Ogłoszenie z dnia 2024-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00568817/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYMIANA POSADZKI NA SALI GIMNASTYCZNEJ I NA ZAPLECZACH ZESPOŁU SZKÓŁ GASTRONOMICZNYCH, PRZY UL. KAMIENNEJ 86 WE WROCŁAWIU.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ GASTRONOMICZNYCH we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000184307
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kamienna 86
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-547
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.zsg@wroclawskaedukacja.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsg.wroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-12b5ec91-a00f-11ee-953e-c2ea26915e211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYMIANA POSADZKI NA SALI GIMNASTYCZNEJ I NA ZAPLECZACH ZESPOŁU SZKÓŁ GASTRONOMICZNYCH, PRZY UL. KAMIENNEJ 86 WE WROCŁAWIU.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12b5ec91-a00f-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00247692
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00568817
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 03/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 251238,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac w szczególności będzie obejmował:
1. Sala gimnastyczna:
1.1 ROBOTY ROZBIÓRKOWE I PRZYGOTOWAWCZE, UTYLIZACJA ODPADÓW
1.1.1 Zabezpieczenie przed uszkodzeniem elementów wewnętrznych sali gimnastycznej
oraz dróg transportowych przed uszkodzeniami na skutek prowadzenia robót
remontowych
1.1.2 Wyniesienie i zabezpieczenie wyposażenia sportowego i ogólnego z obszaru
prowadzonych robót oraz złożenie w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym
1.1.3 Zabezpieczenie przed uszkodzeniem elementów wewnętrznych sali gimnastycznej
przed uszkodzeniami na skutek prowadzenia robót remontowych 1.1.4 Zabezpieczenie kurtyny dzielącej salę gimnastyczna na części, na czas
prowadzenia robót remontowych
1.1.5 Demontaż słupków do siatkówki w sali gimnastycznej
1.1.6 Ostrożny demontaż, wyniesienie i zabezpieczenie drewnianych drabinek
gimnastycznych (uwaga: elementy przeznaczone do ponownego montażu)
1.1.7 Ostrożny demontaż, wyniesienie i zabezpieczenie osłon grzejnikowych z listew
drewnianych (uwaga: elementy przeznaczone do ponownego montażu)
1.1.8 Rozebranie cokołów przyściennych podłogi sportowej
1.1.9 Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych - rozebranie wierzchniej warstwy
posadzki sportowej
1.1.10 Rozebranie podłogi sportowej - poszycie
1.1.11 Rozebranie legarów podłogi sportowej
1.1.12 Segregacja, cięcie i załadunek odpadów po robotach rozbiórkowych do kontenerów
1.1.13 Podstawienie kontenerów wraz z wywozem i utylizacją odpadów - utylizacja w
koszcie Wykonawcy
1.2 Roboty do wykonania
1.2.1 Przygotowanie podłoża do montażu systemowej posadzki sportowej
1.2.2 Dostawa i montaż kompletnej posadzki sportowej, w tym: 1) folia, 2) podkładki
dystansowo-sprężyste, 3) podwójny krzyżowy ruszt z desek (legarów) o wymiarach
80x22 mm o rozstawie desek dolnych 50 cm, górnych 25 cm, 4) podwójne warstwy płyt
wiórowych grubości min. 12 mm
1.2.3 Dostawa i montaż kompletnej posadzki sportowej, w tym: 1) nawierzchnia z
wykładziny sportowej grubości min. 3,2 mm, 2) klej, sznur spawalniczy
Kolorystyka wykładziny linoleum - do zatwierdzenia próbek przez Zamawiającego:
─ obwód – amber/pomarańcz
─ boisko siatkówki – steel/ciemny szary
─ korytarze, szatnia, siłownia, magazynek – steel/ciemny szary
1.2.4 Dostawa i montaż kompletnej posadzki sportowej - listwy przyścienne systemowe
z drewna iglastego, kolor naturalny, malowane lakierem bezbarwnym z otworami
umożliwiającymi wentylację podłogi
1.2.5 Dostawa i montaż kompletnej posadzki sportowej - malowanie linii boisk – w 3
kolorach (2 boiska do siatkówki, 2 boiska do koszykówki, 1 boisko do badmintona),
zabezpieczenie linii boisk warstwą trudnościeralną
1.2.6 Klejenie wykładzin na przygotowanym podłożu. Klejenie listew profilowych -
montaż 2 sztuk nowych listew progowych w drzwiach na sali gimnastycznej
1.2.7 Roboty naprawcze po wymianie posadzki sportowej, np. uzupełnienie tynków
1.2.8 Wniesienie wyposażenia sportowego i ogólnego po zakończeniu robót
1.2.9 Dostawa i montaż nowych słupków do siatkówki, profesjonalne z miękkimi
osłonami – 4 szt. - uzgodnionych z Zamawiającym
1.2.10 Montaż odtworzeniowy uprzednio zdemontowanych drabinek drewnianych
gimnastycznych (bez renowacji powierzchni drewnianych)
1.2.11 Montaż odtworzeniowy uprzednio zdemontowanych drewnianych osłon
grzejników (bez renowacji powierzchni drewnianych)
1.2.12 Uporządkowanie dróg transportowych i naprawa ewentualnych uszkodzeń
2. Zaplecze Sali gimnastycznej:
2.1 ROBOTY ROZBIÓRKOWE I PRZYGOTOWAWCZE, UTYLIZACJA ODPADÓW
2.1.1 Zabezpieczenie przed uszkodzeniem elementów wewnętrznych budynku przed
uszkodzeniami na skutek prowadzenia prac remontowych - zabezpieczenie pomieszczeń
sąsiadujących z zakresem robót
2.1.2 Wyniesienie i zabezpieczenie mebli z szatni oraz wyposażenia sportowego siłowni
z obszaru prowadzonych robót na czas prowadzonych robót
2.1.3 Rozbiórka listew przyściennych PCW
2.1.4 Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych - ostrożne rozebranie /bez uszkodzenia
podłoża/ posadzki z linoleum. Naprawa podłoża w razie uszkodzenia.
2.1.5 Segregacja, cięcie i załadunek odpadów po robotach rozbiórkowych do
kontenerów
2.1.6 Podstawienie kontenerów wraz z wywozem i utylizacją odpadów - utylizacja w
koszcie wykonawcy
2.2 Roboty do wykonania
2.2.1 Przygotowanie podłoża po rozbiórce starej wykładziny do montażu systemowej
posadzki linoleum. Zakres prac zaznaczony na rysunku - Sala sportowa - rzut
2.2.2 Dostawa i montaż kompletnej posadzki linoleum, w tym: 1) wylewka wyrównująca
w zakresie do 5 mm, 2) montaż wykładziny, 3) spawanie wykładziny
2.2.3 Dostawa i montaż kompletnej posadzki linoleum, w tym: 1) wywinięcie cokołów
na ścianę 10 cm 2) akrylowanie cokołów
2.2.4 Klejenie wykładzin na przygotowanym podłożu. Klejenie listew profilowych -
montaż listew progowych w drzwiach w pomieszczeniach graniczących z posadzką
gresową
2.2.5 Roboty naprawcze po wymianie posadzki linoleum w zapleczu np. uzupełnienie
tynków, uzupełnienie ubytków malarskich podłogi
2.2.6 Wniesienie mebli z szatni oraz wyposażenia sportowego siłowni wraz z montażem
urządzeń siłowni, po zakończeniu robót. prace porządkowe
2.2.7 Uporządkowanie dróg transportowych i naprawa ewentualnych uszkodzeń
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych
45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi
45212290-5 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233515,5 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 371228,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233515,5 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SURDY SPORT „ Jakub Surdy"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383297575
7.3.3) Ulica: ul. Kielecka 5 / 27
7.3.4) Miejscowość: Będzin
7.3.5) Kod pocztowy: 42-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233515,5 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi serwisowe i naprawy pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu - 5 części
- Sukcesywne usługi pralnicze dla Areszt Śledczego we Wrocławiu
- "Świadczenie usług outsourcingu pracowniczego dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach - zadania"
- Usługa dostarczenia zapasowego łącza internetowego dla Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu na okres 36 miesięcy
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego Województwa Dolnośląskiego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- roboty budowlane
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.