Og³oszenie z dnia 2024-03-15
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00295415/01 - Wynik z dnia 2024-04-22
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Ca³odobowa ochrona osób i mienia w obiektach w Mys³owicach i Sosnowcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: S±d Apelacyjny w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003502660
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wojciecha Korfantego 117/119
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-156
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@katowice.sa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://katowice.sa.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ kontroli pañstwowej i ochrony prawa oraz s±d i trybuna³
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
wymiar sprawiedliwo¶ci
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ca³odobowa ochrona osób i mienia w obiektach w Mys³owicach i Sosnowcu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b6342f35-e29d-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00247552
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b6342f35-e29d-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b6342f35-e29d-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zak³adce „Centrum Pomocy”. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta
na Platformie e-Zamówienia ani logowania. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie
do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce
„Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci
przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿
do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z uPzp
lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem
Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu
zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio
podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ
wewnêtrzny). Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do
komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci
widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu
korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-
Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy
mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez
formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”. W szczególnie
uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-
Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@katowice.sa.gov.pl
(nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.261.4.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ca³odobowa ochrona osób i mienia w obiektach S±du Apelacyjnego w Katowicach usytuowanych w Mys³owicach i Sosnowcu. Czê¶æ 1 [Ochrona obiektu w Mys³owicach] Szczegó³owy zakres zamówienia jest okre¶lony w za³±czniku nr 1.1 do SWZ opis przedmiotu zamówienia (opz 1) dla czê¶ci 1 [Ochrona obiektu w Mys³owicach], oraz za³±czniku nr 8.1 – wzór umowy dla czê¶ci 1.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu grupy interwencyjnej (GI)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ca³odobowa ochrona osób i mienia w obiektach S±du Apelacyjnego w Katowicach usytuowanych w Mys³owicach i Sosnowcu.
Czê¶ci 2 [Ochrona obiektu w Sosnowcu] Szczegó³owy zakres zamówienia jest okre¶lony w za³±czniku nr 1.2 do SWZ opis przedmiotu zamówienia (opz 2) dla czê¶ci 2 [Ochrona obiektu w Sosnowcu] zamówienia, oraz za³±czniku nr 8.2 – wzór umowy dla czê¶ci 2
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu grupy interwencyjnej (GI)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów poprzez wykazanie, ¿e Wykonawca posiada wa¿n± koncesjê Ministerstwa Spraw Wewnêtrznych i Administracji na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, wydanej na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.
1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej poprzez wykazanie, ¿e Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie:
1.4.1. Dla czê¶ci 1 [Ochrona obiektu w Mys³owicach] - wykonywa³ (lub wykonuje) co najmniej dwie us³ugi ca³odobowej ochrony mienia.
Ka¿da wykazana us³uga musi spe³niaæ ³±cznie nastêpuj±ce warunki:
1) ochrona obiektów odbywa³a siê na zasadach okre¶lonych ustaw± o ochronie osób i mienia,
2) ochrona ca³odobowa,
3) ochrona polega³a na sta³ym dozorze sygna³ów przesy³anych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urz±dzeniach i systemach alarmowych,
4) ochrona by³a realizowana przy udziale grupy interwencyjnej,
5) ochrona dotyczy³a nieruchomo¶ci zabudowanej o powierzchni nie mniejszej ni¿ 2.000 m2,
6) okres wykonywania co najmniej 11 miesiêcy (lub od co najmniej 11 miesiêcy),
7) ¶wiadczona na podstawie jednej, odrêbnej umowy,
8) us³uga wykonana nale¿ycie.
1.4.2. Dla czê¶ci 2 [Ochrona obiektu w Sosnowcu] wykonywa³ (lub wykonuje) co najmniej dwie us³ugi ca³odobowej ochrony mienia.
Ka¿da wykazana us³uga musi spe³niaæ ³±cznie nastêpuj±ce warunki:
1) ochrona obiektów odbywa³a siê na zasadach okre¶lonych ustaw± o ochronie osób i mienia,
2) ochrona ca³odobowa,
3) ochrona polega³a na sta³ym dozorze sygna³ów przesy³anych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urz±dzeniach i systemach alarmowych,
4) ochrona by³a realizowana przy udziale grupy interwencyjnej,
5) ochrona dotyczy³a nieruchomo¶ci zabudowanej o powierzchni nie mniejszej ni¿ 3.000 m2,
6) okres wykonywania co najmniej 6 miesiêcy (lub od co najmniej 6 miesiêcy),
7) ¶wiadczona na podstawie jednej, odrêbnej umowy,
8) us³uga wykonana nale¿ycie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2.1. w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy za¿±da nastêpuj±cych dokumentów:
2.1.1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
• art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 uPzp,
• art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotycz±cej orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego,
- sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem;
2.1.2. o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 5.0 i 5.1 do SWZ;
2.1.3. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
2.1.4. o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp (oraz punkcie VIII.1 powy¿ej), w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w:
1) art. 108 ust. 1 pkt 3 uPzp,
2) art. 108 ust. 1 pkt 4 uPzp, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
3) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu za-k³ócenie konkurencji,
4) art. 108 ust. 1 pkt 6 uPzp,
oraz
5) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego
– za³±cznik nr 7.0 i 7.1 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2.2. w celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wymaganych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej Zamawiaj±cy za¿±da nastêpuj±cych dokumentów:
2.2.1. aktualnej koncesji Ministerstwa Spraw Wewnêtrznych i Administracji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, wydanej na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.
2.3. w celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy za¿±da nastêpuj±cych dokumentów:
2.3.1. wykazu us³ug wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, lub s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy us³ug, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy – za³±cznik nr 6.1, 6.2 do SWZ (odpowiednio do czê¶ci zamówienia).
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1.1. Wykonawca sk³adaj±c ofertê zobowi±zany jest wnie¶æ wadium odpowiednio w wysoko¶ci:1.1.1. Dla czê¶ci 1 [Ochrona obiektu w Mys³owicach] w wysoko¶ci 1.000,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c z³otych i zero groszy);
1.1.2. Dla czê¶ci 2 [Ochrona obiektu w Sosnowcu] w wysoko¶ci 100,00 z³ (s³ownie: sto z³otych i zero groszy);
1.2. W przypadku sk³adania oferty na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ zamówienia wadium nale¿y wnie¶æ dla ka¿dej czê¶ci, dla której sk³ada siê ofertê.
1.3. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert, tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
3. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.3.1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum, spó³ki cywilnej) w odniesieniu do wymogów:
a) okre¶lonych w punkcie 1.2 ka¿dy z Wykonawców wykonuj±cych us³ugi ochrony winien spe³niaæ wymagany warunek.
b) okre¶lonych w punkcie 1.4.1, 1.4.2, (odpowiednio do czê¶ci zamówienia) co najmniej jeden z Wykonawców musi spe³niæ wymagany przez Zamawiaj±cego warunek w ca³o¶ci.
3.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy - za³±cznik nr 4 do SWZ.
3. Dokumenty wskazane w rozdziale IX punkcie 2.1. SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy zosta³ opisany we wzorze umowy, stanowi±cy za³±cznik nr 8.1 i 8.2 (w zale¿no¶ci od czê¶ci) do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-25 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.ms.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-25 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-04-23
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Obs³uga serwisowa aparatury okulistycznej II
- Kompleksowa realizacja zamówienia w zakresie rezerwacji i sprzeda¿y krajowych oraz zagranicznych (miêdzynarodowych, miêdzykontynentalnych) biletów lotniczych
- Dostawa spektrometru promieniowania gamma
- Us³uga ³±czno¶ci Zad. 1 - £±cze ¶wiat³owodowe GCM-Cieszyn
- Obs³uga serwisowa aparatury neurochirurgicznej - L (2)
- Zakup 3 sztuk fabrycznie nowych pojazdów osobowych na potrzeby Urzêdu Metropolitalnego Górno¶l±sko-Zag³êbiowskiej Metropolii.
wiêcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie ca³odobowej, sta³ej, bezpo¶redniej, fizycznej ochrony osób i mienia,monitoring sygna³ów alarmowych, interwencja samochodowej grupy interwencyjnej
- OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA S¡DU REJONOWEGO DLA WARSZAWY-MOKOTOWA W WARSZAWIE, US£UGA KONWOJOWANIA PIENIÊDZY I INNYCH WARTO¦CI PIENIʯNYCH ORAZ OBS£UGI SZATNI
- Us³uga ochrony osób i mienia, monitoring wraz z konserwacj± systemów antyw³amaniowych i przeciwpo¿arowych w obiektach OR KRUS w Warszawie i podleg³ych PT
- ¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej ochrony obiektu oraz terenu Teatru Miejskiego im. Witolda Gombrowicza w Gdyni przy ul. Bema 26 na rok 2025 i 2026
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej mienia wraz z monitoringiem siedziby Nadle¶nictwa Przemków oraz Pustostanu - budynku admin. w trakcie przekszta³cania na kancelariê - Szklarki ul. Ceglana 4A
- Us³uga ochrony osób i mienia, monitorowania wraz z serwisem i monta¿em urz±dzeñ nadawczych systemów antyw³amaniowych i przeciwpo¿arowych w OR KRUS w Gdañsku oraz w podleg³ych Placówkach Terenowych.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.