Og³oszenie z dnia 2024-03-15
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00263519/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-28
- 2024/BZP 00265876/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-29
- 2024/BZP 00371917/01 - Wynik z dnia 2024-06-18
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja sieci infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ch³opice - Projekt nr 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA CH£OPICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900507
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Ch³opice 149A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ch³opice
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-561
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@chlopice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.chlopice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i modernizacja sieci infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ch³opice - Projekt nr 2
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-11dff64a-df97-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00247502
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00032598/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Budowa i modernizacja sieci infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ch³opice - Projekt nr 2
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-11dff64a-df97-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym,
a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Osoby wyznaczone do kontaktu z wykonawcami wskazane s± w pkt. X SWZ.
4. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-11dff64a-df97-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 6. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
7. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
8. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Ch³opice;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: inspektorochronydanych@chlopice.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem na „Budowa i modernizacja sieci infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ch³opice – Projekt nr 2”; znak: RG.271.5.2024 o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres
4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy lub przez okres wynikaj±cy z umowy o dofinansowanie zadania;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych
(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym
z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.5.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego: Budowa i modernizacja sieci infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ch³opice – Projekt nr 2. Inwestycja zak³ada w ramach przedmiotu umowy realizacjê nastêpuj±cych zadañ:
Zadanie nr 1– Przebudowa drogi wewnêtrznej w miejscowo¶ci Jankowice na dzia³ce o nr ewid. 549 (osiedle); Zadanie nr 2– Przebudowa drogi wewnêtrznej na dz. o nr ew. 395 w m. Jankowice; Zadanie nr 3– Przebudowa drogi wewnêtrznej na dz. o nr ew. 443 w m. Jankowice; Zadanie nr 4 – Przebudowa drogi wewnêtrznej w miejscowo¶ci Jankowice na dz. o nr ewid. 560, 453, 557; Zadanie nr 5 – Przebudowa odcinka drogi wewnêtrznej w m. Boratyn na dzia³ce nr ew. 201 wraz z odwodnieniem pasa drogowego przez dzia³ki 434/2, 437; Zadanie nr 6 – Przebudowa drogi wewnêtrznej w miejscowo¶ci Boratyn na dzia³ce nr ew. 620,617,636; Zadanie nr 7 – Przebudowa drogi wewnêtrznej w miejscowo¶ci Boratyn na dzia³ce nr ew. 861, 866, 864; Zadanie nr 8 – Przebudowa drogi wewnêtrznej w miejscowo¶ci Boratyn na dzia³ce nr ew. 1203, 1171, 1197; Zadanie nr 9 – Przebudowa drogi wewnêtrznej w miejscowo¶ci Boratyn na dzia³ce nr ew. 809, 810; Zadanie nr 10 – Przebudowa odcinka drogi wewnêtrznej w miejscowo¶ci Dobkowice na dz. nr ewid. 1295; Zadanie nr 11 – Przebudowa drogi wewnêtrznej w miejscowo¶ci Dobkowice na dz. nr ewid. 180/7; Zadanie nr 12 – Przebudowa odcinka drogi wewnêtrznej w miejscowo¶ci Dobkowice na dz. nr ewid. 1873; Zadanie nr 13 – Przebudowa odcinka drogi wewnêtrznej w miejscowo¶ci Dobkowice na dz. nr ewid. 1928; Zadanie nr 14 – Przebudowa drogi gminnej nr 111472R dz. o nr ewid. 1037 wraz z wewnêtrzn± drog± na dz. o nr ewid. 1044 w miejscowo¶ci £owce; Zadanie nr 15 – Przebudowa drogi gminnej nr 111463R £owce - Tuczempy od km 2+430 do 2+635; Zadanie nr 16 – Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 111472R w km. 0+170 do 0+665 wraz z drog± wewnêtrzn± na dz. o nr ewid. 1022 w miejscowo¶ci £owce; Zadanie nr 17 – Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 111464R w miejscowo¶ci £owce; Zadanie nr 18 – Przebudowa drogi wewnêtrznej w miejscowo¶ci £owce na dz. o nr ewid. 36; Zadanie nr 19 – Przebudowa drogi wewnêtrznej w miejscowo¶ci £owce na dz. o nr ewid. 1102/2, 850/5; Zadanie nr 20 – Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 111464R na dzia³kach o nr ewid. 50, 171 w miejscowo¶ci Lutków; Zadanie nr 21 – Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 111464R w miejscowo¶ci Lutków; Zadanie nr 22 – Przebudowa drogi wewnêtrznej na dz. o nr ewid. 28 w miejscowo¶ci Lutków; Zadanie nr 23 – Przebudowa drogi wewnêtrznej w miejscowo¶ci Zamiechów na dz. o nr ewid. 776/5; Zadanie nr 24 – Przebudowa drogi wewnêtrznej na dz. o nr ewid. 1170 w miejscowo¶ci Zamiechów; Zadanie nr 25 – Przebudowa drogi gminnej nr 111453R w miejscowo¶ci Ch³opice; Zadanie nr 26 – Przebudowa drogi gminnej nr 111455R w miejscowo¶ci Ch³opice; Zadanie nr 27 – Przebudowa drogi wewnêtrznej na dz. o nr ewid. 641 w miejscowo¶ci Ch³opice; Zadanie nr 28– Przebudowa drogi wewnêtrznej na dz. o nr ewid. 470 w miejscowo¶ci Ch³opice; Zadanie nr 29 – Przebudowa drogi wewnêtrznej na dz. o nr ewid. 989 w miejscowo¶ci Ch³opice w km 0+103 do 0+563; Zadanie nr 30 – Przebudowa drogi wewnêtrznej w miejscowo¶ci Ch³opice na dz. o nr ewid. 537, 538; Zadanie nr 31 – Przebudowa drogi wewnêtrznej w miejscowo¶ci Ch³opice na dz. o nr ewid. 894; Zadanie nr 32 – Przebudowa drogi gminnej Nr 111454R w miejscowo¶ci Ch³opice; Zadanie nr 33 – Przebudowa drogi wewnêtrznej na dzia³kach 528, 519 w m. Jankowice; Zadanie nr 34 – Przebudowa drogi gminnej Nr 111478R droga przez osiedle Murowanka w m. Ch³opice od km 0+000 do km 0+320
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45112730-1 - Roboty w zakresie kszta³towania dróg i autostrad
45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazoci±gów
45232452-5 - Roboty odwadniaj±ce
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert – 1) Cena (C) – waga kryterium 60%
2) Okres udzielonej gwarancji i rêkojmi G) – waga kryterium 40%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy na dzieñ sk³adania ofert spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie i nie wymaga podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie i nie wymaga podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca sk³ada nastêpuj±ce dokumenty:
- dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 4 000 000,00 z³ (s³ownie z³otych: cztery miliony 00/100);
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
- nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 2 ¶wiadczenia polegaj±ce na wykonaniu roboty budowlanej, której przedmiotem zamówienia by³a budowa, przebudowa, rozbudowa lub remont nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych (drogi, place, parkingi, itp.) o warto¶ci brutto ka¿dego zadania nie mniejszej ni¿ 2 500 000,00 z³, w tym jedno zrealizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj“;
- dysponuje co najmniej:
- kierownikiem budowy (co najmniej jedna osoba) posiadaj±c±: minimum 5-letni sta¿ pracy w kierowaniu robotami budowlanymi w bezpo¶rednim wykonawstwie robót drogowych; uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, lub posiadaj±ca odpowiednie kwalifikacje zawodowe, które zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2021r. poz. 1646 ze zm.); przez posiadanie uprawnieñ budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestnicz±cych w realizacji zamówienia, rozumie siê uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021r., poz. 2351 ze zm.). Uprawnienia budowlane (nazwy specjalno¶ci i ich zakresy) bêd± rozpatrywane zgodnie z przepisami reguluj±cymi nadawanie uprawnieñ budowlanych w dacie ich nadania; wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego potwierdzony za¶wiadczeniem o przynale¿no¶ci do izby i do¶wiadczenie polegaj±ce na wykonaniu co najmniej jednej us³ugi obejmuj±cej pe³nienie funkcji kierownika budowy przy realizacji budowy, przebudowy, rozbudowy lub remontu nawierchni z mieszanek mineralno - bitumicznych;
- projektantem w specjalno¶ci drogowej (co najmniej jedna osoba) posiadaj±c±: minimum 5-letni sta¿ pracy w projektowaniu, niezbêdne dla realizacji przedmiotu zamówienia uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ i posiada do¶wiadczenie polegaj±ce na wykonaniu co najmniej jednej us³ugi obejmuj±cej wykonanie dokumentacji projektowej dotycz±cej budowy, przebudowy, rozbudowy lub remontu nawierchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego potwierdzony za¶wiadczeniem o przynale¿no¶ci do izby.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – zgodnie z wzorem okre¶lonym w za³±czniku nr 4 do SWZ;
2) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt. 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania - zgodnie z wzorem okre¶lonym w za³±czniku nr 4 do SWZ;
3) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
4) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
5) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 6) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej
w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia z sum± gwarancyjn± co najmniej 4 000 000,00 z³ (s³ownie z³otych: cztery 00/100);
7) wykaz robót budowlanych (dwa zadania) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, robót polegaj±cych na: budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych (drogi, place, parkingi, itp.) o warto¶ci brutto ka¿dego zadania nie mniejszej ni¿ 2 500 000,00 z³, w tym jedno zrealizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj”; oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – zgodnie z wzorem okre¶lonym w za³±czniku nr 5 do SWZ;
8) wykaz osób: (kierownik budowy, projektant) skierowanych do realizacji przedmiotowego zamówienia posiadaj±cych uprawnienia budowlane w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej bez ograniczeñ ze wskazaniem minimum 1 zamówienia, w którym osoby ta pe³ni³y funkcjê Kierownika budowy/ projektanta w zakresie robót drogowych – zgodnie z wzorem okre¶lonym w za³±czniku nr 5 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 80.000,00 z³ (s³ownie z³otych: osiemdziesi±t tysiêcy 00/100).2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299 ze zm.).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku Spó³dzielczym w Ch³opicach nr rachunku 64 9091 0009 2001 0000 0172 0003 z dopiskiem „Wadium - nr sprawy: RG.271.5.2024 Budowa i modernizacja sieci infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ch³opice – Projekt nr 2.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie Pzp;
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Ch³opice 37-561 Ch³opice 149a;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp ) – zgodnie z wzorem okre¶lonym w za³±czniku nr 6 do SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 455 ust. 1, pkt. 1) – 4) i ust. 2ustawy Pzp lub co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej: I. Zmianê w zakresie wynagrodzenia, o jakim mowa w § 6 ust. 1 Umowy, w sytuacji gdy 1) zachodzi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych, tj. zachodzi konieczno¶æ wykonania rozwi±zañ (robót) zamiennych w miejsce robót przewidzianych w kosztorysie ofertowym i dokumentacji technicznej. 2) zachodzi konieczno¶æ zaniechania robót przewidzianych w umowie, II. Zmianê terminu realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w § 5 ust. 1 Umowy, w sytuacji gdy:1) zmiany spowodowane s± wyst±pieniem si³y wy¿szej - warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi – których nie da siê przewidzieæ 2) zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji, 4) w razie zlecenia dodatkowych prac na podstawie art. 455 ustawy Pzp albo innych prac niezbêdnych do prawid³owego wykonania przedmiotu umowy, których wykonanie sta³o siê konieczne na skutek sytuacji niemo¿liwej wcze¶niej do przewidzenia
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-03 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ poprzez Platformê e-Zamowienia w sposób okre¶lony w SWZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-03 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 4
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiaj±cy zaprosi do negocjacji czterech (4) Wykonawców, którzy z³o¿± oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu i uzyskaj± w kryteriach oceny ofert ³±czn± punktacjê klasyfikuj±c± ich na pozycjach od nr 1 do nr 4.SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Osob± uprawnion± do porozumiewania siê z Wykonawcami jest:1) w zakresie procedury przetargowej:
Pan Jacek Kotyla tel. 16 624 00 00 wew. 21;
2) w zakresie merytorycznym:
Pan Marek Brudek tel. 16 624 00 00 wew. 25.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowo¶ci Szembruczek
- Przebudowa sieci wodoci±gowej w Gminie Tarnowiec w miejscowo¶ciach Dobrucowa, S±dkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodoci±gowej w miejscowo¶ci Tarnowiec
- "Budowa mieszkañ komunalnych na terenie Gminy Staro¼reby"
- Budowa pe³nowymiarowego boiska pi³karskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drena¿em, o¶wietleniem i ogrodzeniem na dzia³ce 1240/2, obrêb So¶nica.
- Budowa infrastruktury edukacyjnej w gminie Skrzyszów
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyñskiej w Sannikach"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.