eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoziegłowyPrzygotowanie i dostarczenie posiłków dla szkół, z możliwością składania ofert częściowych



Ogłoszenie z dnia 2023-06-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla szkół, z możliwością składania ofert częściowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. gen. Stefana Roweckiego "Grota" w Koziegłowach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004820119

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 17

1.5.2.) Miejscowość: Koziegłowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-028

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sapo.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sprowecki.superszkolna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/685886

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Augusta Cieszkowskiego w Kicinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001224983

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ul. Gwarna 1

1.5.2.) Miejscowość: Czerwonak

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-004

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spkicin@szkolakicin.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spkicin.edupage.org/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Józefa Wybickiego w Czerwonaku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000655280

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ul. Rolna 8

1.5.2.) Miejscowość: Czerwonak

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-004

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@spczerwonak.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spczerwonak.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla szkół, z możliwością składania ofert częściowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6e9b253-5df1-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00248040

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00432822/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1-TP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem Zamówienia jest usługa cateringu polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu oraz wydaniu w Szkole Podstawowej im. gen. Stefana Roweckiego „Grota” w Koziegłowach ul. Poznańska 17, gorącego posiłku: obiadu (drugiego dania).
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu, dostawie i wydaniu obiadu w każdy dzień roboczy szkoły (Zamawiającego) z wyłączeniem ferii zimowych, świątecznych i dni wolnych od nauki w szkole w ilości około 250 porcji obiadowych dziennie. Łączna przewidywana liczba obiadów 250 x liczba dni w okresie trwania umowy bez okresów w/w, tj. 250 obiadów x 125 dni żywieniowe 31 250 obiadów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.5.5.) Wartość części: 376157,41 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem Zamówienia jest usługa cateringu polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu oraz wydaniu w Szkole Podstawowej im. A. Cieszkowskiego w Kicinie, gorącego posiłku: obiadu - drugiego dania.
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej im. A. Cieszkowskiego w Kicinie, polegających na przygotowaniu i dostawie drugiego dania w każdy dzień roboczy szkoły (Zamawiającego) z wyłączeniem ferii zimowych, świątecznych i dni wolnych od nauki w szkole w ilości około 110 porcji obiadowych dziennie. Łączna przewidywana liczba posiłków — 110 x liczba dni w okresie trwania umowy bez okresów w/w, tj. 110 ( z deklaracji rodziców 160, we wrześniu jadło 95, dziennie 80-90) obiadów x 125 dni żywieniowych 13 750 obiadów. Posiłek będzie wydawany o godzinie 12:30 i 13:30 w jadalni szkolnej. Posiłek powinien zostać dostarczony w pojemnikach zabezpieczających przed nadmiernym wychładzaniem posiłku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.5.5.) Wartość części: 178240,74 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem Zamówienia jest usługa cateringu polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu oraz wydaniu w Szkole Podstawowej im. Józefa Wybickiego w Czerwonaku, gorącego posiłku: obiadu - drugiego dania.
2. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług w zakresie przygotowania na miejscu, wydawania w stołówce szkolnej oraz dostarczania części do drugiego budynku posiłków dla uczniów klas I – VIII w postaci obiadów jednodaniowych w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od zajęć w Szkole Podstawowej im. Józefa Wybickiego w Czerwonaku.
3. Posiłki będą przygotowywane w kuchni w budynku szkoły przy ul. Rolnej 8, a następnie: wydawane w szkolnej stołówce w godz. 11.00 - 13.00 (klasy I-V). Wykonawca zobowiązany jest w budynku szkoły przy ul. Rolnej 8 do przygotowywania posiłków korzystając ze zlokalizowanej w budynku szkoły kuchni i jej wyposażenia oraz wydawania posiłków w naczyniach będących wyposażeniem stołówki. W przypadku braków w wyposażeniu kuchni i stołówki szkoły, Wykonawca we własnym zakresie zapewni niezbędne wyposażenie oraz naczynia. Dla uczniów klas VI-VIII posiłki będą dowożone do budynku szkoły przy ul. Szkolnej 1 w godz. 12.00-13.00. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia gotowych do spożycia, porcjowanych posiłków do budynku szkoły przy ul. Szkolnej 1. Zamawiający przekaże Wykonawcy, po podpisaniu umowy, harmonogram roku szkolnego.
4. Przewidywana liczba dzieci objętych żywieniem wynosi: ok. 130 szt. obiadów dziennie. Łączna przewidywana liczba posiłków — 130 x liczba dni żywieniowych, tj. 130 obiadów x 125 dni żywieniowych – 16250 obiadów. Przewidywanych jest ok. 110 posiłków dziennie wydawanych w lokalizacji przy ul. Rolnej oraz ok. 20 posiłków dostarczanych na ul. Szkolną

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.5.5.) Wartość części: 195601,85 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248125,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 428125,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248125,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Pyszoty Izabela Wojdyła

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Slowskool Jacek Adamczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 301293667

7.3.3) Ulica: Fabianowska 131/B3

7.3.4) Miejscowość: Komorniki

7.3.5) Kod pocztowy: 62-052

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248125,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100175,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100175,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pyszoty Izabela Wojdyła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 301293667

7.3.3) Ulica: Fabianowska 131/B3

7.3.4) Miejscowość: Komorniki

7.3.5) Kod pocztowy: 62-052

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100175,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu, w zakresie części wskazanej powyżej, nie została złożona żadna oferta.
Tym samym, Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, w zakresie części wskazanej powyżej, jeżeli nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Część nr 1 – catering – Szkoła w Koziegłowach
Umowa została zawarta z Zamawiającym: Gmina Czerwonak – Szkoła Podstawowa im. gen. Stefana Roweckiego „Grota” w Koziegłowach, Ul. Poznańska 17, 62-028 Koziegłowy, posługująca się nadanym jej Numerem Identyfikacji Podatkowej 777-26-68-339 oraz numerem REGON 004820119
Część nr 2 – catering – Szkoła w Kicinie
Umowa została zawarta z Zamawiającym: Gmina Czerwonak – Szkoła Podstawowa im. Augusta Cieszkowskiego w Kicinie, ul. Gwarna 1, 62-004 Czerwonak, posługująca się nadanym jej Numerem Identyfikacji Podatkowej 777-26-68-345 oraz numerem REGON 001224983

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.