Ogłoszenie z dnia 2022-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00215707/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa rozdrabniacza do gruzu budowlanego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273854704
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lokalna 11
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 327070104
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szymon.lakota@master.tychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Gminna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa rozdrabniacza do gruzu budowlanego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf451244-f12d-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00247387
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215707/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DRGR/06/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa rozdrabniacza do gruzu budowlanego”
1.2. Rozdrabniacz do gruzu, fabrycznie nowy nie starszy niż 2022
1.3. Waga ( bez opcji ) nie mniejsza niż 13,5 tony
1.4. Rama na podwoziu gąsienicowym , umożliwiającym przemieszczanie maszyny.
1.5. Silnik spalinowy o mocy nie mniejszej niż 129 kW
1.6. Napęd hydrostatyczny, elektro-hydrauliczne regulowanie z mocy silników
1.7. Wał rozdrabniający nie krótszy niż 1500 mm
1.8. Wały dedykowane do rozdrabniania gruzu
1.9. Automatyczny rewers wałów
1.10. Automatyczna zmiana obrotów wałów
1.11. Maszyna wyposażona w system szybkozłącza do szybszej wymiany wałów i lepszej konserwacji
1.12. Grzebienie znajdujące się pod wałami rozdrabniającymi
1.13. Grzebienie manualnie regulowane odpowiednio do wielkości materiału
1.14. Rozkładany hydraulicznie opuszczany taśmociąg odbierający o wymiarach:
Szerokość nie mniejsza niż 800 mm
Długość nie mniejsza niż 6500 mm
Wysokość wysypu nie mniejsza niż 2500 mm
1.15. Lej zasypowy zamontowany na stałe
1.16. Pilot do sterowania maszyną wielokanałowy
1.17. Separator metalu poprzeczny na taśmą wyrzutową
2. DOKUMENTACJA.
2.1. Dokumenty i świadectwa w języku polskim wymagane dla urządzenia:
instrukcja obsługi,
karta gwarancyjna,
świadectwo zgodności CE.
2.2. Dostawca:
zapewnia że w dniu dostawy, przeszkoli nieodpłatnie czterech użytkowników w zakresie eksploatacji i obsługi dostarczonego rozdrabniacza;
gwarantuje, że maszyna będąca przedmiotem zamówienia jest wolna od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych;
w dniu odbioru przedmiotowego sprzętu przekaże Zamawiającemu dokumenty określające warunki serwisowania gwarancyjnego i pogwarancyjnego, instrukcje obsługi rozdrabniacza z charakterystyką techniczno-eksploatacyjną w języku polskim;
odpłatne przeglądy serwisowe maszyny według ustalonego harmonogramu przeglądów w okresie gwarancji.
3. GWARANCJA:
1. Wymagana gwarancja min. 18 miesięcy lub 1500 mth.
2. Serwis obejmujący naprawy gwarancyjne maszyny na miejscu w zakładzie Zamawiającego Tychy ul. Lokalna 11.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42996100-5 - Rozdrabniarki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1159000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1159000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1159000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powers Maszyny Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792354785
7.3.3) Ulica: Poznańska 99
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-160
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1159000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Bukowej 27/5 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boiska - Orlik 2012" przy ul. Borowej w Tychach
- Remont dróg gruntowo-żużlowych na terenie miasta Tychy w 2025 r.
- Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do obsługi gospodarki odpadami komunalnymi w Gminie Miasta Tychy
- Dostawa oleju napędowego grzewczego Ekoterm Plus lub równoważnego dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 5 w Tychach w 2025 r.
- Nadzór nad systemem zarządzania bezpieczeństwem informacji w tym wykonywanie zadań Inspektora Ochrony Danych w Miejskim Centrum Oświaty oraz w publicznych szkołach i placówkach oświatowych miasta.
więcej: przetargi w Tychach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.