eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotów"Remont i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Złotów"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont i konserwacja dróg leśnych
na terenie Nadleśnictwa Złotów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO ZŁOTÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570064553

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Petera Josepha Lenne 1

1.5.2.) Miejscowość: Złotów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 672633471

1.5.8.) Numer faksu: +48 672632557

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.zlotow@pila.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont i konserwacja dróg leśnych
na terenie Nadleśnictwa Złotów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63c460bb-d1b6-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00247414

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00341979/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remonty i konserwacja dróg leśnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00155095/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 643063,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na Remoncie i konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Złotów.

Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:

Część 1

Remont i konserwacja gruntowych dróg leśnych na terenie leśnictw: Wierzchołek, Łączyń, Potok, Witrogoszcz, Rudna, Kujan i Łobzonka w Nadleśnictwie Złotów.

W ramach planowanych robót należy wykonać remont i konserwację leśnych dróg gruntowych polegającą na wyprofilowaniu i zagęszczaniu wskazanych odcinków dróg gruntowych (należy zwrócić szczególną uwagę, które drogi przed profilowaniem i zagęszczeniem należy poddać zabiegowi talerzowania) oraz dróg o nawierzchni z kruszywa łamanego, utwardzenie kruszywem (przekruszony gruz betonowy o frakcji 0/63 mm) z zamiałowaniem pospółką gr. 1 cm.

W ramach opisanego zadania należy wykonać następujące roboty:
1. Roboty budowlane w zakresie zgodnym z przedmiarem robót w zakresie remontu i konserwacji dróg leśnych:

- profilowanie i zagęszczanie wskazanych odcinków dróg gruntowych (należy zwrócić szczególną uwagę, które drogi przed profilowaniem i zagęszczeniem należy poddać zabiegowi talerzowania),
- profilowanie i zagęszczenie wskazanych odcinków dróg leśnych o nawierzchni z kruszywa łamanego,
- utwardzenie wskazanych odcinków dróg gruntowych kruszywem łamanym 0/63 mm gr. 15 cm (przekruszony gruz betonowy z maksymalna domieszką cegły 20%) z zamiałowaniem pospółką gr. 1 cm (odcinki przeznaczone do utwardzenia kruszywem mają długość maksymalnie 100,00 mb).
Parametry techniczne:
- prędkość projektowa 30 km/h,
- jezdnia jednopasmowa o szerokości 3,50 m,
- pochylenie poprzeczne nie mniej niż 5% dla nawierzchni twardej nieulepszonej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 219045,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2

Remont i konserwacja gruntowych dróg leśnych na terenie leśnictw: Augustowo, Plecemin, Paruszka, Wąsosz i Leśnik w Nadleśnictwie Złotów.

W ramach planowanych robót należy wykonać remont i konserwację leśnych dróg gruntowych polegającą na wyprofilowaniu i zagęszczaniu wskazanych odcinków dróg gruntowych (należy zwrócić szczególną uwagę, które drogi przed profilowaniem i zagęszczeniem należy poddać zabiegowi talerzowania), utwardzenie kruszywem (przekruszony gruz betonowy o frakcji 0/63 mm) z zamiałowaniem pospółką gr. 1 cm.
W ramach opisanego zadania należy wykonać następujące roboty:
1. Roboty budowlane w zakresie zgodnym z przedmiarem robót w zakresie remontu i konserwacji dróg leśnych:

- profilowanie i zagęszczanie wskazanych odcinków dróg gruntowych (należy zwrócić szczególną uwagę, które drogi przed profilowaniem i zagęszczeniem należy poddać zabiegowi talerzowania),
- utwardzenie wskazanych odcinków dróg gruntowych kruszywem łamanym 0/63 mm gr. 15 cm (przekruszony gruz betonowy z maksymalna domieszką cegły 20%) z zamiałowaniem pospółką gr. 1 cm (odcinki przeznaczone do utwardzenia kruszywem mają długość maksymalnie 100,00 mb).
Parametry techniczne:
- prędkość projektowa 30 km/h,
- jezdnia jednopasmowa o szerokości 3,50 m,
- pochylenie poprzeczne nie mniej niż 5% dla nawierzchni twardej nieulepszonej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 424017,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252331,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320192,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252331,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Ryszard Serówka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 7671434692

7.3.4) Miejscowość: Batorowo 14

7.3.5) Kod pocztowy: 77-420

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252331,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 470656,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 611608,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 470656,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H.”HURT-TRANS, KAWIKO” Władysław Szyling

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 5580005458

7.3.4) Miejscowość: Zabartowo 38A

7.3.5) Kod pocztowy: 89-410

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 470656,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.