eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WielowieśUsługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Wielowieś



Ogłoszenie z dnia 2022-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Wielowieś

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELOWIEŚ

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Wielowieś

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257676

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 1

1.5.2.) Miejscowość: Wielowieś

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-187

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ekologia@wielowies.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielowies.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.wielowies.pl/ugwielowies,a,23605,os27182022-usluga-pelnienia-nadzoru-inwestorskiego-nad-zadaniem-budowa-i-modernizacja-infrastruktury.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Wielowieś

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97bb517c-e7e7-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00247400

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017956/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202366/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OŚ271.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 445554,88 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 36585,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest usługa technicznego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Wielowieś;
W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru w skład podstawowych obowiązków wchodzą:
1.1. Na etapie prowadzenia robót budowlanych:
a. prowadzenie nadzoru nad wykonywaniem robót i ich finansowaniem,
b. uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego;
c. wydawanie zgody na wykonanie robót dodatkowych po uprzednim uzgodnieniu tej kwestii z zamawiającym;
d. prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót, zgodnie z Prawem budowlanym;
e. pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie;
f. stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Inwestora;
g. współpraca z Inwestorem, jednostką projektową i wykonawczą w zakresie realizowanych robót budowlanych;
h. podejmowanie wszelkich niezbędnych działań w celu ochrony interesów Inwestora;
i. sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi zgodnie z art. 25, 26 i 27 Prawa budowlanego oraz zasadami działania inspektora nadzoru, to jest w szczególności:
• kontrola jakości wykonanych prac budowlanych, zgodności robót z projektem i zgłoszeniem, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno-budowlanymi oraz przepisami bhp, SANEPID, p.poż.;
• sprawdzenie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań, itp.) dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez wykonawcę robót budowlanych oraz akceptowanie zastosowanych materiałów;
• kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów;
• sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających;
• uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych;
• rozstrzyganie wątpliwości o charakterze technicznym powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu lub rzeczoznawców;
• bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z projektantami, wykonawcami, podwykonawcami oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur;
• bieżące informowanie Inwestora o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji;
• zorganizowanie i dokonanie przy udziale Inwestora odbiorów częściowych i końcowego robót budowlanych oraz protokólarne przekazanie Inwestorowi zrealizowanego zakresu inwestycji;
• sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych przez wykonawcę za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy,
• Sporządzenie dokumentacji fotograficznej podczas odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających i przekazanie skompletowanej dokumentacji Zamawiającemu.
1.2. Po zakończeniu robót budowlanych:
a. rozliczenie końcowe zadania inwestycyjnego
b. wykonanie czynności wynikających z udzielonej przez wykonawcę gwarancji i rękojmi na roboty budowlane, łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Inwestora do oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi;
c. sporządzenie protokołu pousterkowego;
Nadzór inwestorski będący przedmiotem niniejszego postępowania, sprawowany będzie przez okres od dnia podpisania umowy, do dnia finansowego zakończenia projektu. 
Wykonawca ma obowiązek uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych robót.
Opis inwestycji dla której realizowana będzie usługa nadzoru inwestorskiego - Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Wielowieś: W ramach zadania przewiduje się wykonanie następujących przedsięwzięć poprawiających stan infrastruktury drogowej w gminie Wielowieś: - zakończenie budowy dróg dojazdowych na terenach budownictwa mieszkaniowego przy ulicy Spokojnej w Czarkowie, - modernizacja ul. Kasztanowej w Sierotach, - modernizacja ul. Wiejskiej w Wiśniczach, - modernizacja ul. Wiejskiej w Kieleczce W ramach budowy dróg dojazdowych przy ulicy Spokojnej przewiduje się wykonanie nawierzchni bitumicznej dróg o szerokości zmiennej od 3,0 – 4,5 m wraz z poboczami oraz zjazdami. Realizacja zadania ma na celu poprawę komfortu komunikacyjnego na powstającym osiedlu mieszkaniowym obejmującym 61 działek częściowo już zabudowanych. Modernizacja ul. Kasztanowej w Sierotach obejmuje na odcinku 289 mb wykonanie nawierzchni bitumicznej na istniejącej podbudowie drogi oraz na odcinku 213 mb sfrezowanie istniejącej nawierzchni,skropienie nawierzchni drogowej asfaltem oraz wykonania nowej nawierzchni bitumicznej. Łącznie zmodernizowany zostanie odcinek o długości 502mb. Dzięki zaplanowanemu przedsięwzięciu poprawie ulegnie dostępność komunikacyjna do terenów mieszkaniowych obejmującym 47 działek także częściowo już zabudowanych. Modernizacja ul. Wiejskiej w Wiśniczach obejmuje sfrezowanie istniejącej nawierzchni, skropienie nawierzchni drogowej asfaltem oraz wykonania nowej nawierzchni z mieszanki mineralno bitumicznej o grubości 7,0 cm na odcinku o łącznej długości 530mb. Modernizacja ul. Wiejskiej w Kieleczce (na działce nr 20/1) obejmuje wzmocnienie istniejącej nawierzchni, skropienie jej asfaltem oraz wykonania nowej nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej o grubości 6,0 cm na odcinku o łącznej długości 320mb. Modernizacja drogi transportu rolnego w Czarkowie obejmuje wykonanie podbudowy o grubości 25cm na odcinku 790mb i szer. 3,50m wraz z wyprofilowaniem poboczy gruntowych.
Realizacja zadań ma na celu zakończenie budowy nowych odcinków dróg lub odtworzenie ich stanu pierwotnego i przywrócenie parametrów technicznych drogi , poprawę dostępności komunikacyjnej w tym rejonie oraz poprawę funkcjonalności przedmiotowych dróg. Przewidywany termin zakończenia inwestycji: 2022-11-30

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11808,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39852,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11808,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATIN Usługi Techniczne w Budownictwie Kołodziej Piotr

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369128406

7.3.3) Ulica: ul. Główna 60A

7.3.4) Miejscowość: Stary Ujazd

7.3.5) Kod pocztowy: 47-143

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11808,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.