eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Wymiana uszczelnień na wrotach głowy górnej śl. Różanka. Przegląd segmentów kanałów obiegowych"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wymiana uszczelnień na wrotach głowy górnej śl. Różanka. Przegląd segmentów kanałów obiegowych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krystyna.jedrasik@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r11597,Wymiana-uszczelnien-na-wrotach-glowy-gornej-sl-Rozanka-Przeglad-segmentow-kanalo.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wymiana uszczelnień na wrotach głowy górnej śl. Różanka. Przegląd segmentów kanałów obiegowych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-475ecfef-a508-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00247622

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00098870/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WR.ROZ.2810.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana uszczelnień na wrotach głowy górnej i dolnej śluzy wraz z przeglądem segmentów kanałów obiegowych tj.:
• montaż zamknięć remontowych śluzy na głowie dolnej i górnej (trawers, iglice) wraz z pracą nurka i doszczelnieniem;
• montaż zamknięć kanałów obiegowych głowy dolnej (zastawki) wraz
z doszczelnieniem;
• odpompowanie komory śluzy;
• utrzymywanie komory śluzy w stanie suchym przez okres realizacji robót;
• demontaż wszystkich istniejących uszczelnień drewnianych wrót, segmentu oraz odbojnic;
• oczyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne miejsc montażu uszczelnień i odbojnic;
• wykonanie, dostawa i montaż nowych elementów uszczelnień i odbojnic z drewna dębowego;
• wykonanie kompleksowego przeglądu kanałów obiegowych (oczyszczenie, sprawdzenie grubości blach, sprawdzenie szczelności układu smarowania zamknięć i szczelności uszczelnienia, sprawdzenie stanu lin)
• wymiana zamka (1 szt) oraz wymiana kpl. uszczelnień siłowników wrót i segmentu (4 szt). Siłowniki wrót dolnych CJ2w-16-160x90x1250, siłowniki segmentu CJ2w-125-90 2100-g-0.
• demontaż zamknięcia remontowego i ułożenie go w miejscu wskazanym przez Kierownika SW Różanka.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
Załącznik Nr 6 – Dokumentacja projektowa,
Załącznik Nr 7 – Opis przedmiotu zamówienia;
Załącznik Nr 8 – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót;
Gwarancja: 24 miesiące (kryterium oceny ofert min. 24 miesiące maksimum 48 miesięcy).
Zamawiający informuje, iż kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 361 620,00 zł brutto.
UWAGA!!!
Zamawiający przewiduje konieczność przeprowadzenia wizji lokalnej w obrębie
przedmiotu zamówienia dla Wykonawców zainteresowanych złożeniem oferty.
Termin wizji lokalnej każdy z Wykonawców powinien ustalić indywidualnie
w uzgodnieniu z Kierownikiem Stopnia Panem Piotrem Giec tel. kontaktowy 509 863 782. Obiekt dostępny jest dla Wykonawców od poniedziałku do piątku w godzinach o 8:00 do 15:00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 486403,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 486403,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 486403,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYD-ROL Zakład Napędów i Sterowań Joanna Hyrczak, Emil Hyrczak, Paweł Hyrczak Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 930002200

7.3.3) Ulica: ul. Sienna, nr 5b,

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 51-349

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 486503,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-10-24 do 2022-11-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.