Ogłoszenie z dnia 2023-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00135349/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
- 2023/BZP 00147732/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja obiektów infrastruktury społecznej służących opiece nad dzieckiem w Powiecie Kluczborskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kluczborski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Katowicka 1
1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774185218
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@powiatkluczborski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatkluczborski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatkluczborski.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja obiektów infrastruktury społecznej służących opiece nad dzieckiem w Powiecie Kluczborskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5eb15c62-c24f-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00247687
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043348/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja obiektów infrastruktury społecznej służących opiece nad dzieckiem w Powiecie Kluczborskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135349
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FP.272.6.2023.AM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienie Zamawiający opisał za pomocą Programów Funkcjonalno-Użytkowych (PFU) stanowiących integralną część niniejszej SWZ. Zamówienie obejmuje zaprojektowanie oraz wykonanie prac modernizacyjnych obiektów infrastruktury służących opiece nad dzieckiem w Powiecie Kluczborskim tj.
- w budynku Domu Dziecka w Bogacicy przy ul. Wiejskiej 2, 46-243 Bogacica;
- w budynku Domu Dziecka w Bąkowie przy ul. Szkolnej 2, 46-233 Bąków;
- w budynku Powiatowego Ośrodka Rehabilitacji w Kluczborku przy ul. Sienkiewicza 22 B, 46-200 Kluczbork.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszelkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami, uzgodnieniami i warunkami technicznymi, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami umowy oraz dokonać robót budowlanych i uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wymagane dokumenty umożliwiające przystąpienie do użytkowania oraz uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowane (jeżeli jest wymagane).
2. Zakres działań modernizacyjnych ujęty został w Programach Funkcjonalno-Użytkowych i obejmował będzie w szczególności:
1) DLA BUDYNKU DOMU DZIECKA W BOGACICY m.in.
- kompleksowy remont sanitariatów, pokoi mieszkalnych dla dzieci, sal do wspólnego spędzania czasu, ciągów komunikacyjnych,
- wymianę instalacji elektrycznej, wodno - kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, wykonanie instalacji hydrantowej,
- zagospodarowanie terenów zewnętrznych przy domu dziecka poprzez utworzenie przy nich strefy bezpiecznej zabawy i wypoczynku.
2) DLA BUDYNKU DOMU DZIECKA W BĄKOWIE m.in:
- kompleksowy remont sanitariatów, pokoi mieszkalnych dla dzieci, sal do wspólnego spędzania czasu, ciągów komunikacyjnych,
- wymianę instalacji elektrycznej, wodno - kanalizacyjnej, wykonanie instalacji p-poż. (hydrantowej)
- rozebranie narożnego tarasu wraz ze ścianami trzech pomieszczeń piwnicznych pod tarasem,
- roboty związane z zagospodarowaniem podwórka, montaż urządzeń na istniejącym placu zabaw.
3) DLA BUDYNKU POWIATOWEGO OŚRODKA REHABILITACJI (POR) m.in.
- zmianę konstrukcji dachu,
- wymianę pokrycia dachu wraz dociepleniem,
- prace budowlane w zakresie wymiany sufitów podwieszanych,
- modernizacje systemu wentylacji mechanicznej z rekuperacją,
- prace ogólnobudowlane w zakresie malowania pomieszczeń,
- wykonanie bezpiecznych dojść do budynku poprzez likwidację nawierzchni z płytek ceramicznych.
3. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określony został w programach funkcjonalno-użytkowych – łącznie 3 programy opracowane dla potrzeb niniejszego zamówienia i stanowiące załączniki do niniejszej Specyfikacji.
4. Wymagany przez Zamawiającego min. okres gwarancji wynosi – 3 lata. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 3 lata, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SWZ – okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
5. Stosownie do treści art. 102 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie Zamawiający określił w programach funkcjonalno-użytkowych stanowiących załączniki do niniejszej Specyfikacji.
6. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
7. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej wykonujących roboty budowlane wchodzące w zakres modernizacji obiektów infrastruktury społecznej (tj.: m.in. - roboty ogólnobudowlane, - roboty instalacji sanitarnych, - roboty instalacji elektrycznych).
8. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców.
9. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w § 7 i 8 wzoru umowy stanowiącego integralną część Specyfikacji tj. załącznik nr 7.
10. Wymagania określone w art. 68 ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych tj.: Zasady elektromobilności określa § 18. Projektu umowy, w tym: W razie konieczności wykorzystania przy realizacji umowy pojazdów, Wykonawca:
1) zobowiązany jest do dostosowania się do wymagań wynikających z przepisów ustawy z dnia 11 stycznia 2018 roku. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1083 z późn. zm.);
11. Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawców wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji przedmiotu umowy. Szczegółowe dane odnośnie wizji lokalnej zawarto w Rozdziale V SWZ pkt. 18. Zgodnie z treścią art. 226 ust.1 pkt. 18 ustawy Pzp Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli została złożona bez odbycia wizji lokalnej.
12. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej przed terminem podpisania umowy w wysokości 5 % ceny ofertowej brutto.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5568770,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5786255,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5568770,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Remontowo-Budowlana "Batorex" s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Monster-Bud Jacek Bator, Firma Invest-Bud Krzysztof Bator, Firma Remontowo-Budowlana "Batorex" Eugeniusz Bator
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5742058693
7.3.3) Ulica: Ks.Muznerowskiego 123
7.3.4) Miejscowość: Krzepice
7.3.5) Kod pocztowy: 42-160
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA "BATOREX" SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA "BATOREX" SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5568770,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-148.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Poprawa jakości danych ewidencji gruntów i budynków dla obrębów Borek, Gołkowice i Sierosławice należących do jednostki ewidencyjnej gminy Byczyna
- "REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH DRÓG POWIATOWYCH POWIATU KLUCZBORSKIEGO W ROKU 2025"
- Warsztaty wyjazdowe i stacjonarne
- Budowa lodowiska w gminie Kluczbork
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej na budowę kompleksu sportowego Orlik wraz z zagospodarowaniem terenu
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: rozbudowy, przebudowy i częściowej zmiany sposobu użytkowania budynku
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ul. Wołodyjowskiego na od ul. Żeromskiego do ul. Barbary oraz ul. Barbary na odcinku od ul. Wołodyjowskiego do ul. Zygmuntowskiej w m. Marki.
- Remont i przebudowa budynku Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie (CPV 45261213-0, 45261910-6, 45453000-7)
- Modernizacja obiektów sportowych - budowa zaplecza sportowego na stadionie sportowym Strzemieszyce w Dąbrowie Górniczej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.