eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChrząstowiceRozbudowa drogi gminnej ul. Kotorskiej w Chrząstowicach



Ogłoszenie z dnia 2021-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej ul. Kotorskiej w Chrząstowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHRZĄSTOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413018

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 38

1.5.2.) Miejscowość: Chrząstowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-053

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zagospodarowanie@chrzastowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://chrzastowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://chrzastowice.bip.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi gminnej ul. Kotorskiej w Chrząstowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7e6e3d4-148b-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247567

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002954/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Rozbudowa drogi gminnej ul. Kotorskiej w Chrząstowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, operacja typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”. Instytucja zarządzająca PROW 2014-2020 – Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8. 2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1961433,04

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na wykonaniu dokumentacji
projektowej oraz przebudowa grogi gminnej na odcinku ok. 607 m, p.n. Rozbudowa drogi
gminnej ul. Kotorskiej w Chrząstowicach w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
1.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty budowlane, m.in.:
1) wykonanie prac projektowych wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień oraz
przygotowanie materiałów do złożenia wniosku w celu uzyskania zezwolenia właściwego organu
na rozpoczęcie robót budowlanych zgodnie z art. 29 ust. 3 pkt. 1 lit. d ustawy Prawo Budowlane
(zgłoszenie) bądź uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę w imieniu i na rzecz Zamawiającego
oraz uzyskanie innych decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania przedmiotowego
zadania inwestycyjnego w oparciu o Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU) oraz odpowiednie
przepisy prawa,
2) Wykonanie prac rozbiórkowych istniejącej drogi z kamienia tzw. „kocich łbów” i złożenie
kamieni w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
3) wykonanie robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu w oparciu o dokumentację
projektową opracowaną przez Wykonawcę, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru
Robót budowlanych (STWiORB) oraz odpowiednie przepisy prawa,
4) sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych do dnia upływu
rękojmi za wady robót budowlanych.
1.3. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 9 do SWZ, opisujący
zakres wykonywanych robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia składają się:
1) Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 2 do umowy,
2) Przedmiar robót szacunkowo-orientacyjny

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1691056,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2400831,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1691056,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowo-usługowe BEST-OPEBEL SC Jerzy Kiryczuk, Wiesław Wójcik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540136416

7.3.3) Ulica: Leśnej Paproci 8

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-920

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1691056,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.