Og³oszenie z dnia 2023-06-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00285023/01 - Wynik z dnia 2023-07-03
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
78-P-23 Artyku³y biurowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Miejski nr 4 w Gliwicach sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242995277
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Zygmunta Starego 20
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.kanigowska@szpital4.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital4.gliwice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
78-P-23 Artyku³y biurowe
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fdfc222b-038f-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00247326
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital4_gliwice3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital4_gliwice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± okresowe dostawy artyku³ów biurowych i drobnego sprzêtu biurowego
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
6. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany istotnych warunków umowy:a) dodanie nowego produktu, nie ujêtego w Zestawieniu, po zaakceptowaniu przez ` Zamawiaj±cego ceny jednostkowej, pod warunkiem nie zwiêkszenia warto¶ci umowy, z zastrze¿eniem ppkt g)
b) zwiêkszenie ilo¶ciowe poszczególnych pozycji, bez zmiany cen jednostkowych, pod warunkiem zwiêkszenia warto¶ci pierwotnej umowy, nie wiêcej ni¿ do 20% (³±cznie w czasie trwania umowy);
c) zmiany w asortymencie poprzez zast±pienie jednego produktu innym w przypadku
wprowadzenia do sprzeda¿y przez Wykonawcê produktu zmodyfikowanego / udoskonalonego np. nowej generacji, przy zachowaniu ceny jednostkowej nie wy¿szej ni¿ okre¶lonej w Zestawieniu;
d) zmiana danej ceny jednostkowej danego produktu w przypadkach okre¶lonych w art. 436 pkt 4b) ustawy (dot. ustawowych zmian VAT, minimalnego wynagrodzenia, stawek ubezpieczenia, itp), zgodnie z zapisami § 4 ust. 5 i 8 umowy.
e) zmiana ceny jednostkowej danego produktu w przypadkach okre¶lonych w art. 439 ust. 2
ustawy (dot. zmiany cen produktów lub kosztów), zgodnie z zapisami § 4 ust. 6 ÷ 8 umowy, na uzasadniony dokumentami wniosek Wykonawcy (np. informacjê od producenta), nie wiêcej ni¿ do 20% (³±cznie w czasie trwania umowy) ceny jednostkowej wskazanej w Zestawieniu; zmiana mo¿e wej¶æ w ¿ycie po uzyskaniu zgody Zamawiaj±cego i podpisaniu Aneksu;
f) wyd³u¿enie okresu obowi±zywania umowy do czasu rozstrzygniêcia kolejnego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, jednak nie d³u¿ej ni¿ o 30 dni, pod warunkiem nie przekroczenia warto¶ci pierwotnej umowy, z zastrze¿eniem ppkt g);
g) zwiêkszenie warto¶ci umowy w zwi±zku z powy¿szymi ppkt-ami, nie wiêcej ni¿ do 30 % (³±cznie) pierwotnej warto¶ci umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-23 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital4_gliwice
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-23 09:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-21
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 4WOG-1200.2712.104.2024 Roboty budowlane: Naprawa systemu wentylacji w budynku nr 6 Bytom.
- Dostawy artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Zespo³u Szkolno Przedszkolnego nr 15 w Gliwicach.
- Ochorna obiektów zarz±dzanych przez MZUK Gliwice
- Dostawa mineralizatora mikrofalowego
- DZ/0270/ZP-27/2024 Ubezpieczenie zdrowotne dla pracowników: Sieæ Badawcza £ukasiewicz - Górno¶l±ski Instytut Technologiczny
- Dostawa miêsa, wêdlin i drobiu do sto³ówki Internatu w Zespole Szkó³ Techniczno-Informatycznych w Gliwicach w 2025 roku
wiêcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artyku³ów biurowych, baterii, p³yt i tonerów dla Zespo³u Opieki Zdrowotnej w Boles³awcu.
- ZP.162.2024 - Dostawa materia³ów poligraficznych profilaktycznych
- Sukcesywna dostawa artyku³ów biurowych do siedzib ZGN Wola.
- Zamówienie wspólne na dostawê artyku³ów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla jednostek Województwa Dolno¶l±skiego, grupa zakupowa GZB6
- "Zakup i dostawa wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych do Przedszkola Samorz±dowego w Chodczu"
- Dostawa materia³ów, pomocy dydaktycznych i wyposa¿enia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szko³a marzeñ"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.