Ogłoszenie z dnia 2022-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00196118/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-06
- 2022/BZP 00210564/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Składowej w Siedlcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA - MIASTO SIEDLCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581765
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skwer Niepodległości 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@um.siedlce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miasto-siedlce.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ulicy Składowej w Siedlcach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-651ae329-e583-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00247560
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011388/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.19 Przebudowa ulicy Składowej w Siedlcach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00196118/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: F.271.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1586346,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia:
1) Pomiary przy robotach drogowych wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanej nawierzchni;
2) Rozbiórka: krawężników betonowych, podbudowy z bruku kamiennego, nawierzchni z kostki brukowej betonowej i wpustów wód opadowych, z przewozem materiału z rozbiórki samochodem na składowisko odpadów;
3) Frezowanie nawierzchni z betonu asfaltowego, z przewozem destruktu samochodem samowyładowczym na składowisko wskazane przez Inwestora (odl. transportu 9km);
4) Wykonanie wykopu w gruncie kat. III-IV, z transportem urobku na odkład samochodem samowyładowczym;
5) Profilowanie ręczne, z zagęszczaniem mechanicznym, podłoża pod nawierzchnię w gruncie kat. III-IV, w miejscu rozebranej jezdni;
6) Wykonanie podbudowy pomocniczej i zasadniczej w miejscu rozebranej jezdni;
7) Regulacja wysokościowa obudów zaworów gazowych, wodociągowych, pokryw studzienek telefonicznych, kratek ściekowych i włazów studzienek rewizyjnych;
8) Wykonanie wpustów wód opadowych, w miejscu rozebranych wpustów z wlotem bocznym, wraz podłączeniem do istniejącego przykanalika i odtworzeniem podbudowy;
9) Ustawienie krawężników betonowych zjazdowych i skośnych, szarych na podsypce cementowo-piaskowej;
10) Ustawienie obrzeży betonowych szarych 25x8cm (z felcem), na ławie z betonu C8/10, z oporem, wymiarach 20x10+10x10cm;
11) Wykonanie remontu cząstkowego chodnika i zjazdów z kostki brukowej betonowej, z uzupełnieniem podsypki cementowo-piaskowej 1:4, ze spoinowaniem piaskiem;
12) Wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej, kolorowej, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4, ze spoinowaniem piaskiem;
13) Spryskanie dwukrotne nawierzchni emulsją asfaltową szybkorozpadową;
14) Wykonanie warstwy wiążąco-wyrównawczej z betonu asfaltowego i wyrównanie betonem asfaltowym lokalnych nierówności jezdni;
15) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego;
16) Wykonanie grubowarstwowego oznakowania poziomego jezdni.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa
i Szczegółowa Specyfikacja Techniczna, przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy, dodatkowy (załącznik nr 5 do SWZ).
3. Roboty należy realizować zgodnie ze sztuką budowlaną, Szczegółową Specyfikacją Techniczną, warunkami Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia oraz zgodnie
z dokumentacją projektową.
4. Wykonawca opracuje i przedstawi do zatwierdzenia przez Zarządcę Drogi Projekt czasowej organizacji ruchu - oznakowania robót w czasie trwania budowy. Każda zmiana, w stosunku do zatwierdzonego Projektu organizacji ruchu wymaga każdorazowego ponownego zatwierdzenia projektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1414252,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1657471,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1414252,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928
7.3.3) Ulica: Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
geodezja, roboty drogowe z wyłączeniem robót bitumicznych, czasowa i stała organizacja ruchu
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1414252,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawę mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach II 2 postępowanie.
- Rozbudowa systemów bezpieczeństwa - CCTV, SWiN, KD
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych, sypkich, strączkowych, sojowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- "Sukcesywne dostawy warzyw świeżych, owoców oraz ziemniaków do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Usługa pralnicza przedmiotów umundurowania i wyekwipowania dla 28 WOG oraz jednostek będących na jego zaopatrzeniu na 2025 rok
- "Sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich oraz tłuszczy do Zakładu Karnego w Siedlcach"
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.