Ogłoszenie z dnia 2024-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
najem, podłączenie, uruchomieniem i obsługę posiadanej przez Wykonawcę kontenerowej kotłowni
olejowo-gazowej o mocy 1680 kW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Milickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021370427
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grzybowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Milicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mcm-szpital.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcm-milicz.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
najem, podłączenie, uruchomieniem i obsługę posiadanej przez Wykonawcę kontenerowej kotłowniolejowo-gazowej o mocy 1680 kW
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-131267f1-e30c-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00247748
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający w związku z brakiem środków finansowych pomimo dokumentów potwierdzających możliwość wybudowania we własnym zakres kotłowni - jako zapasowego źródła ciepła i produkcji ciepłej wody. Do dnia 30.06.2024r . obowiązuje umowa zawarta w wyniku postępowania konkurencyjnego . W związku z wysokimi kosztami ogrzewania olejowego Zamawiający podjął decyzję przeprowadzeniu procedury na dostawę gazu do ogrzewania szpitala, ze względu na brak środków finansowych, przedłużających się procedur na dostawę gazu brak jest możliwości wykonania robót, polegających na wykonaniu kotłowni zgodnie z posiadaną dokumentacją . do czasy wykonania kotłowni przez szpital istnieje konieczność zabezpieczenia potrzeb szpital w ogrzewanie do czasu zakończenia robót budowalnych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
najem, podłączenie, uruchomieniem i obsługę posiadanej przez Wykonawcę kontenerowej kotłowni
olejowo-gazowej o mocy 1680 kW
4.5.3.) Główny kod CPV: 44621200-1 - Kotły grzewcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nomar Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8982241932,
7.3.3) Ulica: ul. Belwederczyków 29
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-688
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1,000000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z MILICZA
- Przebudowa drogi w miejscowości Wziąchowo Wielkie
- Dowóz oraz opieka nad uczniami w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Milicz do szkół podsta. oraz ośrodków edukacyjnych, w roku szkolnym: 02.01-27.06.2025 oraz 02.09-31.12.2025 r.
- "Ubezpieczenie Powiatu Milickiego oraz podległych jednostek organizacyjnych"
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Tworzymirki Górne, gmina Milicz
więcej: przetargi w Miliczu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.