Ogłoszenie z dnia 2021-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00244498/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-25
- 2021/BZP 00244498/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-25 (po zmianach)
- 2021/BZP 00246135/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-26
- 2021/BZP 00317983/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-16
- 2021/BZP 00317778/01 - Wynik z dnia 2021-12-16
- 2021/BZP 00317778/02 - Wynik z dnia 2021-12-16
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń na cele mieszkalne w Domu Wiejskim w Ujkowie Nowym - etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bolesław
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257883
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Ul. Główna 58
1.4.2.) Miejscowość: Bolesław
1.4.3.) Kod pocztowy: 32-329
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.4.7.) Numer telefonu: 326424501, 326424071
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: boleslaw@gminaboleslaw.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaboleslaw.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00248168
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-10-27
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00244498/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2021-03-31
Po zmianie:
2022-03-31
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Umowa może zostać zmieniona w wyniku:
a) zmiany terminu wykonania umowy w sytuacji:
− konieczności wykonania robót nie związanych w inwestycją, a niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia podstawowego, jeżeli roboty te uniemożliwiają jednoczesną realizację przedmiotu zamówienia,
− konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: zgód, pozwoleń właściwych organów. W tym przypadku termin realizacji zamówienia zostanie wydłużony o czas niezbędny do pozyskania odpowiednio zgód lub pozwoleń,
− konieczności wykonania robót zamiennych o pracochłonności większej od robót pierwotnie przewidzianych do wykonania lub robót dodatkowych,
− wystąpienia siły wyższej określonej w §16, która uniemożliwiła wykonanie umowy w dotychczas ustalonym terminie,
W przypadku zaistnienia którejkolwiek z powyższych sytuacji, Wykonawca zobowiązany jest złożyć do Zamawiającego umotywowany pisemny wniosek, wskazujący liczbę dni opóźnienia w wykonaniu przedmiotu umowy,
b) zmiany wysokości wynagrodzenia będącego wynikiem:
− rozliczenia kosztorysowego,
− zmiany stawki podatku od towarów i usług,
− konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych, a których wykonanie jest konieczne lub zaniechanych,
c) zmiany osób wymienionych w §4 umowy,
− zmiana jest dopuszczalna w sytuacji, gdy będzie polegać na zastąpieniu dotychczasowej osoby inną osobą, która będzie posiadać doświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę,
d) zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Po zmianie:
Umowa może zostać zmieniona w wyniku:
a) zmiany terminu wykonania umowy w sytuacji:
− konieczności wykonania robót nie związanych w inwestycją, a niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia podstawowego, jeżeli roboty te uniemożliwiają jednoczesną realizację przedmiotu zamówienia,
− konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: zgód, pozwoleń właściwych organów. W tym przypadku termin realizacji zamówienia zostanie wydłużony o czas niezbędny do pozyskania odpowiednio zgód lub pozwoleń,
− konieczności wykonania robót zamiennych o pracochłonności większej od robót pierwotnie przewidzianych do wykonania lub robót dodatkowych,
− wystąpienia siły wyższej określonej w §16, która uniemożliwiła wykonanie umowy w dotychczas ustalonym terminie,
W przypadku zaistnienia którejkolwiek z powyższych sytuacji, Wykonawca zobowiązany jest złożyć do Zamawiającego umotywowany pisemny wniosek, wskazujący liczbę dni opóźnienia w wykonaniu przedmiotu umowy,
b) zmiany wysokości wynagrodzenia będącego wynikiem:
− rozliczenia kosztorysowego,
− zmiany stawki podatku od towarów i usług,
− konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych, a których wykonanie jest konieczne lub zaniechanych,
c) zmiany osób wymienionych w §4 ust. 1 umowy,
− zmiana jest dopuszczalna w sytuacji, gdy będzie polegać na zastąpieniu dotychczasowej osoby inną osobą, która będzie posiadać doświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę,
d) zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
e) zmiany dokonanej na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane – zmiana w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy,
f) zmiany dokonanej na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b) ustawy Prawo budowlane – uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego.
INNE PRZETARGI BOLESŁAW
- Zakup, dostawa i montaż rozrywarki worków
- Budowa budynku biurowo-socjalnego na działce 1043/11 w Bolesławiu ul. Wyzwolenia wraz z zagospodarowaniem terenu.
więcej: przetargi BOLESŁAW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT KORYTARZY W CZĘŚCI BUDYNKU GŁÓWNEGO WRAZ Z WYKONANIEM INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ OŚWIETLENIA PODSTAWOWEGO ORAZ AWARYJNEGO OŚWIETLENIA EWAKUACYJNEGO W ZST W KOLE
- Zagospodarowanie terenu dla zadania pn.: "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Klubie Malucha "Koziołek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- "Montaż dwóch wanien basenowych na ternie zewnętrznym Parku Wodnego w Tarnowskich Górach"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.