Ogłoszenie z dnia 2022-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00167575/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-19
- 2022/BZP 00187326/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa połączona z konieczną z rozbudową budynków publicznych do standardów zeroemisyjności wraz z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Przysuski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223190
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 10
1.5.2.) Miejscowość: Przysucha
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 (48) 675 25 53
1.5.8.) Numer faksu: 48 (48) 675 25 53 wew. 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatprzysuski.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.przysucha.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.przysucha.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa połączona z konieczną z rozbudową budynków publicznych do standardów zeroemisyjności wraz z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a1c2154-d5c1-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00248169
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024001/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Przebudowa połączona z konieczną z rozbudową budynków publicznych do standardów zeroemisyjności wraz z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00167575/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-I.272.16.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 18239322,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie połączonej z konieczną z rozbudową i wyposażeniem budynku Starostwa Powiatowego w Przysusze do standardów zeroemisyjności wraz z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: „Przebudowa połączona z konieczną z rozbudową budynków publicznych do standardów zeroemisyjności wraz z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych”
Podstawowym celem inwestycji jest wykonanie projektu, uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń, w tym decyzji o pozwolenie na budowę oraz wykonanie prac budowlanych, wykończeniowych, wyposażeniowych związanych z rozbudową i przebudową budynku Starostwa Powiatowego w Przysusze oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu.
Realizacja zamówienia ma również spełnić docelowo oczekiwania stawiane przez Zamawiającego (przeniesienie do budynku Starostwa: Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej, PCPR, biblioteki powiatowej i biura bezpłatnych porad prawnych) oraz oczekiwania stawiane przez przyszłych użytkowników projektowanego budynku pod względem specyfiki przeznaczenia obiektu, w tym przystosowanie budynku do korzystania przez osoby niepełnosprawne.
Zamówienie obejmuje wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych, stropodachów, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej oraz wyposażenie budynku
w zeroemisyjne źródła energii - pompy ciepła z instalacją fotowoltaiczną, w celu zaopatrzenia budynku w ciepło i energię elektryczną. W konsekwencji przyczyni się to również do zmniejszenia emisji zanieczyszczeń i tym samym do poprawy stanu środowiska, a także stanu zdrowia i warunków życia okolicznych mieszkańców.
Dzięki zastosowaniu „zielonej technologii” budynek uzyska również energooszczędną instalację klimatyzacyjną. W rozbudowywanym urzędzie znajdą się również nowoczesne instalacje teleinformatyczne, powszechny dostęp do Internetu, nowoczesna sala konferencyjna z możliwością prowadzenia telekonferencji, pomieszczenia socjalne
i pomieszczenia dla młodych matek.
Planowana inwestycja optymalnie wykorzystywać będzie istniejące warunki terenowe na w/w działce a zarazem spełniać będzie warunki urbanistyczne zawarte w decyzji
o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, stanowiącej podstawowy dokument związany z realizacją projektowanej przebudowy i rozbudowy.
Zamawiający wymaga wykonania dokumentacji projektowej i robót budowlanych, zgodnie z załączonymi wytycznymi, zawartymi w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU) oraz projekcie umowy.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za osiągnięcie zakładanych celów przedsięwzięcia i osiągnięcie parametrów gwarantowanych zgodnie z wymaganiami PFU oraz przepisami Prawa Budowlanego.
Zakres zamówienia obejmuje:
1. Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej przebudowy i rozbudowy budynku Starostwa Powiatowego w Przysusze, uwzględniającej etapowe wykonywanie prac budowlanych, umożliwiające korzystanie z obiektu podczas ich wykonywania.
2. Sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, według wymagań Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 roku w sprawie szczególnego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Programu Funkcjonalno-Użytkowego.
3. Przeniesienie praw autorskich do opracowanej dokumentacji projektowej.
4. Uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów.
5. Sporządzenie BIOZ.
6. Uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów- w razie konieczności
7. Uzyskanie pozwolenia na budowę (art. 32. Prawo budowlane) lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (art. 30. Prawo budowlane).
8. Sporządzenie przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego.
9. Opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego robót budowlanych, z podziałem na miesiące.
10. Wykonanie prac budowlanych związanych z rozbudową i przebudową budynku starostwa
11. Wyposażenie budynku w sprzęty elektryczne, biurowe, komputerowe, zgodnie
z projektem technologicznym.
12. Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, uzyskanie odbiorów robót
i przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania rozbudowanej części budynku i instalacji z nim związanych.
13. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
14. Zawiadomienie właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy (art. 54. Prawo budowlane).
15. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu.
Charakterystyczne parametry przedmiotu zamówienia.
Charakterystyczne parametry planowanego budynku dla przedmiotowej działki opracowano na podstawie:
1. Sporządzonych przez Zamawiającego wstępnych założeń do planowanej inwestycji, wypracowanych na podstawie własnej analizy możliwości zabudowy przedmiotowej działki,
2. Zapisów zawartych w Decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedmiotowej inwestycji,
3. Analizy własnej autora PFU obejmującej przedmiot zmówienia oraz uwarunkowania urbanistyczne dla terenu, ujęte w Decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
Uwaga!
Podane poniżej dane są wartościami orientacyjnymi i opierają się na wytycznych Zamawiającego, dotyczących potrzeb lokalowych i organizacyjnych wydziałów Starostwa oraz jednostek podległych.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian, zarówno w układzie funkcjonalnym jak i zastosowanych materiałów budowlanych, pod warunkiem przedstawienia Zamawiającemu argumentów potwierdzających zasadność tych zmian oraz utrzymania parametrów energetycznych i technicznych obudowy budynku i jego elementów wewnętrznych, opisanych w PFU. Ewentualne zmiany przed ich wprowadzeniem do projektu wymagają uzyskania pisemnej akceptacji Zamawiającego.
Dane inwentaryzacji:
1. Powierzchnia zabudowy istniejącej - 678,00 m2
2. Powierzchnia użytkowa budynku istniejącego - 1522,50 m2
3. Kubatura budynku istniejącego - 6430,00 m3
Dane po rozbudowie:
1. Powierzchnia zabudowy obiektu projektowanego - 1177,60 m2
2. Powierzchnia użytkowa obiektu projektowanego - 3970,00 m2
3. Kubatura obiektu projektowanego - 16570,00 m3
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Oferta powinna obejmować realizację całości zamówienia.
Roboty powinny być wykonane zgodnie z Programem funkcjonalno – użytkowym, pozwoleniem na budowę, dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami i przepisami prawnymi.
Szczegółowy opis przedmiot zamówienia stanowi Programu Funkcjonalno – Użytkowy (PFU) - załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy.
Dopuszczenie złożenia oferty zawierającej materiały lub urządzenia równoważne.
1) Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie
znalazła się nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach
składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa
firmy, towaru lub produktu, ma ona charakter wyłącznie informacyjny
2) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawiają się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wszelkie materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów, stanowią jedynie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych.
3) Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych.
4) W przypadku oferowania równoważnego materiału lub urządzenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowane materiały i urządzenia lub roboty budowlane spełniają wymagania równoważności t.j.: wykaz innych niż w SWZ materiałów i urządzeń oraz ich parametrów technicznych, karty katalogowe lub temu podobne dokumenty.
5) Obowiązek wykazania równoważności oferty spoczywa na Wykonawcy pod rygorem jej odrzucenia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
6) Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, to Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie na podstawie Art. 107 ust 2 pzp.
Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców o ile są znane.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
51100000-3 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych
51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego
51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej
51300000-5 - Usługi instalowania urządzeń komunikacyjnych
51310000-8 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo
51313000-9 - Usługi instalowania urządzeń dźwiękowych
51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo
51330000-4 - Usługi instalowania aparatury radiotelefonicznej
51340000-7 - Usługi instalowania urządzeń telefonicznych
51600000-8 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych
51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji
51612000-5 - Usługi instalowania urządzeń do przetwarzania informacji
51620000-4 - Usługi instalowania urządzeń biurowych
51700000-9 - Usługi instalowania sprzętu przeciwpożarowego
51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71325000-2 - Usługi projektowania fundamentów
71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych
71351000-3 - Usługi planowania geologicznego, geofizycznego i inne usługi naukowe
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71510000-6 - Usługi badania terenu
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27800000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27800000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27800000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arcus Technologie Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5322055386
7.3.3) Ulica: ul. Wincentego Witosa 17
7.3.4) Miejscowość: Celestynów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-430
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27800000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PRZYSUCHA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie kanalizacji wsi Zbożenna i ul. Kolejowej w Skrzyńsku
- Rozbudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Janików
więcej: przetargi PRZYSUCHA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- "Rozbudowa sieci rozdzielczej nN, oświetlenia i monitoringu (etap pierwszy)"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn.Scalanie gruntów obrębów Busówno, Busówno-Kolonia i Pniówno, gm.Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie-Etap II
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Wykonanie dokumentacji projektowej na potrzeby utworzenia laboratorium badania alergenów w budynku "AB" NIZP PZH - PIB w Warszawie przy ul. Chocimskiej 24
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.