Ogłoszenie z dnia 2023-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00146871/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-22
- 2023/BZP 00164316/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-04
- 2023/BZP 00166473/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ OBIEKTÓW
AKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO J. PIŁSUDSKIEGO W WARSZAWIE FILIA W BIAŁEJ PODLASKIEJ ETAP I”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: FILIA AKADEMIA WYCHOWANIA FIZYCZNEGO WARSZAWA W BIAŁEJ PODLASKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00032783000025
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Akademicka 2
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: (83) 342 87 12
1.5.8.) Numer faksu: (83) 342 87 12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bp@awf.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.awf-bp.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://awf-bp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ OBIEKTÓWAKADEMII WYCHOWANIA FIZYCZNEGO J. PIŁSUDSKIEGO W WARSZAWIE FILIA W BIAŁEJ PODLASKIEJ ETAP I”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-856ae66a-ab8c-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00247426
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00146871
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SSZP 371/6/2023/B
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1974000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1827777,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(Część 1) Termomodernizacja budynku Domu Studenta „ABC”Zakres ten obejmuje wykonanie wszystkich robót budowlanych wynikających z dokumentacji projektowej, w tym min:
a) docieplenie ścian zewnętrznych
-rozebranie, wywiezienie i utylizacja istniejących warstw dociepleń,
-przygotowanie starego podłoża - oczyszczenie mechaniczne i zmycie wraz z uzupełnieniem ubytków i ew. naprawą gzymsów,
-przygotowanie starego podłoża pod docieplenie - zagruntowanie emulsją gruntującą,
-docieplenie ścian płytami styropianowymi wpustowymi lub zakładkowymi grub. 14 cm, tynk silikonowy grub. 2,0 mm kolor,
-docieplenie ościeży płytami styropianowymi grub. 3 cm, tynk silikonowy grub. 2,0 mm kolor,
-wymiana podokienników zewnętrznych z blachy powlekanej,
-umocowanie listew cokołowych aluminiowych,
-wzmocnienie listwami aluminiowymi miejsc szczególnie narażonych (narożniki, cokoły, krawędzie),
wykonanie połączenia strefy okapowej i szczytowej dachu z elementami odwodnienia i elewacją,
-wywiezienie odpadów, gruzu i materiałów z rozbiórek wraz z kosztami utylizacji.
b) wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych
-rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów, obróbek na połączeniach elewacji i dachu itp. z blachy nie nadającej się do użytku,
-rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku,
-rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku,
-wyprofilowanie (ukształtowanie) pasa okapowego, z dostosowaniem do nowego położenia rynien, wymiana/montaż desek okapowych,
-montaż rynien dachowych półokrągłych o śr. 15 cm z blachy stalowej powlekanej,
-montaż rur spustowych okrągłych o śr. 12-15 cm z blachy stalowej powlekanej,
-obróbki blacharskie murków ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów, obróbek na połączeniach elewacji i dachu itp. z blachy powlekanej,
-wywiezienie odpadów, gruzu i materiałów z rozbiórek wraz z kosztami utylizacji.
c) wymiana okien i drzwi zewnętrznych
-wykucie z muru ościeżnic aluminiowych i PCV, okiennych wraz z demontażem skrzydeł okiennych,
-wykucie z muru ościeżnic drzwiowych aluminiowych wraz z demontażem skrzydeł drzwiowych,
-montaż okien aluminiowych i PCV, wsp. okna u=0,9W/m2K,
-montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych, wsp. drzwi u=1,3W/m2K,
-obrobienie ościeży (uzupełnienie tynków, malowanie) i naprawa uszkodzeń,
-wywiezienie odpadów, gruzu i materiałów z rozbiórek wraz z kosztami utylizacji.
d) docieplenie stropodachu
-renowacja starych dachów krytych papą przy użyciu papy termozgrzewalnej - przygotowanie podłoża,
-izolacje cieplne z wełny mineralnej twardej grub. 15+10 cm poziome z płyt klejonych lepikiem asfaltowym na gorąco do podłoża,
-pokrycie dachów papą termozgrzewalną poliestrową, modyfikowaną SBS dwuwarstwowe (papa podkładowa i nawierzchniowa) - na izolacji z wełny mineralnej twardej
oraz ponadto:
e) docieplenie ścian zewnętrznych (klatki ewakuacyjne w blokach A i B) – 135,976 m2
-przygotowanie starego podłoża pod docieplenie - zagruntowanie emulsją gruntującą,
-docieplenie ścian płytami styropianowymi wpustowymi lub zakładkowymi grub. 14 cm, wykończenie gładkie, malowanie farbami silikonowymi, kolor biały.
Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania robót budowlanych określa:
a. Opis przedmiotu zamówienia, stanowiąca załącznik nr 1 do umowy;
b. dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 2 do umowy, na którą składają się:
Dokumentacja techniczna (projekt budowlany)
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
Przedmiary robót
Przedmiary robót załączone do SWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową wskazaną w ust. 2 pkt 2). Z uwagi na to, że umowa na roboty jest umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
4.5.5.) Wartość części: 1247000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(Część 2) Termomodernizacja Domu Studenta „AGAT”Zakres ten obejmuje wykonanie wszystkich robót budowlanych wynikających z dokumentacji projektowej, w tym min:
a) wymiana okien i drzwi zewnętrznych
wykucie z muru ościeżnic drewnianych, okiennych wraz z demontażem skrzydeł okiennych,
wykucie z muru ościeżnic drzwiowych aluminiowych wraz z demontażem skrzydeł drzwiowych,
montaż okien PCV, wsp. okna u=0,9W/m2K,
doprowadzenie zasilania do okien dachowych, sterowanych elektrycznie,
montaż okien dachowych sterowanych elektrycznie z zewnętrznymi roletami aluminiowymi (sterowane elektrycznie), wsp. okna u=0,9W/m2K, z kołnierzem uszczelniającym, sterowanie zestawu panelem naściennym,
montaż naświetli i drzwi aluminiowych jedno i dwuskrzydłowych, wsp. drzwi u=1,3W/m2K,
obrobienie ościeży (uzupełnienie tynków, malowanie) i naprawa uszkodzeń, ew. uzupełnienie powłok malarskich po wykuciach i w miejscach uszkodzeń,
wywiezienie odpadów, gruzu i materiałów z rozbiórek wraz z kosztami utylizacji.
b) docieplenie stropu (poddasze nieużytkowe)
rozebranie, wywiezienie i utylizacja istniejących warstw izolacji z wełny mineralnej miękkiej,
wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z folii PE 0,2 mm,
izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej grub. 12+10 cm poziome z płyt układanych na sucho na zakład.
3. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania robót budowlanych określa:
a. Opis przedmiotu zamówienia, stanowiąca załącznik nr 1 do umowy;
b. dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 2 do umowy, na którą składają się:
Dokumentacja techniczna (projekt budowlany)
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
Przedmiary robót
5. Przedmiary robót załączone do SWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową wskazaną w ust. 2 pkt 2). Z uwagi na to, że umowa na roboty jest umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
4.5.5.) Wartość części: 336000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(Część 3) Termomodernizacja Domu Studenta „ASYSTENT”Zakres ten obejmuje wykonanie wszystkich robót budowlanych wynikających z dokumentacji projektowej, w tym min:
a) docieplenie ścian zewnętrznych
rozebranie, wywiezienie i utylizacja istniejących warstw dociepleń,
przygotowanie starego podłoża - oczyszczenie mechaniczne i zmycie wraz z uzupełnieniem ubytków i ew. naprawą gzymsów,
przygotowanie starego podłoża pod docieplenie - zagruntowanie emulsją gruntującą,
docieplenie ścian płytami styropianowymi wpustowymi lub zakładkowymi grub. 14 cm, tynk silikonowy grub. 2,0 mm kolor,
docieplenie ościeży płytami styropianowymi grub. 3 cm, tynk silikonowy grub. 2,0 mm kolor,
wymiana podokienników zewnętrznych z blachy powlekanej,
wzmocnienie listwami aluminiowymi miejsc szczególnie narażonych (narożniki, cokoły, krawędzie),
wykonanie połączenia strefy okapowej i szczytowej dachu z elementami odwodnienia i elewacją,
wywiezienie odpadów, gruzu i materiałów z rozbiórek wraz z kosztami utylizacji.
b) wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych
rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów, obróbek na połączeniach elewacji i dachu itp. z blachy nie nadającej się do użytku,
rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku,
rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku,
wyprofilowanie (ukształtowanie) pasa okapowego, z dostosowaniem do nowego położenia rynien, wymiana/montaż desek okapowych,
montaż rynien dachowych półokrągłych o śr. 15 cm z blachy stalowej powlekanej,
montaż rur spustowych okrągłych o śr. 12-15 cm z blachy stalowej powlekanej,
obróbki blacharskie murków ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów, obróbek na połączeniach elewacji i dachu itp. z blachy powlekanej,
wywiezienie odpadów, gruzu i materiałów z rozbiórek wraz z kosztami utylizacji.
c) odkrycie i osuszenie ścian fundamentowych (wykopy)
roboty ziemne – wykopy,
osuszenie ścian fundamentowych,
zasypanie wykopów z zagęszczaniem gruntu warstwami.
d) uzupełnienie izolacji przeciwwilgociowych piwnic i cokołu
przygotowanie powierzchni pionowych betonowych pod uszczelnienia – gruntowanie,
wysokoelastyczna polimerowo – bitumiczna izolacja powierzchni pionowych poddanych działaniu wilgoci lub niezalegającej wody pochodzącej z gruntu – do uszczelnień zewnętrznych części budynków stykających się z gruntem, grubość warstwy po wyschnięciu min. 3,0 mm.
e) docieplenie ścian piwnic i cokołu
docieplenie ścian piwnic i cokołów płytami polistyrenowymi (styropianowymi) XPS 300 grub. 16 cm.
f) Wykonanie/przełożenie opaski z kostki przy budynku
rozebranie istniejących opasek (kostka betonowa i obrzeża),
ułożenie obrzeży trawnikowych 20x6 (obrzeża z rozbiórki),
ułożenie opaski wokół budynku z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (kostka betonowa z rozbiórki).
g) wykonanie wypraw lub okładzin cokołu odpornych na wpływy atmosferyczne
zerwanie okładzin cokołów z płytek ceramicznych,
osiatkowanie cokołów siatką z włókien sztucznych - pod tynki mozaikowe,
tynki dekoracyjne (mozaikowe), o gotowej konsystencji odpornej na wpływy atm., gr. 2,0 mm.
h) wymiana okien PCV
wykucie z muru ościeżnic PCV, okiennych wraz z demontażem skrzydeł okiennych,
montaż okien PCV, wsp. okna u=0,9W/m2K,
obrobienie ościeży (uzupełnienie tynków, malowanie) i naprawa uszkodzeń,
wywiezienie odpadów, gruzu i materiałów z rozbiórek wraz z kosztami utylizacji.
i) docieplenie stropodachu
renowacja starych dachów krytych papą przy użyciu papy termozgrzewalnej - przygotowanie podłoża,
izolacje cieplne z wełny mineralnej twardej grub. 15+10 cm poziome z płyt klejonych lepikiem asfaltowym na gorąco do podłoża,
pokrycie dachów papą termozgrzewalną poliestrową, modyfikowaną SBS dwuwarstwowe (papa podkładowa i nawierzchniowa) - na izolacji z wełny mineralnej twardej.
3. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania robót budowlanych określa:
a. Opis przedmiotu zamówienia, stanowiąca załącznik nr 1 do umowy;
b. dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 2 do umowy, na którą składają się:
Dokumentacja techniczna (projekt budowlany)
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
Przedmiary robót
5. Przedmiary robót załączone do SWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową wskazaną w ust. 2 pkt 2). Z uwagi na to, że umowa na roboty jest umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
4.5.5.) Wartość części: 391000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1419600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1798933,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1419600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BILL-BUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372649478
7.3.3) Ulica: Brzeska 134
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1419600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 360000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 545020,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 360000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRYMAR Marta Mikucewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372278409
7.3.3) Ulica: Narutowicza 25
7.3.4) Miejscowość: Janów Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 21-505
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 360000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 548900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 609680,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 548900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BILL-BUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372649478
7.3.3) Ulica: Brzeska 134
7.3.4) Miejscowość: Biała Podlaska
7.3.5) Kod pocztowy: 21-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 548900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Dostawa leków.
- Remont dróg powiatowych: Część I: Nr 1061L Międzyleś - Zabłocie Część II: Nr 1111L Wólka Plebańska - Witoroż - Zahajki Część III: Nr 1067 L Kłoda Duża - Perkowice
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę/rozbudowę drogi powiatowej Nr 1045L wraz z budową ciągu pieszo-rowerowego w m. Dobryń Duży
- Dostawa kolonoskopu pediatrycznego, myjni dezynfektorów do kaczek i basenów, echokardiografu, ultrasonografu przenośnego, w podziale na 4 części.
- Dostawa książek na potrzeby Biblioteki
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Termomodernizacja czterech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Modernizacja i budowa budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Młynarze wraz z zagospodarowaniem terenu
- SPRAWOW. WIELOBRANŻ. NADZORU INWESTYC. nad zad. pn.: Przebud, rozbud, i nad. bud. bud. użytecz. publicz, - bud. dwor. wraz z zagospod. teren. przyległ. do zad, inwestyc. pn.: Kolej na park - etap I "
- Modernizacja kotłowni miejskiej na biomasę we Fromborku - etap II
- Przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi na wybranych ciekach Zarządu Zlewni Zielona Góra, części od 1 do 5.
więcej: Izolacja cieplna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.