Ogłoszenie z dnia 2021-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00192557/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-27
- 2021/BZP 00200223/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa nabiału
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017222233
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Batalionów Chłopskich 3/7
1.5.2.) Miejscowość: Sochaczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dor@szpitalsochaczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsochaczew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalsochaczew1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa nabiału2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34a136b4-1f5e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247365
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003854/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Nabiał
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00192557/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EK-ZZ/ZP.261.56.D.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 73200 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Mleko 2%, (opk. 1 litr) Pakowane w folie, min. okres przydatności do spożycia 4 dni od dostawy (widoczny termin przydatności do spożycia na opakowaniu)
2. Śmietana 18% 200-250 g min. okres przydatności do spożycia 4 dni od dostawy (widoczny termin przydatności do spożycia na opakowaniu)
3. Ser biały półtłusty, pakowany w pergamin, opk. 1 kg min. okres przydatności do spożycia 7 dni od dostawy (widoczny termin przydatności do spożycia na opakowaniu)
4. Ser żółty, twardy typu Gouda - plastry min. okres przydatności do spożycia 30 dni od dostawy (widoczny termin przydatności do spożycia na opakowaniu)
5. Ser żółty, twardy typu Gouda - blok min. okres przydatności do spożycia 30 dni od dostawy (widoczny termin przydatności do spożycia na opakowaniu)
6. Ser żółty wędzony typu Rolada Ustrzycka min. okres przydatności do spożycia 30 dni od dostawy (widoczny termin przydatności do spożycia na opakowaniu)
7. Serek śmietankowo-kremowy, jogurtowy, naturalny 120-135 g min. okres przydatności do spożycia 20 dni od dostawy (widoczny termin przydatności do spożycia na opakowaniu)
8. Serek homogenizowany naturalny 150-180 g min. okres przydatności do spożycia 20 dni od dostawy (widoczny termin przydatności do spożycia na opakowaniu)
9. Serek homogenizowany (waniliowy, owocowy) 150-180 g min. okres przydatności do spożycia 15 dni od dostawy (widoczny termin przydatności do spożycia na opakowaniu)
10. Jogurt owocowy 100-160 g min. okres przydatności do spożycia 20 dni od dostawy (widoczny termin przydatności do spożycia na opakowaniu)
11. Jogurt naturalny bez cukru 100-160g min. okres przydatności do spożycia 20 dni od dostawy (widoczny termin przydatności do spożycia na opakowaniu)
12. Kefir 110-190 g min. okres przydatności do spożycia 10 dni od dostawy (widoczny termin przydatności do spożycia na opakowaniu)
13. Masło 82% tłuszczu 200 g (kostka) Bez dodatków tłuszczów roślinnych, min. okres przydatności do spożycia 10 dni od dostawy (widoczny termin przydatności do spożycia na opakowaniu)
4.5.3.) Główny kod CPV: 15510000-6 - Mleko i śmietana
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79658,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83919,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79658,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt-Detal Art. Spoż.-Rolne Anna Siekierko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7221027136
7.3.3) Ulica: Szpitalna 24
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
jakie przetargi wygrała firma
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79658,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z SOCHACZEWA
- Dostawa i montaż aparatu USG wyposażonego w 4 głowice w tym jedna do badania piersi z kolorowym monitorem, funkcją Dopplera, wyposażony w AI dla potrzeb ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
- dostawa nabiału
- Dostawa warzyw, owoców i kiszonek
- Równanie i utwardzenie dróg gminnych gruntowych wraz z dostawą kruszywa
- Świadczenie usług psychologicznych w ramach projektu "Przyszłość to rodzina - Wdrażanie i skalowanie innowacji społecznych w Centrum Usług Społecznych w Sochaczewie"
więcej: przetargi w Sochaczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy nabiału na potrzeby ZAZ w Czarnem
- dostawa nabiału
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego zgodnie z częściami"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych "Prząśnik" w Brenniku w DRUGIEJ tercji roku 2025
więcej: Mleko i śmietana »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.