Ogłoszenie z dnia 2022-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00157089/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej
w Nowogardzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Goleniowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Goleniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wrip@powiat-goleniowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-goleniowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/sp_goleniow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja Samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznejw Nowogardzie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8d6d101-d286-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00247573
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015106/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej w Nowogardzie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00157089/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WDI.272.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest :
1) Prace związane z architekturą budynku:
I. wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i termicznych ścian piwnicznych, podziemnych
II. wykonanie izolacji termicznych połaci dachowych i stropu nad poddaszem użytkowym
III. wymiana wybranych okien, zgodnie z zestawieniem
IV. wymiana i renowacja wybranych drzwi zewnętrznych, zgodnie z zestawieniem
V. prace ogólnobudowlane w niezbędnym zakresie, związane z przebudową instalacji wewnętrznych
2) Prace związane z instalacjami wewnętrznymi:
a) przebudowa instalacji centralnego ogrzewania – zgodnie z projektem technicznym branżowym - Zakres obejmuje wymianę wszystkich przewodów grzewczych wraz
z zastosowaniem armatury regulacyjnej i odcinającej w tym regulatory przepływu i różnicy ciśnień podpionowe oraz wymianę wszystkich punktów grzewczych na nowe grzejniki stalowe płytowe z zaworami termostatycznymi. Projektowana jest przebudowa źródła ciepła do ogrzewania i przygotowania ciepłej wody użytkowej w tym kotłownia na bazie nowych kotłów gazowych kondensacyjnych pracujących w kaskadzie i nowego zespołu pompy ciepła typu powietrze woda dla potrzeb produkcji ciepłej wody użytkowej.
b) przebudowa instalacji wentylacji w niezbędnym zakresie – zgodnie z projektem technicznym branżowym - projektowana przebudowa w niezbędnym zakresie w celu podniesienia efektywności energetycznej budynku, obejmująca: montaż central wentylacyjnych nawiewno - wywiewnych z rekuperacją dla wyróżnionych stref budynku w tym stołówka, zespoły łazienkowe na każdej kondygnacji, przestrzeń administracyjna,
c) przebudowa instalacji elektrycznej w niezbędnym zakresie – zgodnie z projektem technicznym branżowym - projektowana przebudowa w niezbędnym zakresie w celu podniesienia efektywności energetycznej budynku, obejmująca: wymianę opraw oświetlenia zewnętrznego, wymianę oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne LED w obrębie korytarzy i sanitariatów, montaż paneli fotowoltaicznych na dachu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45454100-5 - Odnawianie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6566116,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6566116,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6566116,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SL CONSTRUCTION Sebastian Lityński Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8581878658
7.3.3) Ulica: Pomorska 60 B
7.3.4) Miejscowość: Gryfino
7.3.5) Kod pocztowy: 74-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część branży budowlanej - Firma Ogólnobudowlana ZIM-BUD Marcin Strumiński
Część branży sanitarnej - Firma Ogólnobudowlana ZIM-BUD Marcin Strumiński
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SL CONSTRUCTION SEBASTIAN LITYŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SL CONSTRUCTION SEBASTIAN LITYŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6566116,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
- Adaptacja budynku administracyjnego przy ul. M. Konopnickiej nr 12 w Goleniowie do potrzeb osób niepełnosprawnych
- Modernizacja dachu i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku I LO w Nowogardzie
- Remont sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 5 w Goleniowie
więcej: przetargi w Goleniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONTY BALKONÓW W ZASOBACH WŁASNYCH WIDZEWSKIEGO TBS Sp. z o.o. w ŁODZI
- Przebudowa ul. Wierzbowej w Dąbczu. Zabezpieczenie gazociągu wysokiego ciśnienia DN150 odb. Leszno
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- Remont i przebudowa budynku Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie (CPV 45261213-0, 45261910-6, 45453000-7)
- Modernizacja obiektów sportowych - budowa zaplecza sportowego na stadionie sportowym Strzemieszyce w Dąbrowie Górniczej
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.