Ogłoszenie z dnia 2021-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00150847/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów medycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292936
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gliwicka 33
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-201
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@psychiatria.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://psychiatria.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/psychiatria_rybnik1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów medycznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfa059b3-feb5-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247631
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001925/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 odpady medyczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00150847/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZz.380.3.8.2021.DIb.222
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 346937,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje: odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów
medycznych.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w pkt. 4.4 SWZ, Projekcie Umowy
oraz w Formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówienia standardy odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia.Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych o kodach 180101,
180102*, 180103*, 180104, 180106*, 180109, 150110 * 3 razy w tygodniu wraz
z dezynfekcją kontenerów;usługi winny być wykonywane zgodnie z:
- Ustawą o odpadach, z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz.U. z 2021r. poz.779,784)
- Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (tj.
Dz.U. z 2018r., poz.169 ze zm.)
- Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014r. w sprawie
katalogu odpadów (Dz.U z 2014r., poz.1923)
- Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 5 października 2017r. w sprawie
szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz.U. z 2017r.,
poz.1975)
- Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 października 2016r. w sprawie
wymagań i sposobów unieszkodliwiania odpadów medycznych
i weterynaryjnych.
- Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 27 lutego w sprawie szczegółowych
warunków i trybu postępowania ze środkami odurzającymi, substancjami
psychotropowymi i prekursorami kategorii 1, ich mieszaninami oraz produktami
leczniczymi, zepsutymi, sfałszowanymi lub którym upłynął termin ważności,
zawierającymi w swoim składzie środki odurzające, substancje psychotropowe
lub prekursory kategorii 1 (Dz.U. z 2012r. poz. 236)
- Nowelizacja z dnia 4 lipca 2019 r. Ustawa o zmianie ustawy o odpadach oraz
niektórych innych ustaw (Dz.U.2019 poz.1403)
- Rozporządzenie Ministra Klimatu z dnia 10 czerwca 2020 w sprawie
funkcjonowania Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce
odpadami (Dz.U. z 2020 poz. 1071)
c) dostarczenie Zamawiającemu 3 sztuk kontenerów o pojemności 1 100 litrów i 1
sztuki o pojemności max 660 litrów;
d) zapewnienie transportu wszystkich odpadów medycznych z siedziby
Zamawiającego, każdorazowo przy użyciu specjalistycznego środka transportu
posiadającego uprawnienia w zakresie ADR. Wykonawca udostępni
zaświadczenia ADR dla kierowców pojazdów na każde żądanie Zamawiającego.
e) możliwość telefonicznego dodatkowego zamówienia wywozu odpadów,
niezależnie od regularnych wywozów;
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
90524400-0 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 359121,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 359121,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 359121,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SARPI DĄBROWA GÓNICZA SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIA ,SYLWIA ŻAK PRZEDSIĘBIORSTWO WIELEOBRANŻOWE " FOREST"
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SYLWIA ŻAK PRZEDSIĘBIORSTWO WIELEOBRANŻOWE " FOREST"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6291003353
7.3.3) Ulica: Koksownicza 16
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 42-523
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SARPI DĄBROWA GÓRNICZA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SARPI DĄBROWA GÓRNICZA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 359121,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawa suszarek laboratoryjnych dla potrzeb Oddziałów PGG S.A.
- Przebudowa fontanny
- Uzgodnienie inicjalnej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu-GESUT dla jedn. ewidencyjnej m. Rybnik oraz poprawa geometrii obiektów bazy wraz z uzupełnieniem brakujących informacji
- Wycinka drzew na działce o nr 1291/106 oraz części działki o nr 1092 na terenie budowanego obiektu rekreacyjno-sportowego likwidowanego szybu VI KWK Jankowice
- Wymiana lin nośnych przedziału A szybu VIII dla Polskiej Grupy Górniczej KWK ROW Ruch Chwałowice.
- Zabudowa infrastruktury umożliwiającej dostęp do mieszkania osobie na wózku przy ul. Astronautów 2a/2 w Rybniku
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i transport oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 03 07 pochodzących z Instalacji Przetwarzania Odpadów w Giedlarowej
- Usługi z zakresu utrzymania obiektów turystycznych, rekreacyjnych i edukacyjnych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025 r.
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Gubin o statusie miejskim oraz z innych miejsc i terenów
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Sochaczewie
- Usługa w zakresie gospodarowania odpadami wytwarzanymi na terenie nieruchomości zarządzanych przez Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/4/2025
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych wytworzonych przez Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.