Ogłoszenie z dnia 2023-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00129101/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
- 2023/BZP 00141390/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-17
- 2023/BZP 00142450/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-20
- 2023/BZP 00251805/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-07
- 2023/BZP 00187987/01 - Wynik z dnia 2023-04-21
- 2023/BZP 00216180/01 - Wynik z dnia 2023-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa modeli anatomicznych (manekinów, trenażerów, fantomów) w podziale na pakiety znak sprawy AEZ/S-020/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Warszawski Uniwersytet Medyczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288917
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-091
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aez@wum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wum.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa modeli anatomicznych (manekinów, trenażerów, fantomów) w podziale na pakiety znak sprawy AEZ/S-020/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e43acee-be85-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00248100
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00076365/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Modele anatomiczne (manekiny, trenażery, fantomy)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00129101
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AEZ/S-020/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 26928,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Fantom dziecka do osłuchiwania - 1 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby modeli anatomicznych, został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35112100-3 - Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych
4.5.5.) Wartość części: 11747,97 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Fantom do kaniulacji pod kontrolą USG - 12 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby modeli anatomicznych, został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załączniku nr 2.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35112100-3 - Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych
4.5.5.) Wartość części: 2439,02 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Fantom BLS dziecka z kontrolą jakości resuscytacji - 1 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby modeli anatomicznych, został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, które stanowią Załącznik nr 2.3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35112100-3 - Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych
4.5.5.) Wartość części: 1120,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw fantomów do nauki resuscytacji - 1 zestaw.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby modeli anatomicznych, został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35112100-3 - Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych
4.5.5.) Wartość części: 2390,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Fantom osoby dorosłej do nauki resuscytacji - 1 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby modeli anatomicznych, został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35112100-3 - Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych
4.5.5.) Wartość części: 940,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Defibrylator szkoleniowy AED - 1 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby modeli anatomicznych, został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.6do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35112100-3 - Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych
4.5.5.) Wartość części: 568,29 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Fantom do badań fizykalnych - 1 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby modeli anatomicznych, został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35112100-3 - Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych
4.5.5.) Wartość części: 7723,58 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12423,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15900,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15900,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Merikon Zygmunt Wroński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851040505
7.3.3) Ulica: Trzcinica 253
7.3.4) Miejscowość: Przysieki
7.3.5) Kod pocztowy: 38-207
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15900,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-10Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1479,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1479,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1479,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CZARMED Łukasz Czarnecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732331591
7.3.3) Ulica: Kolejowa 21
7.3.4) Miejscowość: Bedoń Przykościelny
7.3.5) Kod pocztowy: 95-020
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1479,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-21Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7872,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11849,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7872,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mateusz Matysiewicz P.W. Plast Projekt
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6341676701
7.3.3) Ulica: Franciszkańska 19
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-708
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7872,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-21SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fantoma ALS z systemem sterowania, oprogramowaniem i monitorem pacjenta w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- "Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych w Gminie Nowe" z podziałem na części.
- Doposażenie bazy szkół w projekcie pn. Rozwój osobisty kluczem do sukcesu - kompleksowe wsparcie uczniów i nauczycieli w budżetowych jednostkach oświatowych kształcenia ogólnego Gminy Miasto Szczecin
- Zakup wyposażenia do utworzenia żłobka w Sułoszowej w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2022-2029
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Edukacja przedszkolna w Gminie Kozy" dla dzieci w Gminnym Przedszkolu Publicznym w Kozach - cztery części
- Zakup wyposażenia i sprzętu na potrzeby realizacji projektu pn.: "Edukacja dla przemysłu 4.0"
więcej: Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.