Ogłoszenie z dnia 2023-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00181854/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ratownictwa wodnego na basenach odkrytych oraz na kąpielisku w miejscowości Lisowice, Gmina Koluszki.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koluszki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648362
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 65
1.5.2.) Miejscowość: Koluszki
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-040
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 44 725 67 44
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@koluszki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.samorzady.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7047ae18-dd19-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług ratownictwa wodnego na basenach odkrytych oraz na kąpielisku w miejscowości Lisowice, Gmina Koluszki.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7047ae18-dd19-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00247610
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052858/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Świadczenie usługi ratowniczej oraz zapewnienie bezpieczeństwa na basenach odkrytych oraz kąpielisku w Lisowicach.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00181854
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GIZ 271.37.(17).2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 150000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w sezonie letnim 2023 roku usługi ratowniczej oraz zapewnienie bezpieczeństwa na :
1) basenie odkrytym dla dzieci o wymiarach: 7,80 m x 15,25 m i głębokości 0,6 m;
2) basenie odkrytym dla dorosłych o wymiarach: 12,76 m x 25,21 m i głębokości 1,25 m;
3) kąpielisku strzeżonym odkrytym z plażą o długości linii brzegowej wynoszącej 99 metrów, wraz ze zjeżdżalnią.
2. Świadczenie usługi ratowniczej będzie się odbywało na w/w obiektach zlokalizowanych na działce o nr ewidencyjnym 187 położonych w miejscowości Lisowice, Gmina Koluszki.
3. Wykonawca powinien świadczyć usługi ratownicze oraz zapewnić bezpieczeństwo dla osób korzystających z kąpieliska strzeżonego, oraz dwóch basenów odkrytych w godzinach od 11.00 do 19.00.
4. Przyjmuje się, że:
a) kąpielisko będzie czynne w okresie od dnia 24 czerwca 2023 r. do dnia 03 września 2023 r. tj. przez 72 dni. Ogółem liczba godzin świadczonych usług ratowniczych na kąpielisku będzie wynosiła nie więcej niż 1.152 godzin = 72 dni x 8 godzin x 2 osoby,
b) dwa baseny będą czynne w okresie od dnia 17 czerwca 2023 r. do dnia 03 września 2023 r. tj. przez 79 dni. Ogółem liczba godzin świadczonych usług ratowniczych na basenach będzie wynosiła nie więcej niż 1.896 godzin = 79 dni x 8 godzin x 3 osoby.
c) zjeżdżalnia wodna będzie czynna w weekendy tj. 24 - 25 czerwca 2023 r, 1 - 2 lipca 2023 r, 8 - 9 lipca 2023 r, 15 -16 lipca 2023 roku, 22- 23 lipca 2023 roku, 29 - 30 lipca 2023 r, 5 - 6 sierpnia 2023 r, 12-13 sierpnia 2023 r, 19 - 20 sierpnia 2023 r, 26 - 27 sierpnia 2023 roku, 2-3 września 2023 r. tj. przez 22 dni. Ogółem liczba godzin świadczonych usług ratowniczych na zjeżdżalni wodnej będzie wynosiła nie więcej niż 176 godzin = 22 dni x 8 godzin x 1 osoba.
5. Maksymalna liczba godzin, w których świadczone będą usługi ratownicze wynosi 3.224 godziny.
6. Wykonawca powinien zapewnić:
1) odpowiednią liczby ratowników wodnych, jednak ogółem nie mniej niż 6 ratowników wodnych każdego dnia ( w tym: minimum 3 ratowników wodnych na basenach odkrytych, oraz minimum 2 ratowników wodnych na kąpielisku strzeżonym oraz 1 ratownik na zjeżdżalni).
2) niezbędny sprzęt ratowniczy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne ( Dz.U. z 2012 r., poz. 261 ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71317200-5 - Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
75250000-3 - Usługi straży pożarnej oraz ratownicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143951,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145080,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143951,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Wodna Służba Ratownicza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943063099
7.3.3) Ulica: Kleczkowska 50
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-227
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FUNDACJA WODNA SŁUŻBA RATOWNICZA
jakie przetargi wygrała firma
FUNDACJA WODNA SŁUŻBA RATOWNICZA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143951,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 79 dni
INNE PRZETARGI Z KOLUSZEK
więcej: przetargi w Koluszkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego na terenie pływalni krytej "DELFINEK" w Kątach Wrocławskich
- Usługi inspektora ochrony radiologicznej w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Świadczenie usług Ratownictwa Wodnego i Pierwszej Pomocy Przedlekarskiej w obiekcie Basen Zewnętrzny ,,GRZYBEK" przy ul. 3 Maja 50 w Polkowicach
- Obsługa w zakresie ratownictwa wodnego Średzkiego Parku Wodnego
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego na potrzeby obiektów OSIR: Basen Bąbelek przy ul. Mazowieckiej, Basen Delfinek przy ul. Polarnej, Kąpielisko Kormoran przy ul. Kąpielowej.
więcej: Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.