Ogłoszenie z dnia 2023-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00108346/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-23
- 2023/BZP 00110122/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-24
- 2023/BZP 00125392/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-08
- 2023/BZP 00130310/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyrównywanie potencjału społeczno – gospodarczego Gminy Dywity poprzez modernizację infrastruktury drogowej -etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dywity
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Olsztyńska, 32
1.5.2.) Miejscowość: Dywity
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-001
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@ugdywity.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ugdywity.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_dywity1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyrównywanie potencjału społeczno – gospodarczego Gminy Dywity poprzez modernizację infrastruktury drogowej -etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3351275a-b377-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00247408
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046649/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa ulic na osiedlu przy ul. Spółdzielczej Wilczkowo II etap
1.1.3 Budowa ulic na osiedlu w Różnowie
1.1.4 Budowa dróg wraz z odwodnieniem w Słupach - Tamex Obwodowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00108346
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 1 - BUDOWA ULIC NA OSIEDLU w RÓŻNOWIE.W ramach realizacji inwestycji przewiduje się budowę ulic zlokalizowanych w miejscowości Różnowo, gmina Dywity. W zakres realizacji wchodzą ulice zlokalizowane na działkach o nr ewidencyjnych 509, 520, 557, obręb Różnowo, gmina Dywity.
W ramach realizacji inwestycji przewiduje się:
budowę jezdni drogi osiedlowej,
budowę skrzyżowań,
budowę kanalizacji deszczowej,
budowa zjazdów
budowę sieci oświetleniowej,
przebudowa kolizji oraz zabezpieczenie sieci elektroenergetycznych,
przebudowa kolizji oraz zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnej,
wyrównanie pasa drogowego, obhumusowanie oraz obsianie trawą poboczy w pasie drogowym.
Opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) dokumentacja projektowa – Załącznik nr 10 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP.
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowalnych – Załącznik nr 11 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP,
3) opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 12 do SWZ..
4) przedmiary – Załącznik nr 13 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji. Wskazane w przedmiarze robót Katalogi Nakładów Rzeczowych i Katalogi Norm Nakładów Rzeczowych mają charakter pomocniczy przy wycenie robót, KNR i KNNR wskazano w celu przykładowego opisu pozycji przedmiarowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
4.5.5.) Wartość części: 1248198,12 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 2 - BUDOWA ULIC NA OSIEDLU PRZY UL. SPÓŁDZIELCZEJ (WILCZKOWO II ETAP)W ramach realizacji inwestycji przewiduje się rozbudowę drogi osiedlowej przy ul. Spółdzielczej w Dywitach wraz z odwodnieniem, podłączeniem do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej i rozbudową oświetlenia ulicznego.
W ramach realizacji inwestycji przewiduje się:
poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego
budowę nawierzchni jezdni o szerokości 5.0m na odcinkach 0+000-0+220
remont nawierzchni jezdni o szerokości 5.5m na odcinkach 0+220-0+643
obniżenie krawężników w miejscach istniejących zjazdów
rozbudowę kanalizacji deszczowej
budowę kanału technologicznego
uzupełnienie brakującego oświetlenia
przebudowę kolizji z sieciami
docelową organizację ruchu
budowę balustrady na wysokości rowu w km 0+351
wyrównanie pasa drogowego, obhumusowanie oraz obsianie trawą poboczy w pasie drogowym.
Opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) dokumentacja projektowa – Załącznik nr 10 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP.
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowalnych – Załącznik nr 11 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP,
3) opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 12 do SWZ..
4) przedmiary – Załącznik nr 13 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji. Wskazane w przedmiarze robót Katalogi Nakładów Rzeczowych i Katalogi Norm Nakładów Rzeczowych mają charakter pomocniczy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
4.5.5.) Wartość części: 2455735,04 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 3 - BUDOWA DROGI WRAZ Z ODWODNIENIEM W SŁUPACHW ramach realizacji inwestycji przewiduje się remont drogi osiedlowej w Słupach wraz z odwodnieniem drogi osiedlowej, z podłączeniem do drowi powiatowej 1449N.
W ramach realizacji inwestycji przewiduje się:
poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego
remont nawierzchni jezdni o szerokości 3.3-4.5m
remont istniejących chodników
remont istniejących zjazdów
obniżenie krawężników w miejscach istniejących zjazdów
budowę kanalizacji deszczowej
przebudowę kolizji z sieciami
zabezpieczenie istniejących sieci
docelową organizację ruchu.
wyrównanie pasa drogowego, obhumusowanie oraz obsianie trawą poboczy w pasie drogowym.
Opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) dokumentacja projektowa – Załącznik nr 10 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP.
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowalnych – Załącznik nr 11 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP,
3) opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 12 do SWZ..
4) przedmiary – Załącznik nr 13 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji. Wskazane w przedmiarze robót Katalogi Nakładów Rzeczowych i Katalogi Norm Nakładów Rzeczowych mają charakter pomocniczy przy wycenie robót, KNR i KNNR wskazano w celu przykładowego opisu pozycji przedmiarowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
4.5.5.) Wartość części: 1562334,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1157519,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1400970,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1157519,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA HYDROL TOMASZ LEONARD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 510262774
7.3.3) Ulica: ZBOŻOWA
7.3.4) Miejscowość: OLSZTYN
7.3.5) Kod pocztowy: 10-806
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
CZĘŚĆ ROBÓT DROGOWYCH
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "HYDROL" TOMASZ LEONARD
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "HYDROL" TOMASZ LEONARD
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1157519,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3440709,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3440709,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3440709,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS POLSKA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631014321
7.3.3) Ulica: NOWA
7.3.4) Miejscowość: PALĘDZIE
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. ROBOTY ELEKTRYCZNE I TELETECHNICZNE - ENTELBUD TOMASZ GASPAREWICZ
2. POZOSTAŁE ROBOTY Z WYŁĄCZENIEM WYKONANIA NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3440709,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1555000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1740450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1555000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROBUD OLSZTYN SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362786336
7.3.3) Ulica: PARTYZANTÓW
7.3.4) Miejscowość: OLSZTYN
7.3.5) Kod pocztowy: 10-402
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROBUD OLSZTYN SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
EUROBUD OLSZTYN SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1555000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.