Ogłoszenie z dnia 2022-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00188522/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-01
- 2022/BZP 00196785/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i zakup paliw dla ZUKiM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Lubartowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430731222
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skrobów-Kolonia 104
1.5.2.) Miejscowość: Lubartów
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: (81) 855 30 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zukimskrobow@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zukim.gmina-lubartow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zukimlubartow.bip.lubelskie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i zakup paliw dla ZUKiM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc0b7d3f-dfef-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00247798
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00158263/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa i zakup paliw dla ZUKiM
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00188522/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DTR.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 216166,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2.1. część 1 zamówienia - „Zakup benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95”, której zakres obejmuje:1) Przedmiotem zamówienia jest zakup w formie bezgotówkowej benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95 do urządzeń będących w użytkowaniu Zakładu Usług Komunalnych i Mieszkaniowych w Lubartowie.
2) Zakres zamówienia obejmuje zakup i tankowanie z dystrybutorów na stacji paliw do przystosowanych do przewozu paliwa kanistrów, będących własnością Zamawiającego.
3) Szacowane podstawowe zapotrzebowanie na zakup benzyny bezołowiowej 95 ogółem: 800 litrów.
4) Wskazana ilość jest przewidywanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji umowy, oszacowanym na podstawie zapotrzebowania z roku ubiegłego. Określona wyżej ilość paliwa może ulec zmianie w zależności od kształtowania się bieżących potrzeb Zamawiającego. W przypadku nie zakupienia przez Zamawiającego zaplanowanych ilości paliw Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczenia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia szacowanej ilości paliwa w zakresie podstawowym o 30%.
5) Wykonawca gwarantuje jakość paliwa zgodną z aktualnie obowiązującymi normami PN-EN 228+A1:2017-06 (lub równoważnej). Wykonawca przedstawi dokumenty i świadectwa jakościowe paliw na każde żądanie Zamawiającego.
6) Bezgotówkowy zakup paliwa odbywać się będzie na podstawie dowodu wydania paliwa (WZ) zawierającego: datę zakupu, ilość i rodzaj paliwa, imię i nazwisko dokonującego zakupu, cenę jednostkową brutto (cena detaliczna) obowiązującą na stacji paliw w dniu zakupu (tankowania), cenę jednostkową brutto z zastosowanym opustem, wartość brutto z zastosowanym opustem.
7) Zamawiający przedłoży Wykonawcy zamówienia wykaz osób upoważnionych do zakupu paliwa.
8) Wykonawcy przysługuje za realizację przedmiotu umowy w zakresie zakupu benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95 wynagrodzenie po cenach jednostkowych brutto na dystrybutorze w stacji paliw w dniu pobrania paliwa, z uwzględnieniem udzielonego opustu cenowego, na podstawie faktur wystawianych raz w miesiącu na ostatni dzień miesiąca kalendarzowego.
9) Rozliczenie przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie faktycznie odebranej ilości paliwa.
4.2.3 Przedmiot zamówienia obejmuje w zakresie podstawowym szacuje się zakup:
Ilość benzyny bezołowiowej 95 w litrach: 800
4.2.4 Minimalna ilość paliwa, jaka zostanie zakupiona przez Zamawiającego: Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia o 30% szacowanej ilości paliwa w zakresie podstawowym wskazanym w pkt. 4.2.3
4.2.5. Zamawiający wymaga, aby paliwa spełniały wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2017 r., poz. 247) oraz być zgodne z normami:
- PN-EN 228+A1:2017-06 (lub równoważną) - dotyczy benzyny bezołowiowej,
4.2.6. W trakcie trwania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrywkowej weryfikacji jakości paliw, które będzie wykonane przez certyfikowane laboratorium analityczne.
4.2.7. Tankowanie benzyny bezołowiowej 95 odbywać się będzie w stacji paliw stanowiących własność Wykonawcy lub z którymi Wykonawca podpisał stosowne umowy - wskazanej w Formularzu ofertowym Załącznik Nr 2 do SWZ.
Odległość stacji paliw którą Wykonawca wskaże w ofercie nie może być większa niż 10 km od siedziby Zamawiającego zmierzona najkrótszą drogą - o nawierzchniach asfaltowych. Stacja paliw musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie - w brzmieniu zgodnie z załącznikiem do obwieszczenia Ministra Gospodarki z dnia 14 sierpnia 2014 r. (Dz. U. poz. 1853).
4.2.8. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia dokonywane będą w formie bezgotówkowej w złotych polskich.
4.2.9. Każde tankowanie/dostawa potwierdzona będzie dokumentem WZ lub innym dowodem wydania z podaniem daty tankowania/dostawy, ilości paliwa, rodzaju pojazdu z numerem rejestracyjnym.
4.2.10. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne".
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.5.) Wartość części: 4483,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2.2. część 2 zamówienia – „Dostawa oleju napędowego”, której zakres obejmuje:1) Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa oleju napędowego do zbiornika o pojemności 2500 l, zlokalizowanego na terenie oczyszczalni ścieków w m. Skrobów-Kolonia, Gmina Lubartów.
2) Zakres zamówienia obejmuje zakup i sukcesywną dostawę oleju napędowego w podstawowej ilości około 30 000 litrów do zbiornika zlokalizowanego na terenie oczyszczalni ścieków w m. Skrobów-Kolonia. Wskazana ilość jest przewidywanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji umowy, oszacowanym na podstawie zapotrzebowania z roku ubiegłego. Określona wyżej ilość paliwa może ulec zmianie w zależności od kształtowania się bieżących potrzeb Zamawiającego. W przypadku nie zakupienia przez Zamawiającego zaplanowanych ilości paliw Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczenia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia szacowanej ilości paliwa w zakresie podstawowym o 30%.
3) Zamawiający dysponuje zbiornikiem na olej napędowy o pojemności 2 500 litrów.
4) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć paliwo o jakości i parametrach (składzie) zgodnych z przepisami prawa, w szczególności odpowiadających normie PN-EN 590+A1:2017-06 „lub równoważne". Olej napędowy powinien spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015 poz. 1680 z późn. zm.).
5) Na wniosek Zamawiającego, do każdej dostawy paliwa, stanowiącego przedmiot zamówienia, Wykonawca dostarczy dokument dotyczący jakości danej partii paliwa, w szczególności świadectwo jakości w oryginale lub potwierdzonej kopii, list przewozowy wydany przez magazyn (skład podatkowy) zawierający datę i godzinę załadunku, numer rejestracyjny cysterny dostarczającej paliwo, nazwisko kierowcy dokonującego załadunku cysterny.
6) Dostawy odbywać się będą na podstawie bieżących potrzeb Zamawiającego nie częściej niż 2 razy w miesiącu. Olej napędowy będzie wykorzystywany tylko i wyłącznie do celów własnych Zamawiającego.
7) Zamawiający wymaga realizacji dostaw przez Wykonawcę autocysterną wyposażoną w pompę lub dystrybutor (legalizowane urządzenia pomiarowe mierzące ilość zrzutu paliwa do zbiornika magazynowego), spełniający wymagania obowiązującego prawa, w szczególności Ustawy z dnia 11 maja 2001 r. Prawo o miarach (Dz. U. z 2021 r. poz. 2068. z późn. zm.) oraz przepisów dotyczących transportu paliw ciekłych.
8) Dostawa będzie zrealizowana przez Wykonawcę najpóźniej w ciągu 24 godzin od telefonicznego lub e- mailowego zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.
9) Odbiór dostarczonego przez Wykonawcę, do zbiornika paliwa oleju napędowego będzie realizowany w godzinach pracy zakładu: od 7.00 do 15.00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i zostanie każdorazowo potwierdzony przez osoby uprawnione przez Zamawiającego. Dopuszcza się zmianę powyższej zasady po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.
10) Rozliczenie pobranego paliwa odbywać się będzie na podstawie faktur wystawianych raz w miesiącu. Faktura musi zawierać: datę dostawy, rodzaj i ilość dostarczonego paliwa, cenę jednostkową netto za 1 l paliwa, komunikat cenowy producenta paliwa o zmianie ceny obowiązującej w dniu dostawy. Termin płatności 21 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
11) Wykonawcy przysługuje za realizację przedmiotu umowy w zakresie dostaw oleju napędowego wynagrodzenie a podstawą ustalenia przez Wykonawcę aktualnej ceny oleju napędowego będzie cena jednostkowa zł netto producenta oleju napędowego z dnia dostawy oleju napędowego Zamawiającemu zwiększona o procentowy wskaźnik - wyliczony przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym Wykonawcy stanowiącym załącznik nr 2 SWZ.
12) Rozliczenie przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie faktycznie dostarczonej i odebranej ilości paliwa.
4.2.3 Przedmiot zamówienia obejmuje w zakresie podstawowym szacuje się zakup:
Ilość oleju napędowego w litrach: 30 000
4.2.4 Minimalna ilość paliwa, jaka zostanie zakupiona przez Zamawiającego: Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia o 30% szacowanej ilości paliwa w zakresie podstawowym wskazanym w pkt. 4.2.3
4.2.5. Zamawiający wymaga, aby paliwa spełniały wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2017 r., poz. 247) oraz być zgodne z normami:
- PN-EN 590+A1:2017-06 (lub równoważną) - dotyczy oleju napędowego.
4.2.6. W trakcie trwania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrywkowej weryfikacji jakości paliw, które będzie wykonane przez certyfikowane laboratorium analityczne.
4.2.8. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia dokonywane będą w formie bezgotówkowej w złotych polskich.
4.2.9. Każde tankowanie/dostawa potwierdzona będzie dokumentem WZ lub innym dowodem wydania z podaniem daty tankowania/dostawy, ilości paliwa, rodzaju pojazdu z numerem rejestracyjnym.
4.2.10. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne".
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 211682,92 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawa i zakup paliw dla ZUKiM”- znak sprawy: DTR.271.2.2022; część 1 zamówienia - „Zakup benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95”, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnił część 1 zamówienia z uwagi na fakt, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawa i zakup paliw dla ZUKiM”- znak sprawy: DTR.271.2.2022; część 1 zamówienia - „Zakup benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95”, złożono jedną ofertę MBX Sp. z o.o., ul. Hutnicza 3, 20-218 Lublin, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3, 4 i 6 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETROJET SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962909473
7.3.3) Ulica: KIESZEK 52
7.3.4) Miejscowość: PIONKI
7.3.5) Kod pocztowy: 26-670
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Opracowanie dokumentacji technicznej na wykonanie ogrodów deszczowych oraz zaplanowanie rozwiązań przechwytujących wodę deszczową na zielonych terenach rekreacyjno-sportowych Lubartowa
- Opracowanie dokumentacji technicznej budowy ulicy bez nazwy, bocznej ulicy Wierzbowej w Lubartowie, wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Opracowanie planu ogólnego dla gminy Lubartów
- Budowa ścieżki rowerowej wraz z obiektami powiązanymi w obrębie chodnika po zachodniej stronie ciągu ulic Słowackiego, Rynek I, Lubelska w Lubartowie w ramach projektu: "Mobilny Lubartów"
- Budowa boiska do gry w bule (petanque) w Parku Miejskim w Lubartowie
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja kilkudniowych wyjazdów edukacyjnych w roku 2025 dla uczestników projektu pn. "Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie."
- Dostawa materiałów i usług dla potrzeb bieżącego utrzymania przejezdności dróg o nawierzchni nieulepszonej w 2025/2026 roku
- Zorganizowanie 2 dniowego wyjazdowego spotkania integracyjnego z okazji Dnia Rodzicielstwa zastępczego dla 115 osób, do Energylandii Zator w ramach projektu pn. ,,Rodzina w Centrum"
- Usługa kompleksowej organizacji międzyregionalnego spotkania Zespołów ds. rewitalizacji
- Zakup oleju napędowego i benzyny dla pojazdów, maszyn i urządzeń Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Krotoszynie
- Organizacja wyjazdowych warsztatów socjoterapeutycznych 2025 w ramach projektu pn. Aktywna integracja w powiecie złotoryjskim
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.