Ogłoszenie z dnia 2022-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00188210/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego
dla zadania pn. Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie Gminy Walce
zrzeszonej w Związku Międzygminnym „Czysty Region
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY "CZYSTY REGION"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160223990
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 15
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-225
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@czystyregion.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czystyregion.bip-e.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.czystyregion.bip-e.pl/cr/zamowienia-publiczne-pr/powyzej-130-000-zl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiegodla zadania pn. Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie Gminy Walce
zrzeszonej w Związku Międzygminnym „Czysty Region
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf487142-e0b9-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00247456
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019948/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Nadzór Inwestorski dla Budowy Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie gmin zrzeszonych w Związku Międzygminnym „Czysty Region”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00188210/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.26.2022.RM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 23198,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia kompleksowego nadzoru
inwestorskiego nad realizacją inwestycji „Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie Gminy Walce zrzeszonej
w Związku Międzygminnym „Czysty Region”.
Inwestycja obejmuje wybudowanie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w gminie Walce, na działce nr 1001/1, 1001/2 obręb Walce, wraz z drogą dojazdową oraz kompletnym wyposażeniem, infrastrukturą towarzyszącą
i zagospodarowaniem terenu.
2. Rodzaj nadzorowanych prac i robót:
a. Nadzór nad realizacją robót budowlanych, dostawą i montażem wyposażenia
b. Pomoc Zamawiającemu w ocenie prawidłowego wykonania dokumentacji powykonawczej,
3. Zakres pełnienia nadzoru inwestorskiego w okresie realizacji robót budowlanych obejmuje kompleksowy nadzór inwestorski wraz z koordynowaniem wykonania niezbędnych badań kontrolnych i oceną ich wyników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20233,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20233,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "INWESDIM" sp. z o.o. w Opolu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 530522478
7.3.3) Ulica: ul. T. Kościuszki 31
7.3.4) Miejscowość: OPOLE
7.3.5) Kod pocztowy: 45-062
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "INWESDIM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "INWESDIM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20233,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-15INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Dostawa środków opatrunkowych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 6 zadań częściowych
- Wycinka, pielęgnacja drzew i krzewów na terenach będących własnością Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego i Skarbu Państwa w 2025 r. - II POSTĘPOWANIE
- Utrzymanie oznakowania poziomego dróg w latach 2025 - 2028
- Dostawa prasy do bibliotek publicznych na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla w roku 2007.
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa sieci wodociągowej w Gminie Sianów".
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branżach dla inwestycji pod nazwą: "Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego w powiecie kwidzyńskim-modernizacja obiektów szkolnych wraz z wyposażeniem - etap II"
- Pełn kompl, wiel nadzoru inw nad zad pn.: Bud sieci kan sanit w msc. Dąbrówka i Buczków oraz sieci wod w msc.i Dąbrówka, gm Rzezawa
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót: "Zaprojektuj i wybuduj" Nadbudowa i przebudowa oraz wyposażenie budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego ZP14/2025
- Nadzór inwestorski - budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 30 lokali mieszkalnych. Zadanie inwestycyjne OS Q38 Dziwnów. - nadzór kompleksowy
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego działającego na rzecz Zamawiającego przy realizacji Projektu: Budowa Gminnego Centrum Ratownictwa w Maszewie
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.