b97-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247325
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009766/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla potrzeb ZDP w Golubiu-Dobrzyniu w 2022 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00189008/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.2410.12.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 283818,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup benzyny bezołowiowej Pb-95 – 5000 litrów oraz oleju napędowego On – 50 000 litrów2. Zamówienie polegać będzie na bieżącym tankowaniu przez Zamawiającego jego samochodów, ciągnika i sprzętu na stacji paliw Wykonawcy paliwami płynnymi: benzyną bezołowiową Pb-95 oraz olejem napędowym ON w roku 2022, rozliczany bezgotówkowo.
3 .Zakup paliwa odbywać się będzie sukcesywnie, z częstotliwością wynikającą z potrzeb Zamawiającego.
4.Bezgotówkowy zakup paliwa musi umożliwiać prowadzenie ewidencji pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów Zamawiającego z podaniem, co najmniej:
1) Nazwy, siedziby, nr NIP Zamawiającego;
2) wyszczególnienie tankowanego pojazdu,
3) numer rejestracyjny tankowanego pojazdu,
4) datę tankowania,
5) ilość pobranego paliwa,
6) rodzaj pobranego paliwa,
7) wartość transakcji,
8) obowiązującą w momencie tankowania cenę paliwa,
9) naliczony stały upust.
5. Zamawiający dopuszcza dowolne rozwiązania techniczne stosowane przez Wykonawcę w celu ewidencjonowania zakupów (np.: karta paliwowa, asygnata lub inne) z zastrzeżeniem, iż rozwiązanie takie musi zapewnić uzyskanie, co najmniej powyżej wskazanych informacji oraz nie może generować dodatkowych kosztów dla Zamawiającego.
6. Wykonawca musi posiadać, co najmniej jedną całodobową stację paliw na terenie miasta Golubia- Dobrzynia lub w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego.
7. Oferowane paliwa muszą spełniać wymagania określone w Polskich Normach dla paliw płynnych oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 z późn. zm.).
8. Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy zobowiązany jest posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne ( Dz. U.2020r., poz. 833 ze zm.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
4.5.5.) Wartość części: 265553,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie polegać będzie na cyklicznej dostawie oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do sprzętu (recyklera) w ilości maksymalnej do 2 000 litrów jednorazowo do Zarządu Dróg Powiatowych w Golubiu–Dobrzyniu, ul. PTTK 11, transportem Wykonawcy w dni robocze w godzinach od 7: 00 do 14: 30, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym nie później niż na następny dzień po dniu zgłoszenia. Olej musi spełniać wymagania polskiej normy PN-C-96024:2011 oraz następujące wymagania: a) gęstość w temp.15ºC – wg normy PN-EN ISO 12185:2002; b) wartość opałowa - wg normy PN-C-04062:1986; c) zawartość siarki – PN-EN ISO 20884:2012. Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy zobowiązany jest posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne ( Dz. U.2020r., poz. 833 ze zm.)4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09135100-5 - Olej opałowy
4.5.5.) Wartość części: 18283,83 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289150,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289150,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OLKOP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5030073466
7.3.4) Miejscowość: Frydrychowo 54
7.3.5) Kod pocztowy: 87-410
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289150,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22080,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22080,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OLKOP Hurtownia Olejów i Paliw Gabriel Kropkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8780002733
7.3.4) Miejscowość: Frydrychowo 54
7.3.5) Kod pocztowy: 87-410
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KROPKOWSKI GABRIEL
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KROPKOWSKI GABRIEL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22080,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z GOLUBIA-DOBRZYNIA
- "Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości budynków Zespołu Szkół Nr 3 w Golubiu - Dobrzyniu."
- Przebudowa i rozbudowa gminnej stacji wodociągowej w Gałczewie wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Białkowo
- Rozbudowa gminnej sieci wodociągowej i sieciowej pompowni wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie gminy wiejskiej Golub-Dobrzyń - etap 3 i 4
więcej: przetargi w Golubiu-Dobrzyniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu mechanicznego będącego w dyspozycji Starostwa Powiatowego w Rawie Mazowieckiej w okresie od 15.02.2025 r. do 14.02.2027 r."
- Dostawa oleju napędowego grzewczego na potrzeby kotłowni przy ul. Papieża Pawła VI 3 w Szczecinie.
- Dostawa oleju opałowego
- Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do szkół prowadzonych przez gminę Grabica w 2025r.
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ W PUCHACZOWIE SP. Z O. O.
- Sukcesywny zakup paliw płynnych - oleju napędowego i benzyny bezołowiowej do pojazdów i agregatów prądotwórczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.