Ogłoszenie z dnia 2021-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00180831/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przewozu osób w krajowym transporcie drogowym na potrzeby Zarządu Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie (samochód dyspozytorski do obsługi Akcji Zimowej)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG, ZIELENI I TRANSPORTU W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281358034
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ryszarda Knosały 3 lokal 5B
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-015
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdzit.olsztyn.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdzit.olsztyn.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminaolsztyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług przewozu osób w krajowym transporcie drogowym na potrzeby Zarządu Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie (samochód dyspozytorski do obsługi Akcji Zimowej)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b82b5670-151f-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247381
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009171/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Usługi przewozu na potrzeby ZDZiT (samochód patrolowy używany do Akcji Zima) w sezonach 2021/2022, 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00180831/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ.2510.45.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozu osób w krajowym transporcie drogowym na potrzeby Zarządu Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie (samochód dyspozytorski do obsługi Akcji Zima w sezonach 2021/2022, 2022/2023 prowadzonej przez ZDZiT w Olsztynie).
Auto dyspozytorskie winno być nie starsze niż 6 lat (w rozumieniu rocznika), o maksymalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 ton. Wysokość siedziska dla pasażera nie może być niższa niż 0,9m mierzona od poziomu jezdni.
Kierowca samochodu, wykonując polecenia uprawnionego pracownika Zarządu Dróg, Zieleni i Transportu będzie dokonywał objazdów kontrolnych dróg oraz innych terenów będących w administracji ZDZiT na terenie miasta Olsztyna lub innych terenów pozostających w zainteresowaniu służbowym ZDZiT.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175336,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238041,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175336,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ROM-GRZEŚ" Skorupa Grzegorz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391020624
7.3.3) Ulica: Sokola 6D/9
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 11-041
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175336,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- ODBIÓR ODPADÓW KOMUNALNYCH Z OBIEKTÓW OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W OLSZTYNIE OD LUTEGO DO GRUDNIA 2025 r.
- Dostawa aparatu do USG wraz z głowicami, akcesoriami i drukarką
- Remont/wymiana w trybie awaryjnym / -automatyki regulacyjnej- instalacji "Centralnego Ogrzewania podłogowego" COpodł w budynku "Centrum Gastronomii" przy ul. Słonecznej 45G w Olsztynie.
- Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu multimedialnego dla jednostek UWM w Olsztynie
- Kompleksowa organizacja stacjonarnych szkoleń jedno i dwudniowych dla kadry Ośrodków Wsparcia Ekonomii Społecznej
- Dostawa i tankowanie paliw na potrzeby KW PSP w Olsztynie w 2025 roku w systemie bezgotówkowych elektronicznych kart paliwowych
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług transportu pasażerskiego dla pracowników NASK - PIB"
- Sprzedaż i sukcesywna dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego oleju opałowego w 2025 roku.
- Świadczenie usług transportowych dla uczestników projektu w ramach projektu "ŁĘCZYCKA INTEGRACJA II"
- Usługi transportowe związane z wykwaterowaniami oraz eksmisjami z lokali mieszkalnych i użytkowych w 2025 roku, zarządzanych przez Zamawiającego - POWTÓRZONY
- Usługi organizacji wyjazdu w ramach programu Erasmus +
- Usługi organizacji wyjazdu w ramach programu Erasmus +
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.