Ogłoszenie z dnia 2021-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00208747/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w sezonie zimowym 2021/2022 na terenie gminy Studzienice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Studzienice
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Studzienice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979559
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kaszubska
1.5.2.) Miejscowość: Studzienice
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-143
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 821 66 08
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@studzienice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.studzienice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
bip.studzienice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w sezonie zimowym 2021/2022 na terenie gminy Studzienice”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94c59662-25c3-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247556
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000205/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych w sezonie zimowym 2021/2022 na terenie gminy Studzienice”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00208747/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.9.2021.NJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 130000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach gminnych w sezonie zimowym 2021/2022 na terenie Gminy Studzienice w oparciuo sprzęt własny Wykonawcy z podziałem na następujące części:
• CZĘŚĆ A:
samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 6 Mg wyposażonym w pług
z piaskarką oraz ciągnikiem rolniczym o mocy min. 80 KM z pługiem czołowym w Rejonie
Nr 1: Studzienice, Kłączno, Przewóz, Sominy, Czarna Dąbrowa, Prądzonka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 60000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach gminnych w sezonie zimowym 2021/2022 na terenie Gminy Studzienice w oparciuo sprzęt własny Wykonawcy z podziałem na następujące części:
• CZĘŚĆ B:
ciągnikiem rolniczym o mocy min. 80 KM z pługiem czołowym w Rejonie
Nr 2: Osława-Dąbrowa, Skwierawy, Róg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 26800 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach gminnych w sezonie zimowym 2021/2022 na terenie Gminy Studzienice w oparciuo sprzęt własny Wykonawcy z podziałem na następujące części:
• CZĘŚĆ C:
ciągnikiem rolniczym o mocy min. 80 KM z pługiem czołowym w Rejonie
Nr 3: Ugoszcz, Rabacino.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 26800 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach gminnych w sezonie zimowym 2021/2022 na terenie Gminy Studzienice w oparciuo sprzęt własny Wykonawcy z podziałem na następujące części:
• CZĘŚĆ D:
ciągnikiem rolniczym o mocy min. 80 KM z pługiem czołowym w Rejonie
Nr 4: Cechyny, Łąkie, Półczno.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 26800 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70308,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70308,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70308,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Ryszard Czaja
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421011809
7.3.3) Ulica: Kaszubska37
7.3.4) Miejscowość: Studzienice
7.3.5) Kod pocztowy: 77-143
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE RYSZARD CZAJA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE RYSZARD CZAJA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70308,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35964,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35964,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35964,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Franciszek Rekowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421275721
7.3.4) Miejscowość: Sylczno 43
7.3.5) Kod pocztowy: 77-124
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI TRANSPORTOWE - REKOWSKI FRANCISZEK
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI TRANSPORTOWE - REKOWSKI FRANCISZEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35964,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33534,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33534,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33534,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Ryszard Czaja
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421011809
7.3.3) Ulica: Kaszubska 37
7.3.4) Miejscowość: Studzienice
7.3.5) Kod pocztowy: 77-143
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE RYSZARD CZAJA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE RYSZARD CZAJA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33534,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34992,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34992,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34992,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe Andrzej Rekowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421626155
7.3.3) Ulica: Słoneczna 5
7.3.4) Miejscowość: Nakla
7.3.5) Kod pocztowy: 77-127
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ REKOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ REKOWSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34992,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2025
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń medycznych i administracyjnych w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy w Toruniu
- Wykonywanie usług w zakresie stałego utrzymywania czystości nieruchomości zarządzanych przez ZBM-TBS Spółka z o. o. oraz nieruchomości będących własnością Spółki.
- Usługa pielęgnacji, konserwacji i utrzymania boisk do piłki nożnej Stadionu Miejskiego "Stal" w Rzeszowie
- Świadczenie usług sprzątania Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu w Katowicach oraz oddziałów terenowych w Gliwicach, Częstochowie i Rybniku, z podziałem na 4 części.
- Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach, na terenach zewnętrznych utwardzonych oraz na terenach zielonych będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.