eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzysuchaPrzebudowa połączona z konieczną z rozbudową budynków publicznych do standardów zeroemisyjności wraz z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych



Ogłoszenie z dnia 2022-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa połączona z konieczną z rozbudową budynków publicznych do standardów zeroemisyjności wraz z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Przysuski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223190

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 10

1.5.2.) Miejscowość: Przysucha

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 (48) 675 25 53

1.5.8.) Numer faksu: 48 (48) 675 25 53 wew. 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatprzysuski.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.przysucha.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.przysucha.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa połączona z konieczną z rozbudową budynków publicznych do standardów zeroemisyjności wraz z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a1c2154-d5c1-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00248169

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024001/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa połączona z konieczną z rozbudową budynków publicznych do standardów zeroemisyjności wraz z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00167575/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-I.272.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 18239322,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie połączonej z konieczną z rozbudową i wyposażeniem budynku Starostwa Powiatowego w Przysusze do standardów zeroemisyjności wraz z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: „Przebudowa połączona z konieczną z rozbudową budynków publicznych do standardów zeroemisyjności wraz z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych”
Podstawowym celem inwestycji jest wykonanie projektu, uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń, w tym decyzji o pozwolenie na budowę oraz wykonanie prac budowlanych, wykończeniowych, wyposażeniowych związanych z rozbudową i przebudową budynku Starostwa Powiatowego w Przysusze oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu.
Realizacja zamówienia ma również spełnić docelowo oczekiwania stawiane przez Zamawiającego (przeniesienie do budynku Starostwa: Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej, PCPR, biblioteki powiatowej i biura bezpłatnych porad prawnych) oraz oczekiwania stawiane przez przyszłych użytkowników projektowanego budynku pod względem specyfiki przeznaczenia obiektu, w tym przystosowanie budynku do korzystania przez osoby niepełnosprawne.
Zamówienie obejmuje wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych, stropodachów, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej oraz wyposażenie budynku
w zeroemisyjne źródła energii - pompy ciepła z instalacją fotowoltaiczną, w celu zaopatrzenia budynku w ciepło i energię elektryczną. W konsekwencji przyczyni się to również do zmniejszenia emisji zanieczyszczeń i tym samym do poprawy stanu środowiska, a także stanu zdrowia i warunków życia okolicznych mieszkańców.

Dzięki zastosowaniu „zielonej technologii” budynek uzyska również energooszczędną instalację klimatyzacyjną. W rozbudowywanym urzędzie znajdą się również nowoczesne instalacje teleinformatyczne, powszechny dostęp do Internetu, nowoczesna sala konferencyjna z możliwością prowadzenia telekonferencji, pomieszczenia socjalne
i pomieszczenia dla młodych matek.
Planowana inwestycja optymalnie wykorzystywać będzie istniejące warunki terenowe na w/w działce a zarazem spełniać będzie warunki urbanistyczne zawarte w decyzji
o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, stanowiącej podstawowy dokument związany z realizacją projektowanej przebudowy i rozbudowy.
Zamawiający wymaga wykonania dokumentacji projektowej i robót budowlanych, zgodnie z załączonymi wytycznymi, zawartymi w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU) oraz projekcie umowy.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za osiągnięcie zakładanych celów przedsięwzięcia i osiągnięcie parametrów gwarantowanych zgodnie z wymaganiami PFU oraz przepisami Prawa Budowlanego.
Zakres zamówienia obejmuje:
1. Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej przebudowy i rozbudowy budynku Starostwa Powiatowego w Przysusze, uwzględniającej etapowe wykonywanie prac budowlanych, umożliwiające korzystanie z obiektu podczas ich wykonywania.
2. Sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, według wymagań Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 roku w sprawie szczególnego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Programu Funkcjonalno-Użytkowego.
3. Przeniesienie praw autorskich do opracowanej dokumentacji projektowej.
4. Uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów.
5. Sporządzenie BIOZ.
6. Uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów- w razie konieczności
7. Uzyskanie pozwolenia na budowę (art. 32. Prawo budowlane) lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (art. 30. Prawo budowlane).
8. Sporządzenie przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego.
9. Opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego robót budowlanych, z podziałem na miesiące.
10. Wykonanie prac budowlanych związanych z rozbudową i przebudową budynku starostwa
11. Wyposażenie budynku w sprzęty elektryczne, biurowe, komputerowe, zgodnie
z projektem technologicznym.
12. Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, uzyskanie odbiorów robót
i przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania rozbudowanej części budynku i instalacji z nim związanych.
13. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
14. Zawiadomienie właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy (art. 54. Prawo budowlane).
15. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu.
Charakterystyczne parametry przedmiotu zamówienia.
Charakterystyczne parametry planowanego budynku dla przedmiotowej działki opracowano na podstawie:
1. Sporządzonych przez Zamawiającego wstępnych założeń do planowanej inwestycji, wypracowanych na podstawie własnej analizy możliwości zabudowy przedmiotowej działki,
2. Zapisów zawartych w Decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedmiotowej inwestycji,
3. Analizy własnej autora PFU obejmującej przedmiot zmówienia oraz uwarunkowania urbanistyczne dla terenu, ujęte w Decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
Uwaga!
Podane poniżej dane są wartościami orientacyjnymi i opierają się na wytycznych Zamawiającego, dotyczących potrzeb lokalowych i organizacyjnych wydziałów Starostwa oraz jednostek podległych.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian, zarówno w układzie funkcjonalnym jak i zastosowanych materiałów budowlanych, pod warunkiem przedstawienia Zamawiającemu argumentów potwierdzających zasadność tych zmian oraz utrzymania parametrów energetycznych i technicznych obudowy budynku i jego elementów wewnętrznych, opisanych w PFU. Ewentualne zmiany przed ich wprowadzeniem do projektu wymagają uzyskania pisemnej akceptacji Zamawiającego.
Dane inwentaryzacji:
1. Powierzchnia zabudowy istniejącej - 678,00 m2
2. Powierzchnia użytkowa budynku istniejącego - 1522,50 m2
3. Kubatura budynku istniejącego - 6430,00 m3
Dane po rozbudowie:
1. Powierzchnia zabudowy obiektu projektowanego - 1177,60 m2
2. Powierzchnia użytkowa obiektu projektowanego - 3970,00 m2
3. Kubatura obiektu projektowanego - 16570,00 m3
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Oferta powinna obejmować realizację całości zamówienia.
Roboty powinny być wykonane zgodnie z Programem funkcjonalno – użytkowym, pozwoleniem na budowę, dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami i przepisami prawnymi.
Szczegółowy opis przedmiot zamówienia stanowi Programu Funkcjonalno – Użytkowy (PFU) - załącznik nr 3 do SWZ oraz projekt umowy.
Dopuszczenie złożenia oferty zawierającej materiały lub urządzenia równoważne.
1) Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie
znalazła się nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach
składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa
firmy, towaru lub produktu, ma ona charakter wyłącznie informacyjny
2) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawiają się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wszelkie materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów, stanowią jedynie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych.
3) Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych.
4) W przypadku oferowania równoważnego materiału lub urządzenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowane materiały i urządzenia lub roboty budowlane spełniają wymagania równoważności t.j.: wykaz innych niż w SWZ materiałów i urządzeń oraz ich parametrów technicznych, karty katalogowe lub temu podobne dokumenty.
5) Obowiązek wykazania równoważności oferty spoczywa na Wykonawcy pod rygorem jej odrzucenia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
6) Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, to Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie na podstawie Art. 107 ust 2 pzp.
Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców o ile są znane.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

51100000-3 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych

51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

51300000-5 - Usługi instalowania urządzeń komunikacyjnych

51310000-8 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo

51313000-9 - Usługi instalowania urządzeń dźwiękowych

51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo

51330000-4 - Usługi instalowania aparatury radiotelefonicznej

51340000-7 - Usługi instalowania urządzeń telefonicznych

51600000-8 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych

51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji

51612000-5 - Usługi instalowania urządzeń do przetwarzania informacji

51620000-4 - Usługi instalowania urządzeń biurowych

51700000-9 - Usługi instalowania sprzętu przeciwpożarowego

51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71325000-2 - Usługi projektowania fundamentów

71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych

71351000-3 - Usługi planowania geologicznego, geofizycznego i inne usługi naukowe

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71510000-6 - Usługi badania terenu

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27800000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27800000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27800000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arcus Technologie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5322055386

7.3.3) Ulica: ul. Wincentego Witosa 17

7.3.4) Miejscowość: Celestynów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-430

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27800000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.