Ogłoszenie z dnia 2023-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00026004/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-19
- 2022/BZP 00035240/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-26
- 2022/BZP 00036491/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie zagrody pokazowej i aklimatyzacyjnej w Mucznem od 01.02.2022 do 30.04.2023 r, Koszenie łąk i uprawa poletek żerowych w 2022 roku” w ramach projektu Kompleksowa Ochrona Żubra w Polsce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO STUPOSIANY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370014538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1A
1.5.2.) Miejscowość: Stuposiany
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-713
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134610010
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: stuposiany@krosno.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-stuposiany
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_stuposiany1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie zagrody pokazowej i aklimatyzacyjnej w Mucznem od 01.02.2022 do 30.04.2023 r, Koszenie łąk i uprawa poletek żerowych w 2022 roku” w ramach projektu Kompleksowa Ochrona Żubra w Polsce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f04d351c-6c83-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00247714
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00248242/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Utrzymanie zagrody pokazowej iaklimatyzacyjnej w Mucznem od01.02.2022 do 30.04.2023 r, Koszeniełąk i uprawa poletek żerowych w 2022roku” w ramach projektu KompleksowaOchrona Żubra w Polsce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie będzie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach projektu pn. „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce” w ramach działania 2.4 oś priorytetowa II, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Umowa nr UoD_POIS_02_04_00-00-0027_18-012.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00026004/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 270.1.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 89541,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
a. Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca realizację zadania pod nazwą: „Utrzymanie zagrody pokazowej i aklimatyzacyjnej w Mucznem od 01.02.2022 do 30.04.2023 r, Koszenie łąk i uprawa poletek żerowych w 2022 roku” w ramach realizacji projektu pn. „Kompleksowa Ochrona Żubra w Polsce”- 20 Działania związane z ochroną żubra w Nadleśnictwie Stuposiany obejmująca:
Utrzymanie zagrody pokazowej i aklimatyzacyjnej- prace w ramach ryczałtu:
1. Podawanie karmy żubrom w zagrodzie pokazowej i aklimatyzacyjnej (raz dziennie podanie określonej przez Zamawiającego ilości mieszanki paszowej w godzinach od 8:00 do 9:00)
2. Codzienny monitoring liczebności i stanu zdrowia żubrów.(codzienne sprawdzenie liczebności stada i stanu zdrowia żubrów, oraz informowanie Zamawiającego bezpośrednie o zauważonych nieprawidłowościach)
3. Podawanie wg. zaleceń lekarza weterynarii środków przeciw pasożytniczych.
4. Rozładunek karmy dla żubrów w ilości.(rozładunek karmy dla żubrów ze środków transportu i umieszczenie jej w miejscach przeznaczonych do przechowywania tj. magazyn paszowy i elewator na zboże.)
5. Transport karmy z miejsca przechowywania do miejsca karmienia.(transport i wyłożenie karmy w urządzeniach do podawania karmy żubrom w zagrodzie)
6. Opieka nad osobnikami chorymi przebywającymi w izolatkach.(podawanie zbilansowanej karmy i leków zgodnie z zaleceniami lekarza Weterynarii)
7. Wykonanie drobnych napraw urządzeń i infrastruktury w zagrodzie pokazowej i aklimatyzacyjnej.
8. Utrzymanie w sprawności ogrodzenia elektrycznego w zagrodzie.( codzienna kontrola działania ogrodzenia elektrycznego, obkaszanie)
9. Pomoc w przeprowadzeniu zabiegów zootechnicznych i weterynaryjnych.
10. Utrzymanie czystości na terenie zagrody pokazowej i aklimatyzacyjnej, oraz na parkingach przyzagrodowych.(codzienne zbieranie śmieci)
11. Koszenie trawy w części widokowej zagrody(Wokół platform widokowych oraz rowy i pobocza dwa razy w miesiącu od maja do listopada)
12. Kontrola stanu technicznego ogrodzenia zagrody w pierwszym dniu tygodnia i każdorazowo po wystąpieniu warunków atmosferycznych mogących powodować złamania drzew i uszkodzenie ogrodzenia.(obejście w każdy poniedziałek zewnętrznego ogrodzenia zagrody pokazowej i aklimatyzacyjnej)
13. Porządkowanie pozostałości karmy niezjedzonej przez żubry.(usuniecie z terenu zagrody we wskazane miejsce przez Zamawiającego resztek karmy nie zjedzonych przez żubry)
14. Gotowość interwencyjna Wykonawcy (stawienie się w zagrodzie pokazowej i aklimatyzacyjnej żubrów w czasie max. do 1 godz.), od zawiadomienia telefonicznego wykonanego przez Zamawiającego.
15. Uczestnictwo w naradach, spotkaniach i szkoleniach dotyczących zdrowia oraz hodowli żubrów.
Dodatkowe usługi związane z utrzymaniem zagrody pokazowej i aklimatyzacyjnej:
1. Przygotowanie, transport i podawanie karmy sezonowej:
• Zielonka w okresie od 15 maja do końca września.( zgodnie z zapotrzebowaniem pokarmowym żubrów - koszenie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, transport oraz umieszczenie karmy w urządzeniach do jej podawania)
• Gałęzie zgryzowe drzew( Oś, Wb ,Jw.) w okresie od 01.grudnia do końca marca.( zgodnie z zapotrzebowaniem pokarmowym żubrów -pozyskanie i transport gałęzi z miejsc wskazanych przez Zamawiającego, do zagrody pokazowej i aklimatyzacyjnej w Mucznem)
2. Uzupełnienie karmy w brogach paszowych w Leśnictwie Tarnawa i w zagrodzie pokazowej.(załadunek do brogów siana w balotach)
3. Transport i wyłożenie karmy w okresie zimy dla żubrów dziko żyjących.(transport buraków sianokiszonki i balotów z sianem)
4. Usuwanie i transport obornika w miejsce wskazane przez Zamawiającego. ( załadunek , transport i rozładunek obornika na polecenie Zamawiającego raz w miesiącu)
5. Na polecenie Zamawiającego odśnieżanie parkingów, dojazdu do magazynu paszowego i platform widokowych oraz platform widokowych.
6. Inne usługi nieprzewidziane a niezbędne do prawidłowego funkcjonowania zagrody.
Koszenie łąk:
Koszenie łąk w ilości 20 ha w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (zbiór biomasy i usunięcie w miejsce wskazane przez Zamawiającego)
Uprawa poletek żerowych:
Uprawa poletek żerowych w ilości 10 ha w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Przez uprawę poletka żerowego rozumie się zastosowanie: orki głębokiej, bronowania broną aktywną, wapnowania, nawożenia, siewu mieszanek traw i koniczyn (zgodnie z normami wysiewu, zabezpieczenie uprawy przed zjedzeniem siewu przez ptaki. W przypadku niezadowalających wschodów ponowny siew i bronowanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135992,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162540,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162540,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: C-Trans Paweł Czura ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6871781966
7.3.3) Ulica: ul. Nowowiejska 11/14
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-532
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135992,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi rolnicze - siew lucerny w Zakładzie Doświadczalnym ITP-PIB w Biebrzy oddział w Poznaniu
- Usługi rolnicze - siew kukurydzy w Zakładzie Doświadczalnym ITP-PIB w Biebrzy oddział w Falentach i w Poznaniu
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki rolno-łąkowej i łowieckiej na terenie Nadleśnictwa Drawsko w roku 2025
- Usługi rolnicze dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 6 części.
- Dostawa oraz montaż konstrukcji sadowniczej wraz z instalacją nawadniania i instalacją antyprzymrozkową
- wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Przytok w 2006 roku.
więcej: Usługi rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.