Ogłoszenie z dnia 2021-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00136405/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-04
- 2021/BZP 00147197/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
BUDYNKU CENTRUM DYDAKTYCZNO-BADAWCZEGO NANOTECHNOLOGII W OKRESIE 36 MIESIĘCY
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320588161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Piastów 17
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-310
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zut.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.zamowienia.zut.edu.pl/przetargi-ebdp/uslugi/2021-18.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Nauka i Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCIBUDYNKU CENTRUM DYDAKTYCZNO-BADAWCZEGO NANOTECHNOLOGII W OKRESIE 36 MIESIĘCY
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b41d775-f055-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247449
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00031656/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługi sprzątania w budynku Centrum Dydaktyczno-Badawczego Nanotechnologii
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136405/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/CDBN/168/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania w czystości obiektu Centrum Dydaktyczno-Badawcze Nanotechnologii, terenu wokół budynków wraz z obsługą szatni Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie (ZUT) w okresie 36 miesięcy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym miejsca podlegające sprzątaniu, rodzaje pomieszczeń, ogólna ilość powierzchni i użytkowników, czas wykonywania usług wraz z podziałem na zakresy (tygodniowy, miesięczny lub roczny) oraz dodatkowe prace wykonywane w ramach „akcji zima” określone został w załączniku Nr 2 do SWZ.
3. Pod pojęciem kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w czystości obiektu rozumie się:
a) utrzymanie w czystości całej powierzchni budynku i terenów zewnętrznych otaczających obiekt wykonane w sposób ciągły i terminowy oraz profesjonalne prowadzenie szatni,
b) profesjonalne sprzątanie bieżące i okresowe,
c) stosowanie profesjonalnych maszyn i urządzeń,
d) stosowanie skutecznych, dostępnych w ogólnej sprzedaży, bezpiecznych biodegradowalnych środków chemicznych (czyszczących, konserwujących, dezynfekujących i zapachowych oraz wkładów foliowych na śmieci), nieszkodliwych dla ludzi i zwierząt, zgodnych z Rozporządzeniem (WE) nr 1907/2006 ze wszystkimi zmianami i rozporządzeniami komisji (UE)) Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie rejestracji, oceny udzielania zezwoleń i stosownych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH).
4. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części (a tym samym nie dopuszcza składania ofert na części lub wybrane części niniejszego zamówienia). Uzasadnienie: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług sprzątania jednego budynku zgodnie zakresem czynności opisanym w załączniku nr 2 SWZ. Wykonawca wykona i obejmie te usługi jedną odpowiedzialnością gwarancyjną za całość i jakość ich wykonania. Ze względów technicznych i organizacyjnych podzielenie realizacji zamówienia na części jest nieuzasadnione.
5. Szczegółowy zakres czynności, świadczeń oraz wymagań postępowania wskazany jest w treści Załącznika nr 2 SWZ i 7 SWZ stanowiącego Wzór Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
98300000-6 - Różne usługi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 666774,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 666774,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 666774,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Waldemar Rybarczyk działającym w oparciu o wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP Nr identyfikacji podatkowej NIP: 8511295549, REGON: 812369700
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wiesława Rybarczyk działająca w oparciu o wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP Nr identyfikacji podatkowej NIP: 8511837654, REGON: 321190650
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8512441668
7.3.3) Ulica: ul. Lutniana 39
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-425
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"DEWA" S.C. WALDEMAR I WIESŁAWA RYBARCZYK
jakie przetargi wygrała firma
"DEWA" S.C. WALDEMAR I WIESŁAWA RYBARCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 666774,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usługi kompleksowej organizacji dwóch 3-dniowych wizyt studyjnych poza region w ramach projektu "Koordynacja polityki społecznej na Pomorzu Zachodnim"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych, obejmujących wykonanie łazienek i zmianę sposobu ogrzewania w komunalnych lokalach mieszkalnych w Szczecinie.
- Sukcesywne dostawy papieru toaletowego i ręczników papierowych.
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby promocji Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawy wyrobów medycznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie
- Usługa szkoleniowa na potrzeby przeprowadzenia warsztatów facylitacyjnych.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku"
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach, ulicach, ciągach pieszych oraz utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Lubomierz
- Koszenie traw i grabienie liści na terenach zieleni miejskiej i cmentarzy
- Usługa wykonanie tarcz strzeleckich dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 26. Wojskowego Oddziału Gospodarczego
- Koszenie poboczy i zieleńcy dróg powiatowych na terenie powiatu myślenickiego w 2025 r.
- "Koszenie samosiewów na gruntach gminnych, w pasach drogowych, utrzymanie rowów melioracyjno - odwadniających na terenie Gminy Libiąż w 2025 roku."
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.