Ogłoszenie z dnia 2021-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00160627/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-26
- 2021/BZP 00171691/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-07
- 2021/BZP 00175573/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa i przebudowa budynku Ośrodka Kultury w Wierzawicach o część przeznaczoną dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej na części działki nr ewid. 1147/8 w Wierzawicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŻAJSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581732
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łukasza Opalińskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 240 62 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-lezajsk
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ Dodatkowo Zamawiający zamieszcza postępowanie na stronie internetowej Zamawiającego (BIP) https://uglezajsk.bip.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa i przebudowa budynku Ośrodka Kultury w Wierzawicach o część przeznaczoną dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej na części działki nr ewid. 1147/8 w Wierzawicach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87b63454-062e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247729
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001209/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa garażu dla OSP Wierzawice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1034455,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa i przebudowa budynku Ośrodka Kultury w Wierzawicach o część przeznaczoną dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej na części działki nr ewid. 1147/8 w Wierzawicach.
Zadanie obejmuje: Rozbudowę i przebudowę budynku Ośrodka Kultury w Wierzawicach na potrzeby remizy Ochotniczej Straży Pożarnej wraz z wewnętrznymi instalacjami wod.-kan, c.o., elektryczną i gazową oraz zewnętrzną instalacją gazową, wodną i kanalizacyjną. Projektuje się także zabezpieczenie istniejącej telekomunikacyjnej infrastruktury podziemnej, która przebiega pod projektowanym budynkiem.
Parametry budynku:
• DŁUGOŚĆ BUDYNKU 16,62 m
• SZEROKOŚĆ BUDYNKU 13,88m
• WYSOKOŚĆ BUDYNKU 13,07 m
• ILOŚĆ KONDYGNACJI NADZIEMNYCH 2 (parter + poddasze)
• KUBATURA BUDYNKU 1550 m3
• POWIERZCHNIA ZABUDOWY 187,23m2
• POWIERZCHNIA UŻYTKOWA 236,23m2
• RZĘDNA POSADZKI PRZYZIEMIA 177,52m n.p.m..
Roboty budowlane:
- Roboty przygotowawcze i ziemne
- Roboty betonowe
- Roboty murowe
- Konstrukcje i pokrycie dachu
- Izolacje
- Posadzki, warstwy podbudowy
- Tynki wewnętrzne i okładziny
- Stolarka okienna i drzwiowa
- Roboty pozostałe
- Zagospodarowanie terenu
Roboty sanitarne:
- budowa instalacji zimnej i ciepłej wody użytkowej wraz bateriami
- budowa kanalizacji sanitarnej wraz z białym montażem
- budowa instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami i niezbędną armaturą,
- budowa instalacji gazowej,
- montaż kotła gazowego z zamkniętą komorą spalania wraz z osprzętem,
- budowa zewnętrznej instalacji wodociągowej,
- budowa zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej,
- budowa zewnętrznej instalacji gazowej,
Roboty elektryczne:
- Instalacje WLZ i rozdzielnice budynkowe
- Instalacja oświetleniowa,
- Instalacja gniazdowa,
- Instalacja odgromowa i uziom otokowego,
- Pomiary i sprawdzenia
Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych.
Minimalny zakres realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 70%.
Szczegółowy zakres robót określa:
1) Dokumentacja projektowa,
2) Przedmiary robót,
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
Rozwiązania równoważne:
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia lub załącznikach norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". Wszystkie kryteria i cechy opisane w normach, ocenach technicznych, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych wyznaczają minimalne standardy, które musi spełnić oferowany produkt lub usługa.
Określone w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, ST typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia równoważne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu).
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
Dokładny zakres zadania oraz inne informacje niezbędne do wyceny robót przedstawia dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów do zgłoszenia zakończenia robót (protokoły, inwentaryzację powykonawczą, obmiar robót, dziennik budowy, świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu, aprobaty, certyfikaty i deklaracje zgodności na wbudowane materiały, kartę przekazania odpadów, instrukcja p.poż).
Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).
Wykonawca zobowiązany jest do oddania inwestycji w stanie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (w tym dostarczenie gaśnic wraz z montażem i prawidłowe oznakowanie dróg ewakuacyjnych, hydrantów zewnętrznych i wewnętrznych oraz opracowanie planu ewakuacji).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1116567,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1304103,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1116567,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Handlowo-Usługowy Kazimierz Szewczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8651373284
7.3.3) Ulica: Jeżowe 382 A
7.3.4) Miejscowość: Jeżowe
7.3.5) Kod pocztowy: 37-430
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Handlowo-Usługowy Kazimierz Szewczyk
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Handlowo-Usługowy Kazimierz Szewczyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1116567,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 302 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- Dostawa podłoży do posiewów krwi i innych płynów ustrojowych wraz z dzierżawą aparatu
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla robót w ramach zadania pn. Rozbudowa budynku Przychodni Specjalistycznej wraz z infrastrukturą techniczną SP ZOZ w Leżajsku
- Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych
- Nadbudowa i przebudowa budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Leżajsku - etap I
- Przebudowa budynku mieszkalno - usługowego w Piskorowicach
- Remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją i grysami oraz mieszanką mineralno-asfaltową w roku 2025 cz.1
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i doposażenie Domu Kultury w Komarowie-Osadzie
- PRZEBUDOWA BUDYNKU "B" - REMONT I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU PEDIATRYCZNEGO VI ENDOKRYNOLOGICZNO-DIABETOLOGICZNEGO
- SZP/243-109/2025 Remont częściowy Domu Studenckiego T-15 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Wittiga 6 we Wrocławiu
- Przebudowa ulicy Pułaskiego i Bema w Sopocie.
- Remont pomieszczeń 39, 59 i 62 budynku biurowego "A" w Poznaniu przy ul. Forteczna 12
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko-Orlik 2012 przy ul. Słonecznej w Mykanowie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.