eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomPrzebudowa ulic Nawrota i Smolenia w Bytomiu



Ogłoszenie z dnia 2021-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulic Nawrota i Smolenia w Bytomiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu

1.3.) Oddział zamawiającego: MZDIM Bytom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240136989

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Smolenia 35

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 39 69 726

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzdim.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ulic Nawrota i Smolenia w Bytomiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f7b657c-f565-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247446

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001880/27/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa ul. Nowrota/ Smolenia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00138547/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DNP.260.37.2021.TP2.RB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2841490,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedm zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych
z realizacją zadania pn. ”Przebudowa ulic Nawrota i Smolenia w Bytomiu”, szczegółowo opisanych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarze robót i uproszczonej dokumentacji technicznej.
2. Opis stanu istniejącego:
Ciąg ulic Nawrota i Smolenia posiada status dróg gminnych i stanowi ważny ciąg komunikacyjny dzielnicy Śródmieścia jako dojazd do okolicznej zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej, okolicznych sklepów i instytucji publicznych. Odcinek ulic mających być poddany przebudowie rozpoczyna się od ul. Woźniaka a kończy przy ul. Korfantego. Ulica Nawrota jest drogą jednokierunkową. Droga przebiega na działkach należących do Skarbu Państwa oraz Gminy Bytom. Droga ulic Nawrota i Smolenia stanowi szlak komunikacji miejskiej.
Powyższy ciąg ul. Nawrota i Smolenia posiada nawierzchnię bitumiczną w złym stanie technicznym z licznymi spękaniami i nierównościami oraz ubytkami warstwy ścieralnej, jak również zastoiskami wody.
Szerokość jezdni
-ul. Nawrota wynosi 6,0 – 7,5m,
-ul. Smolenia od 10,0 do 12,0m.
Wzdłuż drogi zlokalizowane są m. in.:
-chodniki z płytek betonowych 35x35x5, bitumiczne oraz z kostki betonowej, w ciągu chodników przy ul. Smolenia znajdują się pasy szerokości 1,3 z płyt granitowych,
-miejsca postojowe o nawierzchni bitumicznej,
-przystanki komunikacji publicznej,
-zieleńce,
-słupy oświetlenia ulicznego.
Nawierzchnia jezdni ograniczona jest krawężnikami kamiennymi granitowymi i w niewielkiej ilości betonowymi.
W planie pasa drogowego znajdują się studnie rewizyjne kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej, studzienki wodościekowe, na chodnikach studnie teletechniczne oraz zasuwy wodomierzowe i gazowe.

3. Zakr robót obejmuje przebudowę drogi na łącznej dł 912,57 mb w tym:
- ulica Nawrota – 426 mb, szerokość 3,7m-7,0m,
- ulica Smolenia – 486,57 mb, szerokość 6,0m-10,0m.
Zakres zadania nie obejmuje przebudowy skrzyżowania z ul. Piekarską.
4. W zakres robót wchodzą m.in. następujące elementy:
- roboty rozbiórkowe,
- wywóz gruzu wraz z utylizacją lub zagospodarowaniem we własnym zakresie,
- regulacje urządzeń,
- krawężniki i obrzeża,
- chodniki i opaski,
- nawierzchnia drogi,
- zieleńce,
- zjazdy,
- peron autobusowy,
- wyspy przejezdne i separujące ruch,
- organizacja ruchu na czas budowy oraz docelowe oznakowanie pionowe i poziome,
- wykonania 2 szt. tablicy pamiątkowych wraz z montażem.
5. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w:
1) uproszczonej dokumentacji technicznej – załącznik nr 8
2) Przedmiarze Robót – załącznik nr 9,
3) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 10,
4) wzorze umowy – załącznik nr 7,
które stanowią odpowiednie załączniki do SWZ. Załączone przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości i rodzaju robót z dokumentacją projektową. Zważywszy na ryczałtowy charakter wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ich ilości, niż wynika z przedmiarów, nie będzie to mogło być uznane a roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarach robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej (w tym Projektach Wykonawczych) nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku ich wykonania na podstawie projektu, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, w cenie zaoferowanej w ofercie.
6. W wycenie robót Wykonawca winien uwzględnić koszty opracowania oraz wykonania tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót oraz docelowej organizacji ruchu, które podlegają zatwierdzeniu przez Prezydenta miasta Bytomia lub w jego imieniu przez Wydział Komunalny – Referat Transportu Lokalnego Urzędu Miejskiego w Bytomiu oraz koszty oznakowania pionowego i poziomego na czas prowadzenia robót.
7. Zamawiający dopuszcza na etapie realizacji zamówienia rozwiązania równoważne w stosunku do wskazanych w dokumentacji postępowania. Wykonawca, który zamierza zastosować rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać na etapie realizacji zamówienia, że proponowane rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za rozwiązania równoważne uznane będzie wykonywanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego, niż określone w dokumentacji postępowania pod warunkiem, że ich parametry nie będą gorsze, niż określone w dokumentacji postępowania i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych, jak wskazane w dokumentacji. Ilekroć w dokumentacji projektowej podane są konkretne wyroby lub urządzenia oraz ich producenci należy traktować je jako przykładowe.
8. Materiały pozyskane przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia stanowią jego własność i winny być przez niego zagospodarowane i / lub zutylizowane z wyjątkiem:
-staroużytkowych elementów brukarskich - kostki szlifowanej granitowej, kostki mozaikowej, bazaltowej, itp., mogących znajdować się pod wierzchnią warstwą chodników i jezdni, którą należy dostarczyć i przekazać Zamawiającemu w miejsce wskazane po podpisaniu umowy, oddalone do 7km od miejsca prowadzonych robót, w ilości na ten moment nieoszacowanej, sposób składowana kostki w postaci pryzmy,
Wykonawca ma obowiązek poinformowania Zamawiającego o znalezieniu takich elementów w celu ustalenia ich miejsca składowania oraz wykonania dokumentacji zdjęciowej obrazującej ich historyczne ułożenie,
-krawężników i płyt granitowych (o ile wystąpią) typu berlińskiego, które należy z należytą ostrożnością demontować, transportować, przechowywać i ponownie zamontować po zakończeniu prac, natomiast w przypadku uszkodzenia wynikającego z braku należytej staranności Wykonawcy, Zamawiający będzie żądał rekompensaty finansowej,
-słupków, barierek, oznakowania pionowego wraz z urządzeniami BRD które należy dostarczyć i przekazać Zamawiającemu w miejsce wskazane po podpisaniu umowy, oddalone do 7km od miejsca prowadzonych robót.
9. Podczas prowadzenia robót w pasie drogowym Wykonawca jest zobowiązany dokonać ich prawidłowego oznakowania, zgodne z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2019 r., poz. 2311 t.j.).
10. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości na placu budowy w trakcie realizacji prac.
11. Wykonawca jest zobowiązany do skutecznego wygrodzenia wykopów, aby zapewnić prawidłowe bezpieczne użytkowanie drogi np. przy dojeździe lub dojściu do budynków lub bram, przy wywozie śmieci, dostawach węgla lub innych poprzez zorganizowanie odpowiedniej liczby bezpiecznych przejść, kładek technicznych, umożliwiających przekraczanie budowy jezdni w miejscach, gdzie niezbędna jest komunikacja piesza oraz zabezpieczyć użytkowników drogi i podwórza przed wypadkiem.
12. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia toalet przenośnych na budowie dla pracowników oraz do regularnego ich opróżniania i regularnego wywożenia śmieci komunalnych wygenerowanych przez pracowników, żeby uniknąć uciążliwości związanych z nieprzyjemnymi zapachami.
13. Wykonawca jest zobowiązany do informowania wspólnot mieszkaniowych i przedsiębiorców z budynków przylegających do ulicy Nawrota i Smolenia w dostawach / odbiorze mediów.
14. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej (5 egzemplarzy) z naniesieniem na zasoby Wydziału Geodezji UM Bytom wraz z wersją elektroniczną wykonaną w formatach dwg. lub dxf.
15. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych w ramach postępowania.
16. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, obejmujących swym zakresem.
17. Zamawiający określa minimalny wymagany 36 – miesięczny okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty nawierzchniowe oraz zastosowane materiały, liczony od dnia końcowego odbioru robót (zgodnie z protokołem końcowym). Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji i rękojmi będzie stanowił jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z rozdziałem XVIII SWZ.
W odniesieniu do oznakowania poziomego grubowarstwowego Zamawiający wymaga 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi.
W odniesieniu do trawników dywanowych Zamy wymaga 12-m-nej gwarancji od momentu wegetacji.
18. Wyk zobow jest do wykonania i zamontowania 2 szt tablic pamiątkowych (w miejscu wskazanym przez Inspektora , który będzie nadzorował roboty z ramienia Zam) po zakończeniu projektu. Wytyczne odnośnie wyglądu tablic zostaną przekazane w trakcie realizacji umowy
19. Wymagania zw z real zam w zakresie zatrudnienia przez Wyk lub podwykonawcę na podst stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zam czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ust z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320) obejmują czynności w zakresie robót nawierzchniowych.
Szczegółowe wymagania dot real oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podst stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio Zał 7 do SWZ.
20. Zam nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 p.z.p.
21. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego. Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie, w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia, w zakresie skalkulowania ceny przez Wykonawcę.
22. Zamawiający informuje, że projekt jest współfinansowany w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
23. Zam nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2226300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3363928,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2226300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): JKM Sp. z o. o., 43-190 Mikołów - Lider Konsorcjum

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe DALPOL Piotr Zając Daniel Ceglarek spółka jawna-Partner Konsorcjum

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241578821

7.3.3) Ulica: ul. Skalna 6/12

7.3.4) Miejscowość: Mikołów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-190

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2226300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.