Ogłoszenie z dnia 2023-06-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00237730/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-29
- 2023/BZP 00253214/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-09
- 2023/BZP 00339256/01 - Wynik z dnia 2023-08-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa sprzętu dla osób z niepełnosprawnościami oraz zakup ergonomicznego wyposażenia biurowego w ramach projektu z EFS: Eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka wśród pracowników DPS 1 i DPS 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515885
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Aleja Zwycięstwa 20
1.4.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.4.7.) Numer telefonu: 32 296 07 21
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: j.wilczynska@interia.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.sosnowiec.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00248021
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-06-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00237730
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Część 3 – Dostawa 2 szt. podnośników sufitowych do łazienki.
1. Szczegółowe wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 4 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik nr 5 do SWZ.
2. Niniejsze zamówienie realizowane będzie ze środków projektu Eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka wśród pracowników Domu Pomocy Społecznej nr 1 oraz Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Sosnowcu RPSL.08.03.02-24-009A/22 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla poddziałania: 8.3.2. Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej.
3. Wymagany okres gwarancji dla: Części 3 wynosi co najmniej 60 miesięcy.
4. Zestawienie sprzętu oraz mebli wraz z ilościami zostało zawarte w Załączniku nr 3 do SWZ – Opisie parametrów oferowanych przedmiotów dostaw.
Po zmianie:
Część 3 – Dostawa 2 szt. podnośników ściennych do łazienki.
1. Szczegółowe wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 4 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik nr 5 do SWZ.
2. Niniejsze zamówienie realizowane będzie ze środków projektu Eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka wśród pracowników Domu Pomocy Społecznej nr 1 oraz Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Sosnowcu RPSL.08.03.02-24-009A/22 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla poddziałania: 8.3.2. Realizowanie aktywizacji zawodowej poprzez zapewnienie właściwej opieki zdrowotnej.
3. Wymagany okres gwarancji dla: Części 3 wynosi co najmniej 60 miesięcy.
4. Zestawienie sprzętu oraz mebli wraz z ilościami zostało zawarte w Załączniku nr 3 do SWZ – Opisie parametrów oferowanych przedmiotów dostaw.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-06-06 11:00
Po zmianie:
2023-06-12 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-06-06 11:30
Po zmianie:
2023-06-12 08:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-07-05
Po zmianie:
2023-07-11
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- "Cykliczny zakup i dostawy środków czystości dla obiektów MOSiR Sosnowiec w roku 2025"
- "Dostawa sprzętu komputerowego"
- ZP-2200-47/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ BIOCHEMICZNYCH
- Konserwacja i utrzymanie boisk o nawierzchni trawiastej na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu
- ZP-2200-45/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TPm-113/24 Wykonanie, dostawa wraz z wniesieniem oraz montażem mebli biurowych wykonanych z płyty meblowej dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
- Dostawa mebli w ramach projektu "Zawód na medal"
- Dostawa mebli dla Bielskiego Centrum Psychiatrii-Olszówka w Bielsku-Białej
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
- Dostawa mebli do Miejskiej Biblioteki w Pieniężnie
- Zakup wyposażenia meblowego w ramach zadania pn.: "Podniesienie jakości usług społeczno-kulturalnych w Nakle nad Notecią (...)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.