eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrybówDostawy wraz z dostarczeniem artykułów spożywczych dla Miejskiego Centrum Kultury, Czytelnictwa i Edukacji w Grybowie - dla potrzeb Działu Stołówki - na 2022 rok



Ogłoszenie z dnia 2021-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy wraz z dostarczeniem artykułów spożywczych dla Miejskiego Centrum Kultury, Czytelnictwa i Edukacji w Grybowie - dla potrzeb Działu Stołówki - na 2022 rok

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE CENTRUM KULTURY, CZYTELNICTWA I EDUKACJI W GRYBOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369087370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 7

1.5.2.) Miejscowość: Grybów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-330

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 445-03-80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: stolowka@grybow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grybow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy wraz z dostarczeniem artykułów spożywczych dla Miejskiego Centrum Kultury, Czytelnictwa i Edukacji w Grybowie - dla potrzeb Działu Stołówki - na 2022 rok

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1a2c0e3-3686-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247903

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002852/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa wraz z dostarczeniem artykułów spożywczych dla potrzeb działu Stołówki na rok 2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.malopolska.pl/mckciegrybow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z klauzulami zawartymi w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MCKCiE.D.26.01.01.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 17

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna Dostawa wraz z dostarczaniem artykułów spożywczych dla Miejskiego Centrum Kultury, Czytelnictwa i Edukacji w Grybowie dla potrzeb Działu Stołówka w asortymencie i ilościach podanych w załączniku numer 2 do niniejszej SWZ: Pakiet nr 1 – Pieczywa i wyroby piekarskie. Pozostały opis przedmiotu zawiera SWZ z załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wartości umowy w granicach +/- 50 % (prawo opcji) określonej w par. 6 ust.1. projektu umowy. Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia w określonej powyżej granicy. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje wykonanie umowy na poziomie 50% wartości umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 100% - sposób oceny – minimalizacja, punkty za cenę oblicza się przyjmując za podstawę najniższą cenę oferty przypisując jej 100 pkt., punkty za pozostałe ceny ofertowe oblicza się ze wzoru:A =cena oferty najniższa/cena badanej oferty*100
4. Wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia jest dostawą powszechnie dostępną
o ustalonych standardach jakościowych i został szczegółowo opisany w Załączniku nr 4a-e SWZ (Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego). Zamawiający opisując przedmiot zamówienia określił, że Wykonawca sporządzając ofertę jest obowiązany w łącznej cenie brutto oferty uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz inne, mające wpływ na ostateczną cenę, składniki niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
W cenie ujęte są koszty transportu, dostawy i jego ryzyka. Dostawa dotyczy artykułów żywnościowych, które będą bezpośrednio zużyte do posiłków, więc realizacja zamówienia nie niesie za sobą kosztów cyklu życia produktu. W całym okresie realizacji Zamawiający nie ponosi dodatkowych kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny jako jedynego kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna Dostawa wraz z dostarczaniem artykułów spożywczych dla Miejskiego Centrum Kultury, Czytelnictwa i Edukacji w Grybowie dla potrzeb Działu Stołówka w asortymencie i ilościach podanych w załączniku numer 2 do niniejszej SWZ : Pakiet nr 2 - Warzywa i owoce. Pozostały opis przedmiotu zawiera SWZ z załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wartości umowy w granicach +/- 50 % (prawo opcji) określonej w par. 6 ust.1. projektu umowy. Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia w określonej powyżej granicy. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje wykonanie umowy na poziomie 50% wartości umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 100% - sposób oceny – minimalizacja, punkty za cenę oblicza się przyjmując za podstawę najniższą cenę oferty przypisując jej 100 pkt., punkty za pozostałe ceny ofertowe oblicza się ze wzoru:A =cena oferty najniższa/cena badanej oferty*100
4. Wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia jest dostawą powszechnie dostępną
o ustalonych standardach jakościowych i został szczegółowo opisany w Załączniku nr 4a-e SWZ (Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego). Zamawiający opisując przedmiot zamówienia określił, że Wykonawca sporządzając ofertę jest obowiązany w łącznej cenie brutto oferty uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz inne, mające wpływ na ostateczną cenę, składniki niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
W cenie ujęte są koszty transportu, dostawy i jego ryzyka. Dostawa dotyczy artykułów żywnościowych, które będą bezpośrednio zużyte do posiłków, więc realizacja zamówienia nie niesie za sobą kosztów cyklu życia produktu. W całym okresie realizacji Zamawiający nie ponosi dodatkowych kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny jako jedynego kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna Dostawa wraz z dostarczaniem artykułów spożywczych dla Miejskiego Centrum Kultury, Czytelnictwa i Edukacji w Grybowie dla potrzeb Działu Stołówka w asortymencie i ilościach podanych w załączniku numer 2 do niniejszej SWZ : Pakiet nr 3 – Jaja kurze. Pozostały opis przedmiotu zawiera SWZ z załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wartości umowy w granicach +/- 50 % (prawo opcji) określonej w par. 6 ust.1. projektu umowy. Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia w określonej powyżej granicy. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje wykonanie umowy na poziomie 50% wartości umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 100% - sposób oceny – minimalizacja, punkty za cenę oblicza się przyjmując za podstawę najniższą cenę oferty przypisując jej 100 pkt., punkty za pozostałe ceny ofertowe oblicza się ze wzoru:A =cena oferty najniższa/cena badanej oferty*100
4. Wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia jest dostawą powszechnie dostępną
o ustalonych standardach jakościowych i został szczegółowo opisany w Załączniku nr 4a-e SWZ (Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego). Zamawiający opisując przedmiot zamówienia określił, że Wykonawca sporządzając ofertę jest obowiązany w łącznej cenie brutto oferty uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz inne, mające wpływ na ostateczną cenę, składniki niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
W cenie ujęte są koszty transportu, dostawy i jego ryzyka. Dostawa dotyczy artykułów żywnościowych, które będą bezpośrednio zużyte do posiłków, więc realizacja zamówienia nie niesie za sobą kosztów cyklu życia produktu. W całym okresie realizacji Zamawiający nie ponosi dodatkowych kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny jako jedynego kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna Dostawa wraz z dostarczaniem artykułów spożywczych dla Miejskiego Centrum Kultury, Czytelnictwa i Edukacji w Grybowie dla potrzeb Działu Stołówka w asortymencie i ilościach podanych w załączniku numer 2 do niniejszej SWZ: Pakiet nr 4 – Pierogi i uszka. Pozostały opis przedmiotu zawiera SWZ z załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wartości umowy w granicach +/- 50 % (prawo opcji) określonej w par. 6 ust.1. projektu umowy. Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia w określonej powyżej granicy. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje wykonanie umowy na poziomie 50% wartości umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: B.1. cena – 60% - sposób oceny – minimalizacja, punkty za cenę oblicza się przyjmując za podstawę najniższą cenę oferty przypisując jej 60 pkt., punkty za pozostałe ceny ofertowe oblicza się ze wzoru :A = cena oferty najniższa/cena badanej oferty*100*60%
B.2. jakość – 40%
Kryterium „jakości” zamawiający przyznał wagę 40 pkt odpowiadającej 40% ogólnej oceny oferty. Zamawiający podzielił kryterium „jakości” na mniejsze elementy nazywane „podkryteriami". Jako „podkryteria” wskazane zostały te cechy produktu, które można wyodrębnić i ocenić przy pomocy zmysłów człowieka. Każdemu z „podkryteriów” przyznano wagę punktów sumującą się do 40 punktów.
I tak: 1/ Smak – od 0 do 25 pkt,
2/ Konsystencja – od 0 do 10 pkt,
3/ Wygląd zewnętrzny – od 0 do 5 pkt.
Jeżeli w określonym „podkryterium” parametrze wszystkie przedstawione do oceny produkty są jednakowe i nie można wskazać produktów lepszych i gorszych, to wszystkim ofertom - Wykonawcom przyznawana jest maksymalna liczba punktów. Jeżeli możliwe jest zróżnicowanie przedstawionych do oceny produktów w zakresie określonego „podkryterium”, to wskazuje się produkt najlepszy, któremu przyznaje się maksymalną liczbę punktów oraz produkt najgorszy, któremu przyznaje się „0” punktów. Produktom ocenionym jako gorsze od najlepszego i lepsze od najgorszego, przyznaje się liczbę punktów pośrednią pomiędzy „0” a liczbą maksymalną.
Ocena jakości dokonywana jest poprzez degustację przedstawionych przez Wykonawców produktów. Wykonawca zobowiązany jest wraz ofertą dostarczyć do biura Stołówki Miejskiej przy ul. Ogrodowej 4 próbki produktów według formularza asortymentowo-cenowego. Pakiet nr 4 podlegających ocenie. Co do zasady powinny to być kompletne opakowania.
Jeżeli produkt nie występuje w oryginalnym opakowaniu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć próbki produktów spożywczych wielkości od 100 do 150 gramów. Produkt powinien być zaopatrzony w etykietę umożliwiającą identyfikację nazwy handlowej i nazwy producenta. Za dostarczone na degustację – ocenę jakości produkty żywnościowe Wykonawca zobowiązany jest wystawić zamawiającemu rachunek lub fakturę VAT według cen jednostkowych zawartych w ofercie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna Dostawa wraz z dostarczaniem artykułów spożywczych dla Miejskiego Centrum Kultury, Czytelnictwa i Edukacji w Grybowie dla potrzeb Działu Stołówka w asortymencie i ilościach podanych w załączniku numer 2 do niniejszej SWZ: Pakiet nr 5 - Owoce i warzywa przetworzone, ryby mrożone. Pozostały opis przedmiotu zawiera SWZ z załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wartości umowy w granicach +/- 50 % (prawo opcji) określonej w par. 6 ust.1. projektu umowy. Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia w określonej powyżej granicy. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje wykonanie umowy na poziomie 50% wartości umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 100% - sposób oceny – minimalizacja, punkty za cenę oblicza się przyjmując za podstawę najniższą cenę oferty przypisując jej 100 pkt., punkty za pozostałe ceny ofertowe oblicza się ze wzoru:A =cena oferty najniższa/cena badanej oferty*100
4. Wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia jest dostawą powszechnie dostępną
o ustalonych standardach jakościowych i został szczegółowo opisany w Załączniku nr 4a-e SWZ (Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego). Zamawiający opisując przedmiot zamówienia określił, że Wykonawca sporządzając ofertę jest obowiązany w łącznej cenie brutto oferty uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz inne, mające wpływ na ostateczną cenę, składniki niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
W cenie ujęte są koszty transportu, dostawy i jego ryzyka. Dostawa dotyczy artykułów żywnościowych, które będą bezpośrednio zużyte do posiłków, więc realizacja zamówienia nie niesie za sobą kosztów cyklu życia produktu. W całym okresie realizacji Zamawiający nie ponosi dodatkowych kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny jako jedynego kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna Dostawa wraz z dostarczaniem artykułów spożywczych dla Miejskiego Centrum Kultury, Czytelnictwa i Edukacji w Grybowie dla potrzeb Działu Stołówka w asortymencie i ilościach podanych w załączniku numer 2 do niniejszej SWZ: Pakiet nr 6 - Mleko oraz wyroby mleczarskie. Pozostały opis przedmiotu zawiera SWZ z załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wartości umowy w granicach +/- 50 % (prawo opcji) określonej w par. 6 ust.1. projektu umowy. Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia w określonej powyżej granicy. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje wykonanie umowy na poziomie 50% wartości umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 100% - sposób oceny – minimalizacja, punkty za cenę oblicza się przyjmując za podstawę najniższą cenę oferty przypisując jej 100 pkt., punkty za pozostałe ceny ofertowe oblicza się ze wzoru:A =cena oferty najniższa/cena badanej oferty*100
4. Wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia jest dostawą powszechnie dostępną
o ustalonych standardach jakościowych i został szczegółowo opisany w Załączniku nr 4a-e SWZ (Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego). Zamawiający opisując przedmiot zamówienia określił, że Wykonawca sporządzając ofertę jest obowiązany w łącznej cenie brutto oferty uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz inne, mające wpływ na ostateczną cenę, składniki niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
W cenie ujęte są koszty transportu, dostawy i jego ryzyka. Dostawa dotyczy artykułów żywnościowych, które będą bezpośrednio zużyte do posiłków, więc realizacja zamówienia nie niesie za sobą kosztów cyklu życia produktu. W całym okresie realizacji Zamawiający nie ponosi dodatkowych kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny jako jedynego kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna Dostawa wraz z dostarczaniem artykułów spożywczych dla Miejskiego Centrum Kultury, Czytelnictwa i Edukacji w Grybowie dla potrzeb Działu Stołówka w asortymencie i ilościach podanych w załączniku numer 2 do niniejszej SWZ: Pakiet nr 7 – Przyprawy. Pozostały opis przedmiotu zawiera SWZ z załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wartości umowy w granicach +/- 50 % (prawo opcji) określonej w par. 6 ust.1. projektu umowy. Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia w określonej powyżej granicy. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje wykonanie umowy na poziomie 50% wartości umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 100% - sposób oceny – minimalizacja, punkty za cenę oblicza się przyjmując za podstawę najniższą cenę oferty przypisując jej 100 pkt., punkty za pozostałe ceny ofertowe oblicza się ze wzoru:A =cena oferty najniższa/cena badanej oferty*100
4. Wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia jest dostawą powszechnie dostępną
o ustalonych standardach jakościowych i został szczegółowo opisany w Załączniku nr 4a-e SWZ (Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego). Zamawiający opisując przedmiot zamówienia określił, że Wykonawca sporządzając ofertę jest obowiązany w łącznej cenie brutto oferty uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz inne, mające wpływ na ostateczną cenę, składniki niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
W cenie ujęte są koszty transportu, dostawy i jego ryzyka. Dostawa dotyczy artykułów żywnościowych, które będą bezpośrednio zużyte do posiłków, więc realizacja zamówienia nie niesie za sobą kosztów cyklu życia produktu. W całym okresie realizacji Zamawiający nie ponosi dodatkowych kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny jako jedynego kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna Dostawa wraz z dostarczaniem artykułów spożywczych dla Miejskiego Centrum Kultury, Czytelnictwa i Edukacji w Grybowie dla potrzeb Działu Stołówka w asortymencie i ilościach podanych w załączniku numer 2 do niniejszej SWZ: Pakiet nr 8 – Woda mineralna, soki i inne napoje. Pozostały opis przedmiotu zawiera SWZ z załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15980000-1 - Napoje bezalkoholowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wartości umowy w granicach +/- 50 % (prawo opcji) określonej w par. 6 ust.1. projektu umowy. Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia w określonej powyżej granicy. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje wykonanie umowy na poziomie 50% wartości umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 100% - sposób oceny – minimalizacja, punkty za cenę oblicza się przyjmując za podstawę najniższą cenę oferty przypisując jej 100 pkt., punkty za pozostałe ceny ofertowe oblicza się ze wzoru:A =cena oferty najniższa/cena badanej oferty*100
4. Wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia jest dostawą powszechnie dostępną
o ustalonych standardach jakościowych i został szczegółowo opisany w Załączniku nr 4a-e SWZ (Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego). Zamawiający opisując przedmiot zamówienia określił, że Wykonawca sporządzając ofertę jest obowiązany w łącznej cenie brutto oferty uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz inne, mające wpływ na ostateczną cenę, składniki niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
W cenie ujęte są koszty transportu, dostawy i jego ryzyka. Dostawa dotyczy artykułów żywnościowych, które będą bezpośrednio zużyte do posiłków, więc realizacja zamówienia nie niesie za sobą kosztów cyklu życia produktu. W całym okresie realizacji Zamawiający nie ponosi dodatkowych kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny jako jedynego kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna Dostawa wraz z dostarczaniem artykułów spożywczych dla Miejskiego Centrum Kultury, Czytelnictwa i Edukacji w Grybowie dla potrzeb Działu Stołówka w asortymencie i ilościach podanych w załączniku numer 2 do niniejszej SWZ: Pakiet nr 9 – Mięso. Pozostały opis przedmiotu zawiera SWZ z załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wartości umowy w granicach +/- 50 % (prawo opcji) określonej w par. 6 ust.1. projektu umowy. Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia w określonej powyżej granicy. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje wykonanie umowy na poziomie 50% wartości umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 100% - sposób oceny – minimalizacja, punkty za cenę oblicza się przyjmując za podstawę najniższą cenę oferty przypisując jej 100 pkt., punkty za pozostałe ceny ofertowe oblicza się ze wzoru:A =cena oferty najniższa/cena badanej oferty*100
4. Wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia jest dostawą powszechnie dostępną
o ustalonych standardach jakościowych i został szczegółowo opisany w Załączniku nr 4a-e SWZ (Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego). Zamawiający opisując przedmiot zamówienia określił, że Wykonawca sporządzając ofertę jest obowiązany w łącznej cenie brutto oferty uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz inne, mające wpływ na ostateczną cenę, składniki niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
W cenie ujęte są koszty transportu, dostawy i jego ryzyka. Dostawa dotyczy artykułów żywnościowych, które będą bezpośrednio zużyte do posiłków, więc realizacja zamówienia nie niesie za sobą kosztów cyklu życia produktu. W całym okresie realizacji Zamawiający nie ponosi dodatkowych kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny jako jedynego kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna Dostawa wraz z dostarczaniem artykułów spożywczych dla Miejskiego Centrum Kultury, Czytelnictwa i Edukacji w Grybowie dla potrzeb Działu Stołówka w asortymencie i ilościach podanych w załączniku numer 2 do niniejszej SWZ: Pakiet nr 10 – Wędliny. Pozostały opis przedmiotu zawiera SWZ z załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wartości umowy w granicach +/- 50 % (prawo opcji) określonej w par. 6 ust.1. projektu umowy. Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia w określonej powyżej granicy. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje wykonanie umowy na poziomie 50% wartości umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 100% - sposób oceny – minimalizacja, punkty za cenę oblicza się przyjmując za podstawę najniższą cenę oferty przypisując jej 100 pkt., punkty za pozostałe ceny ofertowe oblicza się ze wzoru:A =cena oferty najniższa/cena badanej oferty*100
4. Wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia jest dostawą powszechnie dostępną
o ustalonych standardach jakościowych i został szczegółowo opisany w Załączniku nr 4a-e SWZ (Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego). Zamawiający opisując przedmiot zamówienia określił, że Wykonawca sporządzając ofertę jest obowiązany w łącznej cenie brutto oferty uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz inne, mające wpływ na ostateczną cenę, składniki niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
W cenie ujęte są koszty transportu, dostawy i jego ryzyka. Dostawa dotyczy artykułów żywnościowych, które będą bezpośrednio zużyte do posiłków, więc realizacja zamówienia nie niesie za sobą kosztów cyklu życia produktu. W całym okresie realizacji Zamawiający nie ponosi dodatkowych kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny jako jedynego kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna Dostawa wraz z dostarczaniem artykułów spożywczych dla Miejskiego Centrum Kultury, Czytelnictwa i Edukacji w Grybowie dla potrzeb Działu Stołówka w asortymencie i ilościach podanych w załączniku numer 2 do niniejszej SWZ: Pakiet nr 11 – Artykuły spożywcze pozostałe. Pozostały opis przedmiotu zawiera SWZ z załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wartości umowy w granicach +/- 50 % (prawo opcji) określonej w par. 6 ust.1. projektu umowy. Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia w określonej powyżej granicy. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje wykonanie umowy na poziomie 50% wartości umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 100% - sposób oceny – minimalizacja, punkty za cenę oblicza się przyjmując za podstawę najniższą cenę oferty przypisując jej 100 pkt., punkty za pozostałe ceny ofertowe oblicza się ze wzoru:A =cena oferty najniższa/cena badanej oferty*100
4. Wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia jest dostawą powszechnie dostępną
o ustalonych standardach jakościowych i został szczegółowo opisany w Załączniku nr 4a-e SWZ (Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego). Zamawiający opisując przedmiot zamówienia określił, że Wykonawca sporządzając ofertę jest obowiązany w łącznej cenie brutto oferty uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz inne, mające wpływ na ostateczną cenę, składniki niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
W cenie ujęte są koszty transportu, dostawy i jego ryzyka. Dostawa dotyczy artykułów żywnościowych, które będą bezpośrednio zużyte do posiłków, więc realizacja zamówienia nie niesie za sobą kosztów cyklu życia produktu. W całym okresie realizacji Zamawiający nie ponosi dodatkowych kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny jako jedynego kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna Dostawa wraz z dostarczaniem artykułów spożywczych dla Miejskiego Centrum Kultury, Czytelnictwa i Edukacji w Grybowie dla potrzeb Działu Stołówka w asortymencie i ilościach podanych w załączniku numer 2 do niniejszej SWZ: Pakiet nr 12 – Makarony. Pozostały opis przedmiotu zawiera SWZ z załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wartości umowy w granicach +/- 50 % (prawo opcji) określonej w par. 6 ust.1. projektu umowy. Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia w określonej powyżej granicy. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje wykonanie umowy na poziomie 50% wartości umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 100% - sposób oceny – minimalizacja, punkty za cenę oblicza się przyjmując za podstawę najniższą cenę oferty przypisując jej 100 pkt., punkty za pozostałe ceny ofertowe oblicza się ze wzoru:A =cena oferty najniższa/cena badanej oferty*100
4. Wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia jest dostawą powszechnie dostępną
o ustalonych standardach jakościowych i został szczegółowo opisany w Załączniku nr 4a-e SWZ (Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego). Zamawiający opisując przedmiot zamówienia określił, że Wykonawca sporządzając ofertę jest obowiązany w łącznej cenie brutto oferty uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz inne, mające wpływ na ostateczną cenę, składniki niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
W cenie ujęte są koszty transportu, dostawy i jego ryzyka. Dostawa dotyczy artykułów żywnościowych, które będą bezpośrednio zużyte do posiłków, więc realizacja zamówienia nie niesie za sobą kosztów cyklu życia produktu. W całym okresie realizacji Zamawiający nie ponosi dodatkowych kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny jako jedynego kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna Dostawa wraz z dostarczaniem artykułów spożywczych dla Miejskiego Centrum Kultury, Czytelnictwa i Edukacji w Grybowie dla potrzeb Działu Stołówka w asortymencie i ilościach podanych w załączniku numer 2 do niniejszej SWZ: Pakiet nr 13 – Produkty zbożowe. Pozostały opis przedmiotu zawiera SWZ z załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wartości umowy w granicach +/- 50 % (prawo opcji) określonej w par. 6 ust.1. projektu umowy. Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia w określonej powyżej granicy. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje wykonanie umowy na poziomie 50% wartości umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 100% - sposób oceny – minimalizacja, punkty za cenę oblicza się przyjmując za podstawę najniższą cenę oferty przypisując jej 100 pkt., punkty za pozostałe ceny ofertowe oblicza się ze wzoru:A =cena oferty najniższa/cena badanej oferty*100
4. Wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia jest dostawą powszechnie dostępną
o ustalonych standardach jakościowych i został szczegółowo opisany w Załączniku nr 4a-e SWZ (Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego). Zamawiający opisując przedmiot zamówienia określił, że Wykonawca sporządzając ofertę jest obowiązany w łącznej cenie brutto oferty uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz inne, mające wpływ na ostateczną cenę, składniki niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
W cenie ujęte są koszty transportu, dostawy i jego ryzyka. Dostawa dotyczy artykułów żywnościowych, które będą bezpośrednio zużyte do posiłków, więc realizacja zamówienia nie niesie za sobą kosztów cyklu życia produktu. W całym okresie realizacji Zamawiający nie ponosi dodatkowych kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny jako jedynego kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna Dostawa wraz z dostarczaniem artykułów spożywczych dla Miejskiego Centrum Kultury, Czytelnictwa i Edukacji w Grybowie dla potrzeb Działu Stołówka w asortymencie i ilościach podanych w załączniku numer 2 do niniejszej SWZ: Pakiet nr 14 – Ciasta i wyroby cukiernicze. Pozostały opis przedmiotu zawiera SWZ z załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wartości umowy w granicach +/- 50 % (prawo opcji) określonej w par. 6 ust.1. projektu umowy. Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia w określonej powyżej granicy. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje wykonanie umowy na poziomie 50% wartości umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 100% - sposób oceny – minimalizacja, punkty za cenę oblicza się przyjmując za podstawę najniższą cenę oferty przypisując jej 100 pkt., punkty za pozostałe ceny ofertowe oblicza się ze wzoru:A =cena oferty najniższa/cena badanej oferty*100
4. Wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia jest dostawą powszechnie dostępną
o ustalonych standardach jakościowych i został szczegółowo opisany w Załączniku nr 4a-e SWZ (Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego). Zamawiający opisując przedmiot zamówienia określił, że Wykonawca sporządzając ofertę jest obowiązany w łącznej cenie brutto oferty uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz inne, mające wpływ na ostateczną cenę, składniki niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
W cenie ujęte są koszty transportu, dostawy i jego ryzyka. Dostawa dotyczy artykułów żywnościowych, które będą bezpośrednio zużyte do posiłków, więc realizacja zamówienia nie niesie za sobą kosztów cyklu życia produktu. W całym okresie realizacji Zamawiający nie ponosi dodatkowych kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny jako jedynego kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna Dostawa wraz z dostarczaniem artykułów spożywczych dla Miejskiego Centrum Kultury, Czytelnictwa i Edukacji w Grybowie dla potrzeb Działu Stołówka w asortymencie i ilościach podanych w załączniku numer 2 do niniejszej SWZ: Pakiet nr 15 – Pozostałe wyroby piekarskie. Pozostały opis przedmiotu zawiera SWZ z załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wartości umowy w granicach +/- 50 % (prawo opcji) określonej w par. 6 ust.1. projektu umowy. Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia w określonej powyżej granicy. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje wykonanie umowy na poziomie 50% wartości umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 100% - sposób oceny – minimalizacja, punkty za cenę oblicza się przyjmując za podstawę najniższą cenę oferty przypisując jej 100 pkt., punkty za pozostałe ceny ofertowe oblicza się ze wzoru:A =cena oferty najniższa/cena badanej oferty*100
4. Wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia jest dostawą powszechnie dostępną
o ustalonych standardach jakościowych i został szczegółowo opisany w Załączniku nr 4a-e SWZ (Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego). Zamawiający opisując przedmiot zamówienia określił, że Wykonawca sporządzając ofertę jest obowiązany w łącznej cenie brutto oferty uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz inne, mające wpływ na ostateczną cenę, składniki niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
W cenie ujęte są koszty transportu, dostawy i jego ryzyka. Dostawa dotyczy artykułów żywnościowych, które będą bezpośrednio zużyte do posiłków, więc realizacja zamówienia nie niesie za sobą kosztów cyklu życia produktu. W całym okresie realizacji Zamawiający nie ponosi dodatkowych kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny jako jedynego kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 16

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna Dostawa wraz z dostarczaniem artykułów spożywczych dla Miejskiego Centrum Kultury, Czytelnictwa i Edukacji w Grybowie dla potrzeb Działu Stołówka w asortymencie i ilościach podanych w załączniku numer 2 do niniejszej SWZ: Pakiet nr 16 – Artykuły spożywcze: ciastka, wafle, chrupki. Pozostały opis przedmiotu zawiera SWZ z załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wartości umowy w granicach +/- 50 % (prawo opcji) określonej w par. 6 ust.1. projektu umowy. Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia w określonej powyżej granicy. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje wykonanie umowy na poziomie 50% wartości umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 100% - sposób oceny – minimalizacja, punkty za cenę oblicza się przyjmując za podstawę najniższą cenę oferty przypisując jej 100 pkt., punkty za pozostałe ceny ofertowe oblicza się ze wzoru:A =cena oferty najniższa/cena badanej oferty*100
4. Wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia jest dostawą powszechnie dostępną
o ustalonych standardach jakościowych i został szczegółowo opisany w Załączniku nr 4a-e SWZ (Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego). Zamawiający opisując przedmiot zamówienia określił, że Wykonawca sporządzając ofertę jest obowiązany w łącznej cenie brutto oferty uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz inne, mające wpływ na ostateczną cenę, składniki niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
W cenie ujęte są koszty transportu, dostawy i jego ryzyka. Dostawa dotyczy artykułów żywnościowych, które będą bezpośrednio zużyte do posiłków, więc realizacja zamówienia nie niesie za sobą kosztów cyklu życia produktu. W całym okresie realizacji Zamawiający nie ponosi dodatkowych kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny jako jedynego kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 17

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna Dostawa wraz z dostarczaniem artykułów spożywczych dla Miejskiego Centrum Kultury, Czytelnictwa i Edukacji w Grybowie dla potrzeb Działu Stołówka w asortymencie i ilościach podanych w załączniku numer 2 do niniejszej SWZ: Pakiet nr 17 – Produkty bezglutenowe i inne. Pozostały opis przedmiotu zawiera SWZ z załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wartości umowy w granicach +/- 50 % (prawo opcji) określonej w par. 6 ust.1. projektu umowy. Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia w określonej powyżej granicy. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje wykonanie umowy na poziomie 50% wartości umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – 100% - sposób oceny – minimalizacja, punkty za cenę oblicza się przyjmując za podstawę najniższą cenę oferty przypisując jej 100 pkt., punkty za pozostałe ceny ofertowe oblicza się ze wzoru:A =cena oferty najniższa/cena badanej oferty*100
4. Wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia jest dostawą powszechnie dostępną
o ustalonych standardach jakościowych i został szczegółowo opisany w Załączniku nr 4a-e SWZ (Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego). Zamawiający opisując przedmiot zamówienia określił, że Wykonawca sporządzając ofertę jest obowiązany w łącznej cenie brutto oferty uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia oraz inne, mające wpływ na ostateczną cenę, składniki niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
W cenie ujęte są koszty transportu, dostawy i jego ryzyka. Dostawa dotyczy artykułów żywnościowych, które będą bezpośrednio zużyte do posiłków, więc realizacja zamówienia nie niesie za sobą kosztów cyklu życia produktu. W całym okresie realizacji Zamawiający nie ponosi dodatkowych kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający jest upoważniony do zastosowania ceny jako jedynego kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, wg wzoru który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
2) Szczegółowa oferta cenowa (sporządzona odpowiednio wg załącznika nr 2 do SIWZ). Formularz cenowy powinien być wypełniony w zależności od części zamówienia, na którą składana jest oferta.
Wykonawca składający ofertę na daną część zobowiązany jest zaoferować pełny asortyment (wszystkie produkty) objęty niniejszą częścią w ilościach wymaganych przez Zamawiającego, pominięcie, usunięcie lub przekreślenie produktu może stanowić o niezgodności oferty
z treścią SWZ i stanowić podstawę do odrzucenia oferty. W pustych wierszach kolumny formularza cenowego należy wpisać nazwę handlową wyrobu stosowaną przez Wykonawcę, w szczególności gdy jest ona inna niż określona przez Zamawiającego.
3) Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym we wzorze oświadczenia stanowiącym załącznik numer 3 do SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, zastępujący podmiotowe środki dowodowe.
4) PEŁNOMOCNICTWO ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców(tzw. Konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane elektronicznie przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z zapisami zawartymi w dokumentach postępowania.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami SWZ oraz załączników do SWZ 4a-e projekty umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-05 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 5. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-05 14:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wszystkie pozostałe informacje dotyczące niniejszego postępowania zawiera dokumentacja postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.