Ogłoszenie z dnia 2024-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie cateringu dla podopiecznych przebywających w Punkcie opieki dla osób z niepełnosprawnościami z Ukrainy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Toruniu
1.3.) Oddział zamawiającego: ROPS w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361502012
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bartkiewiczówny 93
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rops.torun.pl.
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rops.torun.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
realizacja zadań samorządu w zakresie polityki społecznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie cateringu dla podopiecznych przebywających w Punkcie opieki dla osób z niepełnosprawnościami z Ukrainy”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d19b3e24-e2ee-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00247716
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00089947/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.22 Świadczenie cateringu dla Podopiecznych przebywających w punkcie opieki dlaosób z niepełnosprawnościami z Ukrainy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Wystąpiła konieczność zapewnienia wyżywienia podopiecznym - zamawiający nie ma możliwości zabezpieczenia cateringu od lutego 2024 r. na podstawie umowy zawartej w wyniku przetargu nieograniczonego z uwagi na fakt, iż postępowanie, o którym mowa wyżej, zostało unieważnione. Zamawiający natychmiast po czynności unieważnienia wszczął kolejne postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego. Niemniej jednak obok prowadzonej procedury - zamawiający zobowiązany jest do zabezpieczenia wyżywienia na okres do rozstrzygnięcia tego postępowania przetargowego. Tym samym występuje sytuacja, w której zamawiający musi zapewnić natychmiastowe wykonanie zamówienia, od dnia 1 lutego 2024 r. i nie ma możliwości przeprowadzenia postępowania w innym trybie z uwagi na brak możliwości zachowania terminów dla procedur konkurencyjnych. Uzasadnienie znajduje się w dokumentacji postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Do.2781.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa w zakresie przygotowywania i dostaw całodziennego żywienia dla 52 osób obejmuje śniadanie, drugie śniadanie, obiad, podwieczorek i kolację dostarczanych do siedziby Zamawiającego w godzinach wskazanych w poniższych harmonogramie:
śniadanie oraz drugie śniadanie między godziną 7:00 a 8:00,
obiad, podwieczorek oraz kolacja między godziną 12:00 a 13:00.
Godziny dostaw całodziennego żywienia uzależnione są pory karmienia, tj:
- śniadanie 8:00-8:30
- drugie śniadanie 11:00-11:15
-obiad 13:00-13:30
- podwieczorek 16:00-16:30
- kolacja 18:00-18:30
5. Posiłki należy przygotowywać z uwzględnieniem zaleceń lekarskich i diet stosowanych w Punkcie opieki. Zamawiający żywienie opiera na następujących dietach:
a) dieta dla osób z nietolerancją laktozy – przeznaczona do miksowania
2-4,
b) dieta lekkostrawna dla osób karmionych butelką i łyżką - przeznaczona do miksowania 13-16,
c) dieta podstawowa – 29-31,
d) dieta cukrzycowa 3-5,
e) dieta lekkostrawna 4-6.
Ze względu na trwający proces terapeutyczny i możliwość zmiany diet w wyniku diagnoz liczby diet podane zostały w przedziałach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
15894200-3 - Posiłki gotowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Regionalny Ośrodek Edukacji Ekologicznej w Przysieku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8792636573
7.3.4) Miejscowość: Przysiek
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REGIONALNY OŚRODEK ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
REGIONALNY OŚRODEK ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181764 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-04INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa odczynników do cytometrii
- Dostawa materiałów zużywalnych do sprzętu medycznego (II)
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa budynku Centrum Aktywności Międzypokoleniowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Heweliusza 1-3 w Toruniu".
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem HIS AMMS, LIS Infomedica oraz ERP Infomedica .
- Dostawa odczynników do 2 szt. analizatorów markerów kardiologicznych AQT90 FLEX (Zadanie Nr 1) i odczynników do 2 szt. analizatorów parametrów krytycznych ABL 837 FLEXQ (Zadanie Nr 2).
- Dostawa zestawów do tracheotomii metodą GRIGGSA, cewników do odsysania i akcesoriów
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja konferencji, zapewnienie usług hotelarskich, restauracyjnych, sal konferencyjnych podczas Narady Kierowników Placówek Zagranicznych w dniach 6 - 12 lipca 2025 r.
- "Świadczenie usługi restauracyjnej"
- Usługa cateringu - przygotowania i dostawy wyżywienia dla 47 dzieci w wieku od 20 tygodnia do lat 3, które uczęszczają do Miejsko-Gminnego Żłobka w Łopusznie w roku 2025
- USŁUGA PRZYGOTOWYWANIA I DOSTARCZANIA POSIŁKÓW Z TYTUŁU ŻYWIENIA OSÓB ZATRZYMANYCH NA TERENIE DZIAŁANIA JEDNOSTEK POLICJI woj. PODLASKIEGO
- Zapewnienie usług cateringowych na potrzeby spotkań i konferencji organizowanych przez komórki organizacyjne w siedzibie MFiPR
- "Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy i Miasta Czerwionka - Leszczyny w okresie od marca 2025r. do lutego 2026r."
więcej: Posiłki gotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.