eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostom³otyBudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ciach Szymanowice i Samsonowice.



Og³oszenie z dnia 2024-03-18


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ciach Szymanowice i Samsonowice.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Kostom³oty

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934992

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ¦lê¿na 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kostom³oty

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-311

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kostomloty.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.kostomloty.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ciach Szymanowice i Samsonowice.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3d6498f5-e4f4-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00248005

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00015662/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ciach Szymanowice i Samsonowice.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

Strona internetowa Zamawiaj±cego: www.bip.kostomloty.pl zawiera odes³anie na: https://kostomloty.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Bezpo¶redni link: https://kostomloty.logintrade.net/zapytania_email,158767,591bf74304cc736ef71ea8e0d4a2bf28.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej https://kostomloty.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html. zwanej dalej Platform±.
2) Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, e-mail: zamowienia@kostomloty.pl (z zastrze¿eniem, ¿e oferta wraz z za³±cznikami z³o¿ona musi byæ na Platformie).

Szczegó³owe zapisy dotycz±ce komunikacji w postêpowaniu zosta³y zawarte w dziale VIII SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji:
1) Wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie:
a) Dopuszczalne przegl±darki internetowe:
• Internet Explorer 10 i nowsze,
• Edge,
• Google Chrome,
• Mozilla Firefox,
• Opera,

b) Pozosta³e wymagania techniczne:
• dostêp do sieci Internet,
• obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest – ajax,
• w³±czona obs³uga JavaScript,
• zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s,
• zainstalowany Acrobat Reader,
• zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
2) Wymagania techniczne zwi±zane z skorzystaniem z Platformy przetargowej wskazane s± na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem:
https://kostomloty.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

Szczegó³owe zapisy dotycz±ce wymagañ technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zosta³y zawarte w dziale VIII SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): - Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
- Dane osobowe wykonawcy bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Przebudowa drogi gminnej nr 107314D w miejscowo¶ci Kostom³oty.
- Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona
dokumentacja postêpowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a tak¿e art. 6 ustawy z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do
informacji publicznej.
- Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postêpowania bêd± przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy.

Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych zawarta zosta³a w rozdziale XXXIV SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PIFZ.271.1.2.2024.MT

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na kilka czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczba czê¶ci, jaka mo¿e zostaæ udzielona jednemu wykonawcy: 2

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 1: Wykonanie inwestycji pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ciach Szymanowice i Samsonowice w formule zaprojektuj – wybuduj.
Inwestycja obejmuje w szczególno¶ci budowê kompleksowej kanalizacji sanitarnej we wsiach Szymanowice i Samsonowice w formule zaprojektuj - wybuduj. Zakresem zadania jest opraco-wanie dokumentacji projektowej i uzyskanie pozwolenia na budowê a nastêpnie wykonanie robót budowlanych.
1) W Samsonowicach roboty budowlane obejm±:
a) budowê sieci kanalizacji sanitarnej o d³ugo¶ci oko³o 3574 m, w tym: ruroci±gi grawita-cyjne 200 mm o d³ugo¶ci ok. 1221 m, ruroci±gi t³oczne 110 mm o d³ugo¶ci ok. 2353 m,
b) budowê ok. 24 przy³±czy kanalizacyjnych z ruroci±gów grawitacyjnych 160 mm,
c) budowê studni rewizyjnych w ilo¶ci ok. 35 sztuk,
d) budowê studni czyszczakowych i odpowietrzaj±cych w ilo¶ci ok. 7 sztuk,
e) budowê 1 kompletnej podziemnej pompowni ¶cieków sanitarnych z zasilaniem elek-trycznym i przy³±czem wody,
f) wykonanie zagospodarowania terenu pompowni obejmuj±cego m.in.: ogrodzenie, utwar-dzenie terenu, chodniki, dojazdy.
2) W Szymanowicach roboty budowlane obejm±:
a) budowê sieci kanalizacji sanitarnej o d³ugo¶ci oko³o 3319 m, w tym: ruroci±gi grawita-cyjne 200 mm o d³ugo¶ci ok. 2357 m, ruroci±gi t³oczne 110 mm o d³ugo¶ci ok. 962 m,
b) budowê ok. 31 przy³±czy kanalizacyjnych z ruroci±gów grawitacyjnych 160 mm,
c) budowê studni rewizyjnych w ilo¶ci ok. 69 sztuk,
d) budowê studni czyszczakowych i odpowietrzaj±cych w ilo¶ci ok. 3 sztuk,
e) budowê 1 kompletnej podziemnej pompowni ¶cieków sanitarnych z zasilaniem elek-trycznym i przy³±czem wody,
f) wykonanie zagospodarowania terenu pompowni obejmuj±cego m.in.: ogrodzenie, utwar-dzenie terenu, chodniki, dojazdy.

Szczegó³owy opis odnosz±cy siê do przedmiotu zamówienia i wymagania dotycz±ce jego realizacji okre¶lone zosta³y w dokumentacji technicznej do postêpowania stanowi±cej za³±cznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ¶cieków

71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45252121-2 - Instalacje osadu

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zak³adów oczyszczania ¶cieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 2: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad inwestycj± pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ciach Szymanowice i Samsonowice.
1) Do obowi±zków inspektora nadzoru nale¿y:
a) reprezentowanie inwestora (Zamawiaj±cego) na budowie przez sprawowanie kontroli zgodno¶ci realizacji budowy z dokumentacj± projektow±, pozwoleniem na budowê, prze-pisami i obowi±zuj±cymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
b) kontrola budowy w czasie wykonywania robót budowlanych przez Wykonawcê robót
i zdawanie Zamawiaj±cemu sprawozdania z postêpu prac, ewentualnych zagro¿eñ, nie-prawid³owo¶ci, co najmniej w formie telefonicznej,
c) sprawdzanie jako¶ci wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych
a w szczególno¶ci zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
d) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegaj±cych zakryciu lub zanikaj±cych, uczest-niczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urz±dzeñ technicznych oraz udzia³ w czynno¶ciach odbioru gotowego obiektu i przekazywanie go do u¿ytkowania, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuniêcia ujawnionych wad,
e) udzielanie Zamawiaj±cemu pisemnej lub ustnej informacji na temat stanu zaawansowania robót po ka¿dej kontroli nadzorowanych robót oraz na wezwanie Zamawiaj±cego,
f) natychmiastowe przybycie na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego i wykonawcy robót bu-dowlanych oraz udzielanie odpowiedzi na zapytania i uwagi dotycz±ce wykonywanych robót, a tak¿e uczestniczenie w spotkaniach z wykonawc± robót budowlanych oraz przedstawicielami Zamawiaj±cego,
g) z³o¿enie skutecznego o¶wiadczenia, stwierdzaj±cego przyjêcie obowi±zku pe³nienia nad-zoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, a tak¿e dorêczenie Zamawiaj±cemu za-¶wiadczenia, o którym mowa w art. 12 ust. 7 ustawy – Prawo budowlane, w dniu podpi-sania niniejszej umowy,
h) nadzorowanie udostêpnienia przez Wykonawcê robót, placu budowy na czas i warunkach uzgodnionych przez Wykonawcê robót z kierownikiem badañ archeologicznych.

Szczegó³owy opis odnosz±cy siê do przedmiotu zamówienia i wymagania dotycz±ce jego realizacji okre¶lone zosta³y w dokumentacji technicznej do postêpowania stanowi±cej za³±cznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czêstotliwo¶æ wizyt kontrolnych na budowie.

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 3: Sprawowanie nadzoru archeologicznego podczas wykonywania inwestycji pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ciach Szymanowice i Samsonowice.
1) Planowana inwestycja zlokalizowana jest na obszarze intensywnego osadnictwa pradziejowego, ¶redniowiecznego i nowo¿ytnego, w tym na terenie wsi o ¶redniowiecznych metrykach, na terenie stanowiska archeologicznego ujêtego w wojewódzkiej i gminnej ewidencji zabytków pod numerem 7/41/81-25 AZP (osada datowana od epoki br±zu po okres halsztacki oraz ¶lad osadnictwa pó¼no¶redniowiecznego) oraz w s±siedztwie stanowiska archeologicznego ujêtego w wojewódzkiej i gminnej ewidencji zabytków pod numerem 2/20/81-25 AZP (cmentarzysko cia³opalne datowane od II okresu epoki br±zu po okres halsztacki). Ponadto obszar ten podlega ochronie na mocy ustaleñ obowi±zuj±cego planu zagospodarowania przestrzennego.
2) Badania archeologiczne obejmuj± czynno¶ci, które wymienione zosta³y w opinii Dolno¶l±skiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr WZA.5183.276.2024.EM rkp 1479 z dnia 06.02.2024r. stanowi±cej za³±cznik nr 5 do PFU oraz w decyzji pozwolenia na prowadzenie badañ archeologicznych, która bêdzie wydana w zwi±zku z realizacj± inwestycji w formule zaprojektuj-wybuduj.

Szczegó³owy opis odnosz±cy siê do przedmiotu zamówienia i wymagania dotycz±ce jego realizacji okre¶lone zosta³y w dokumentacji technicznej do postêpowania stanowi±cej za³±cznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71351914-3 - Us³ugi archeologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czêstotliwo¶æ wizyt kontrolnych na budowie

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Dla czê¶ci 1
• Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca skierowa³ do realizacji zamówienia publicz-nego nastêpuj±ce osoby: 1 osobê pe³ni±c± funkcjê kierownika budowy – posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz posiadaj±c± wpis na listê cz³onków Polskiej Izby In¿ynierów Budownictwa.
• Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca zrealizowa³, nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia-³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie – co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, rozbudowie lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1 000 000,00 z³ brutto.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie niniejszego za-mówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, Zamawiaj±cy uzna za spe³niony waru-nek zdolno¶ci technicznej i zawodowej, je¿eli jego spe³nienie wyka¿e jeden
z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.

Dla czê¶ci 2
• Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca skierowa³ do realizacji zamówienia publicz-nego nastêpuj±ce osoby: 1 osobê pe³ni±c± funkcjê i obowi±zki Inspektora Nadzoru – po-siadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz posiadaj±c± wpis na listê cz³on-ków Polskiej Izby In¿ynierów Budownictwa.

Dla czê¶ci 3
• Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca skierowa³ do realizacji zamówienia publicz-nego nastêpuj±ce osoby: jedn± osobê, posiadaj±c± stosowne uprawnienia do kierowania robotami archeologicznymi w rozumieniu art. 37 e ustawy z dnia 23 lipca 2003 r.
o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2014 r., poz. 1446 ze zmianami).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) Potwierdzaj±cych brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:
a) O¶wiadczenie Wykonawcy o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 852 ), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ od-rêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±ce-go do tej samej grupy kapita³owej - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) Potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) wykazu osób (dotyczy wszystkich czê¶ci), skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacjê o podstawie do dysponowania tymi osobami – wed³ug za³±cznika nr 6 do SWZ.
b) wykazu robót budowlanych (dotyczy czê¶ci 1) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty. Wed³ug za³±cznika nr 7 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Czê¶æ 1:
1. Zamawiaj±cy ustala wymagania dotycz±ce wniesienia wadium wy³±cznie dla czê¶ci 1 postêpowania:
1) Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania zobowi±zany jest, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie: 90 000 z³ (s³ownie: dziewiêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100).
2) Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert± tj. do dnia 01.05.2024 r.
3) Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust.
7 ustawy Pzp tj. w: pieni±dzu, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1672).

Szczegó³owe informacje dotycz±ce wadium zosta³y zawarte w rozdziale XXIV SWZ.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ (JEDZ) oraz o¶wiadczenie stanowi±ce za³±cznik nr 5 do SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany zasad dokonywania p³atno¶ci, w zakresie zmiany poziomu wynagrodzenia p³atnego z dofinansowania z promesy, zmiany poziomu wynagrodzenia rozliczanego p³atno¶ciami czê¶ciowymi i p³atno¶ci± koñcow±, przesuniêcia terminów p³atno¶ci, a tak¿e zmiany w zakresie ilo¶ci p³atno¶ci, które bêd± wynika³y bezpo¶rednio z realizacji projektu z dofinansowaniem zewnêtrznym.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku:
a) wyst±pienia niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, archeologicznych, geologicznych, hydrologicznych, kolizji z sieciami infrastruktury, niewypa³ów, niewybuchów uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie robót budowlanych;
b) konieczno¶ci usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w zakresie projektowym, dokonanych
na wniosek zamawiaj±cego lub wykonawcy;
c) konieczno¶ci uzyskania niemo¿liwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód lub pozwoleñ osób trzecich lub w³a¶ciwych organów;
d) zmiany terminu bêd±cej nastêpstwem dzia³ania organów administracji, tj. przekroczenia terminów okre¶lonych prawnie na wydanie przez organy administracji decyzji, zezwoleñ czy odmowy ich wydania na skutek b³êdów w dokumentacji projektowej, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê;
e) w przypadku wyst±pienia kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji;
f) konieczno¶ci udzielenia zamówienia dodatkowego na roboty nieobjête zamówieniem podstawowym, a koniecznego do prawid³owego zakoñczenia robót, a których wykonanie wp³ywa na zmianê terminu wykonania zamówienia podstawowego;
g) si³y wy¿szej, to znaczy niezale¿nego od Stron losowego zdarzenia zewnêtrznego, o charakterze nadzwyczajnym, które by³o niemo¿liwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie mo¿na by³o zapobiec mimo dochowania nale¿ytej staranno¶ci; za si³ê wy¿sz±, warunkuj±ca zmianê umowy uwa¿aæ siê bêdzie w szczególno¶ci: powód¼, po¿ar, pandemie, epidemie i inne klêski ¿ywio³owe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, dzia³ania wojenne, nag³e za³amania warunków atmosferycznych, nag³e przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub ska¿enia.

Szczegó³owe zapisy dotycz±ce rodzaju, zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawarte zosta³y w za³±czniku nr 4 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-02 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Urz±d Gminy Kostom³oty za po¶rednictwem Platformy: https://kostomloty.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-02 08:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-05-01

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:

Czê¶æ 1 : Tak

Czê¶æ 2 : Tak

Czê¶æ 3 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê na jedn± b±d¼ dwie czê¶ci postêpowania o udzielenie zamówienia z zastrze¿eniem, ¿e Wykonawca sk³adaj±cy ofertê na czê¶æ 1 (robota budowlana) postêpowania nie mo¿e z³o¿yæ oferty na czê¶æ 2 (nadzór inwestorski).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.